Originally posted by Davor
Prvo se proverava uzrok potrosnje ulja, pa se zatim stupa u akciju. Secam se nekoliko slucajeva gde su ljude nasamarili i radili im polugeneralnu zbog potrosenih gumica ventila.
Dobar majstor i dobar servis (pouzdan) su majka mara za odrzavanje automobila.
P.S. Meni su recimo svecice identicne odkad je auto kupljen: uvek su ciste, malo sivkaste, menjam ih svakih 30.000km (iako originalno stoji na 50.000km, ali su u Srbiji drugi uslovi voznje). Za skoro 180.000 predjenih kilometara, mislim da stanje kompresije i izgled svecica koji je isti kao i kad je auto bio nov govori nesto o stanju motora, a ne potrosnja ulja koja moze biti iz raznoraznih banalnih razloga (najcesce su to gumice ventila). Kad je potrosnja ulja povezana sa gubitkom snage, losim stanjem sistem za recirkulaciju uljnih isparenja, gubitkom kompresije, teskim startovanjem, velikim kolicinama plavog dima, losim izgledom svecica i filtera za vazduh, to je vec nesto drugo...
Comment