Stanje motora?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Stanje motora?

    evo posto sam se predstavio odmah i da pitam:
    Imam vektru b 1.8 16v . Jesenas mi je trosila ulje ko nenormalna , sad preko zime nista (!?!) i to posle ovih mrazeva. Da li je moguce da je stegao blok od mraza .
    Skoro sam zamenio svecice pa evo vidite kako su izgledale stare:



    Ako neko moze da mi kaze nesto o motoru(da li je za generalnu) na osnovu ove slike bio bih mu zahvalan.
    hvala
  • bmiillan
    CBC Senator XXL
    • 18.04.2005
    • 393
    • beograd
    • clk 200k

    #2
    prvo koliko je u litrima ili decilitrima ta nenormalna potrosnja? da li si u medjuvremenu promenio ulje. moguce je da je ulje retko i leti na visokim temperaturama da ga motor trosi a u zimskim uslovima da je potrosnja ulja manja ili da je uopste nema. da li je motor za generalnu treba utvrditi sigurnijim metodama nego po svecicama (merenje kompresije, stvarna potrosnja ulja (mada ti opelovi motori i znaju da trose dosta ulja). kada su svecie menjane tj. koliko si kilometara presao sa njima? da li se auto svakodnevno vozi ili ne? da li ti trosi rashladnu tecnost?
    nemoj na silu uzmi veci cekic

    Comment

    • Black Knight
      CBC Senator XXL
      • 13.10.2004
      • 2020
      • Novi Beograd, kicblo

      #3
      i naravno koje ulje?
      Injection is good,but I'd rather be blown!

      Comment


      • #4
        pa bilo je oko 0.5-0.6 l na 1000km. isto ulje kao i sad, opel 10w-40.
        auto se vozi svakodnevno, iskljucivo na kratkim relacijama.
        Sad u poslednje vreme primetio sam da mi fali malo rashladne tecnosti.

        Comment

        • KdF
          CBC Senator
          • 06.12.2004
          • 242
          • Beograd

          #5
          Tolika potrosnja ulja nije prevelika, proizvodjac propisuje granice potrosnje koje su verovatno kao i kod vecine vozila do 1l / 1000km. Potrosnja moze da zavisi od nacina voznje, narocito kod pohabanih motora.
          Da li je motor za generalnu moze se odrediti samo merenjem precnika cilindara, kompresija nije sasvim merodavan pokazatelj (mozda su na primer losi ventili).

          Comment

          • Duke
            CBC Senator XXL
            • 16.01.2006
            • 753
            • Urbs Naissus

            #6
            Ne mogu ti reci nista u vezi potrosnje ulja (uostalom vec si dobio neka kompetentna misljenja) ali ovakav izgled svecice nije normalan. Imam u svom HAYNES-u uputstvu za moj auto jednu stranu koju je sponzorisao Bosch sa slikama raznoraznih ostecenja svecica i sta to znaci (pregrevanje, bogata smesa, siromasna smesa, lose paljenje itd.) Bas cu da pogledam popodne, pa cu ti reci na sta ovo najvise lichi...

            Ili su ti svecice jednostavno presle 150 000...

            Poz
            "Ja sam tamo bio, i opet cu da bijem."

            Comment

            • zvrle
              CBC Senator XXL
              • 01.11.2005
              • 961
              • Beograd, Batajnica
              • Golf 4

              #7
              http://www.cannonballforums.se/viewtopic.php?t=1208
              “Scientists dream about doing great things. Engineers do them.”

              Comment


              • #8
                hvala na pomoci. Duke da li si pogledao u HAYNES-u sta bi ovo moglo da bude?
                zvrle, da li ti mislis da nisam prethodno citao tu temu? Ajde molim te objasni mi onda koji slucaj bi odgovarao ovom od onih ponudjenih

                Comment

                • Duke
                  CBC Senator XXL
                  • 16.01.2006
                  • 753
                  • Urbs Naissus

                  #9
                  Ekčali, zvrle ti je dao veoma koristan link. Priznajem da na slikama ovog linka naizgled nema nečega što baš, baš liči na tvoj slučaj, ali u Haynesu ima nešto...
                  Pre svega meni se čini da svećice na fotkama koje si ti poslao nisu pojedene, već imaju one braon naslage, jel'?
                  U Haynesu, ispod fotke koja najviše podseća na tvoj slučaj kaže, u prevodu, debele naslage, u vidu pokorice preko elektroda svećice, nastaju kao posledica prekomernog sagorevanja ulja, usled stradalih zaptivača vođica ventila (pretpostavljam da su to gumice) ili prekomernog podmazivanja gornjeg dela cilindra, što je posledica ishabane uljne karike...

                  Ja to sad iz glave, jer nisam prepisao, a kada sam video zvrletov link, nisam se ni trudio da pamtim jer sam računao da ćeš tu naći ono što ti treba... Uglavnom, je to to, a ako te baš interesuje u detalje, prepisaću ti original, na engleskom, kad se vratim kući...(dve tri rečenice, nema bog-zna-šta, ali uglavnom dovoljno)

                  Još jednom da naglasim, to je ono što IZGLEDA slično, kada se uporede tvoje fotke i one u knjizi. Đavo bi ga znao da li bi i u prirodi ovi slučajevi bili slični...
                  "Ja sam tamo bio, i opet cu da bijem."

                  Comment


                  • #10
                    jeste upravo tako, debele braon naslage preko elektroda. A ovo za uljnu kariku to mi je dijagnostikovao jos jedan majstor. znaci kompresija je ok , motor ne duva ali trosi ulje preko te karike. Znaci motor mi je dobar jel da? To bi mu bilo nesto kao fabricka greska. Svi inace i pljuju ovaj motor.
                    Duke, hvala puno!!

                    Comment


                    • #11
                      meni nesto nije jasno, mozda je malo offtopic...
                      imam seat malagu 1.7 diesel iz 89. godine...mjenjam ulje svakih 10-15 tisuca km, nije da pazim nesto kilometrazu... auto je presao oko 350000 km... i kod promjene ulja (tj. prije promjene ulja) mjerac mi pokazuje oko minimuma...a vi si nadolijevate ulje redovito...a imate puno novije aute

                      Comment

                      • zvrle
                        CBC Senator XXL
                        • 01.11.2005
                        • 961
                        • Beograd, Batajnica
                        • Golf 4

                        #12
                        Originally posted by nikolicsasa
                        zvrle, da li ti mislis da nisam prethodno citao tu temu? Ajde molim te objasni mi onda koji slucaj bi odgovarao ovom od onih ponudjenih
                        Ja ne znam da li si gledao zato sam i postavio link, da znam ne bih postovao.

                        Uputio sam te na tu temu zbog Nenadovog posta http://www.spark-plugs.co.uk/pages/tech ... gnosis.htm jer nisam mogao da svrstam tvoju svecicu ni u jednu od ponudjenih pa sam mislio da ti posto imas svecicu u ruci mozes lakse da zakljucis koji je slucaj u pitanju.
                        “Scientists dream about doing great things. Engineers do them.”

                        Comment

                        • Davor
                          CBC Senator XXL
                          • 02.03.2005
                          • 498
                          • Novi Sad

                          #13
                          Originally posted by KdF
                          Tolika potrosnja ulja nije prevelika, proizvodjac propisuje granice potrosnje koje su verovatno kao i kod vecine vozila do 1l / 1000km. Potrosnja moze da zavisi od nacina voznje, narocito kod pohabanih motora.
                          Da li je motor za generalnu moze se odrediti samo merenjem precnika cilindara, kompresija nije sasvim merodavan pokazatelj (mozda su na primer losi ventili).
                          Ovo sam i ja procitao u nekim podacima ali ovo po meni nema veze sa realnoscu,jer svaki auto koji trosi 1l na 1000km je otisao skroz nema teorije da je u dobrom stanju,pa to ispada da od servisa do servisa dolije jos 7-8l pa jeftinije je da vozi UAZ-a.

                          Comment

                          • KdF
                            CBC Senator
                            • 06.12.2004
                            • 242
                            • Beograd

                            #14
                            Da, taj 1 litar na 1000 km je zaista mnogo, ali proizvodjaci to verovatno navode da bi se ogradili odnosno obezbedili od reklamacija u garanciji...

                            Comment

                            • M-power
                              Moderator
                              • 10.01.2005
                              • 10060
                              • Bg; Banovo Brdo
                              • CorsaC, astra H,

                              #15
                              Ljudi Ta potrosnja ulja ne podleze garanciji ne iz razloga sto se proizvodjaci plase da ce auto normalno trositi toliko ulja, vec iz razloga sto ako se auto sportski vozi ta kolicina potrosenog ulja je sasvim normalna.
                              Zato je to granicna mera, jer pri garanciji oni ne mogu odrediti stil voznje vlasnika.
                              To date there has never been a faster car built for the public road and,
                              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                              Comment

                              Working...
                              X