super.
Lanos mod, oil catch
Collapse
X
-
Originally posted by SrdjanKako uopste funkcionise taj filter? Kako odvaja ulje i ostalu prljavstinu? Interesuje me princip rada...
a ako je u pitanju filter za gorivo - gusta mrezica koja ne dozvoljava protok prljavstineZovem se Miroslav i pravim igračke.
Comment
-
-
Ja sam kod mene montirao neki kompresorski filter. U njemu se nalazi filterski element oblika zarubljene kupe koji je napravljen od tvrde supljikave materije nalik na okamenjeni sundjer ili gas-beton. Deo se inace moze demontirati, pricvrscen je maticom na unutrasnji deo poklopca. Malo sam pretrazio i druge strane sajtove na ovu temu, DIY, i vidim da ga prave od raznih cilindricnih metalnih posuda, zaopremine cak do 1 litra. Ima logike jer ga redje ciste. U unutrasnjost uglavnom stavljaju celicnu vunu koja sluzi kao filter i skuplja ulje i vlagu koje se talozi na dno. Interesantno je da se kod mene ustvari najvise skuplja voda a manje ulje, ali vidim i kod njih tamo je isti slucaj. Izgleda da je vezano sa vlagom u vazduhu i okolnom temperaturom. Interesantno je da ga cesto pominju kako utice na poboljsanje oktanske vrednosti goriva, mada sam ga ja ugradio prvenstveno radi manjeg prljanja dizni. Oil catch can inace ugradjuju na nabudjene masine pa cak i na dragstere.Kia pro cee'd 1,6 CRDI 115hp 2010
Comment
-
-
Gos'n APOGEE me je zamolio da posaljem ove slike, tako da... uzivajte
http://img210.imageshack.us/img210/7862 ... 0016gh.jpg
http://img210.imageshack.us/img210/5532 ... 0048oe.jpg
http://img210.imageshack.us/img210/1157 ... 0058me.jpg
http://img66.imageshack.us/img66/6571/2 ... 0093rc.jpg
Comment
-
-
Najzad, evo par slika kako je uradjena montaza. Sa donje strane se nalazi deblja gumena kruzna podloska koja se ne vidi na slikama a filter je elasticno spregnut crevima iberlaufa koja ga istovremeno i drze.
Do sada je predjeno oko hiljadu km. Istovremeno sa ugradnjom, promenjeno je i ulje, Selenia SAE 10-40. Sa slika se vidi da je nivo taloga oko 40 posto zapremine rezervoara sto znaci da bi oil catch trebalo prazniti na oko 2 do 2,5 Kkm.
Iskreno, ocekivao sam da talog bude tamnije boje, medjutim kad sam proverio nivo ulja, ono do sada nije promenilo boju, ostalo je zuto, te izvlacim zakljucak da onda za sada i talog ne moze biti crn kao sto je slucaj kod drugih motora koji rade na benzin. Dakle jos jedna ocigledna prednost pogona na plin, manje prljanje ulja. BTW motor je do sada presao 55Kkm od toga zadnjih 13Kkm na plinu. Do sada je trosio oko 0,15 l ulja/1000km.Kia pro cee'd 1,6 CRDI 115hp 2010
Comment
-
-
Posle predjenih 1800 km, kontrolna providna cevcica je pokazala da je filter skoro pun. Odpustio sam 2 selne, skinuo filter i odvrnuo donju solju. Oko 80 posto taloga sadrzi se od smedje providne tecnosti, ciji najveci deo predpostavljam cini voda. Ostatak se sastoji od guste lepljive mase boje senfa koja nije mogla da se jednostavno istrese a bila je natalozena u sloju od par milimetara po celom unutrasnjem delu. Rastavio sam filter i pazljivo krpom ocistio sve delove. Drago mi je da ta kolicina ''majoneza'' nije otisla dalje u usisnu granu, pa onda nije ni cudo sto se dizne tako zapusavaju.
Sve u svemu, izuzetno sam zadovoljan kako oil catch funkcionise, jedino sto mora je da se pazi na redovno praznjenje, odnosno ciscenje.Kia pro cee'd 1,6 CRDI 115hp 2010
Comment
-
-
Originally posted by APOGEEPosle predjenih 1800 km, kontrolna providna cevcica je pokazala da je filter skoro pun.
Kakva je situacija sada? Napiši koji filter si ugradio. Ime proizvođača, oznake.
.
Comment
-
-
Originally posted by APOGEENa Bubanj Potoku sam pronasao nov novcat air filter, proizvodjac firma Konan electric co. ltd. iz Japana. Cena smesna, 10 evra, uradjen vrhunski, ceo od aluminijuma, na strani sa kontrolnom cevcicom koja pokazuje nivo taloga, na dnu ima sraf za ispust, prikljucci od 3/8 cola ciji spoljni precnik tacno odgorara promeru postojeceg creva....Kia pro cee'd 1,6 CRDI 115hp 2010
Comment
-
Comment