Yugo za trke

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DejanV
    CBC Senator XXL
    • 19.07.2005
    • 682
    • Beograd

    #16
    Originally posted by Dren
    Mislim da ti je Dr. Boca zelio reci nesto drugo, a ne da odes skupo kupiti...

    ...

    Uh, oduzih...
    Ako, ako, neka si.

    Vidis, postoje dve kljucne vrste konjskih snaga - one u motoru, i one na forumima.

    Na forumima, one su dzab-dzaba, dodjes brate i zahvatis koliko ti treba, sistem: pogledam ga levo +10KS, pogledam ga desno, +10KS, zajedno +30 KS. A kada kazes hajdemo kod Egona na dinamometar, onda su skoro svi (cast izuzetcima) zauzeti, ne mogu, moraju X da odvezu u bolnicu, itd.

    Kada dodje do motora, e, to je onda vec neka sasvim druga stvar. Onda se rasprse mnoge iluzije.

    Zato je dobro sto si sve onako potanko objasnio, da se zna. Da ne bude posle, joj, ja ugradio original Weber, a svi me tuku.

    Pozdrav,
    DVV
    Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

    Comment

    • *Egon*
      CBC Senator XXL
      • 31.12.2004
      • 1232
      • Beograd, Dorcol, N 44

      #17
      Originally posted by cedo
      @Dren

      @Egon
      65 km do Kotora
      Ovo je vec bolje:
      Ti si imao prosek 81,25 km/h
      Suza je imala 65 km/h
      Garaza
      1996 SAAB 900 NG Cabrio

      Comment

      • tenzo RS
        CBC Senator XXL
        • 01.11.2004
        • 309
        • Krusevac
        • Saab 9-3 TiD

        #18
        Originally posted by cedo
        Kod nas se obicno gleda za koliko mozes da stignes do nekog mjesta.Od Bara do Budve ima 40 km,i do sad najbolje vrijeme je bilo 17,ili 18 minuta,nisam bas siguran,i to sa Opelom Kadetom 1.6(suza).Moglo bi se reci da je bio malo sredjen.Ja sam sa popisanim jugom stigao za 14 min,i motor je bio opste rasulo.Trosio mi je od 2-3 litara ulja na 100 km,zavisi kako ga vozim.
        Slazem se da nemogu sa krntijom da izadjem,ali jbg sta je tu je.
        Zapamti da sve sto vidis u ostala trkacka auta je covjek napravio,nikakav vanzemaljac.Ako je to vec neko napravio znaci da mogu i ja.
        NIsam od onih koji baca pare na sve strane,nego ako nesto vidim,ja to i napravim,raspitam se na par mjesta i to je to.
        Mislim da su inace ljudi s tim ograniceni,e to moram kod majstora,nemogu ja.To je po meni malo cudno al ajd.
        Neradim ja auto laicki,ima tu par vozaca koji mi daju savjete.
        Po tvojoj teoriji svako ko bi trebao da vozi trke mora imat podebeo dzep.To mozda onaj koji nece da se muci da bi nesto napravio,nego podje pa to i kupi.

        A to za konja:
        Dzabe ga taj jase kad svaki cas s njega pada,to vise nije jahanje,nego padanje.

        Ja bih vise volio da mi neko kaze kako da napravim ovo ili ono,a ne da podjem i da kupim,jer to i sam znam.
        U svakom slucaju hvala na sugestijama.
        ...bez uvrede ali mislim da si naveo jedan krajnje neukusan primer iz kog se jasno vidi tvoj stav i glediste prema auto trkama...prvo...treba da znas da si resio da se bavis sportom u kome su bitni delovi sekunde....samo je pitanje vremena kad ces ti to da shvatis i da osetis na svojoj kozi...
        drugo...treba da znas da voznja u saobracaju i na trkama je kao du*e i oko i to sto si ti vozio tako i tako na nekom regionalnom putu veruj mi uopste ti ne garantuje uspeh na trkama...tako da ako mislis da uspes na trkama moras da promenis odnos i misljenje o njima...

        ...mogu da te uputim na neke ljude koje poznajem u CG i koji ti mogu izaci u susret...

        ...na zalost to ti je susta realnost...

        ...da bi ti bilo ko pomogao i da bi dobio adekvatan savet ne bi bilo lose da konkretizujes pitanje na oblast uli cak na deo...inace ovako...ne znam odakle da pocnem...

        Pozz...NHF
        8 i 300...u firungu !!!

        trazis kvalitetan turbo servis za remont turbine?

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #19
          Pa i ja sam se nesto razmisljao da instalira jednu dobru igricu na PCu da uoci kako izgleda kad dodju "smetnje"
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • cedo
            CBC Član
            • 13.01.2006
            • 98
            • Crna Gora B A R

            #20
            @tenzo RS
            Znam da sam naveo malo glup primjer,ali sam u sustini htio da kazem da i vozac igra veliku ulogu,da ne kazem glavnu.Znam, da nije isto trka i medjugradski putevi.
            Nemojte ljudi biti smijesni!
            Poceo sam da sirim kanale u glavi.
            Ima li ko podatke o tome koliko smiju kanali da se sire,a da ne ostetim vodeni prostor?Hitno mi je potreban odgovor.Ja sam mislio da idem na 35 mm.
            Nemojte mi govoriti pretpostavke,nego konkrektno koliko mm?
            Gas ne pustaj ni za zivu glavu
            MOG'O BI DA POGINES !

            Comment

            • Yugo_IHI_Turbo
              CBC Veteran
              • 04.05.2005
              • 185
              • Batajnica,Serbia

              #21
              Koji motor tj. glava?
              "If in doubt, flat out"
              Collin McRae

              Comment

              • cedo
                CBC Član
                • 13.01.2006
                • 98
                • Crna Gora B A R

                #22
                1.3
                Gas ne pustaj ni za zivu glavu
                MOG'O BI DA POGINES !

                Comment

                • Uros Piperski
                  CBC Senator XXL
                  • 31.01.2005
                  • 2978
                  • Beograd

                  #23
                  31 je bezbedna granica, ako bas imas srece da ne uletis nigde, mozes da izvuces i 32-33 ali ja se ne bih igrao.


                  RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                  Comment

                  • rs
                    CBC Početnik
                    • 31.01.2007
                    • 9

                    #24
                    Originally posted by Dren
                    Mislim da ti je Dr. Boca zelio reci nesto drugo, a ne da odes skupo kupiti...

                    Ja sam trenutno silom prilika ( stan, zenidba ) penzionisan vozac "brda" u BiH ( vozio sam H1600 sa Yugom ), pa znam donekle sta pricam... Moj ti je savjet ( a bio sam tamo gdje si ti sada, i nikad nisam plivao u parama, da mogu kupiti sta hocu... ) da dobro vidis sta drugi imaju pa da pokusas prici tome sto blize, po mogucnosti sa najmanje para... U pocetku su ti dodatni "konji" relativno jeftini... E sad, kad se dodje do jedne granice, cijena svakog iduceg "konja" exponencijalno raste, ali to sigurno znas i sam...

                    Naravno nije sve u konjima u motoru, ima nesto i u pouzdanosti, pogotovo u prvoj sezoni, jer ko ne stigne do cilja, nema ni plasman, a bogami ni iskustva...
                    Jako ti je vazan i mjenjac ( odmah trazi "skracenje", jer te na "brdu" bez njega nema nigdje, a i "spera" bi ti bila jako korisna...), i navikavanje na isti, pogotovo ako nadjes "speru" jer ona zna neocekivano "baciti" auto na kontra stranu od obicnog...
                    Vjesanje ( dijelovi koje svi koriste i uglovi koji su za brdo dokazani...) i kocenje se podrazumijevaju, i tu nemoj izmisljati toplu vodu, jer je tu vise-manje sve odavno isprobano...
                    Sve u svemu, vazno ti je da imas za pocetak ujednacen "paket", koji ces moci voziti ti, a ne da on tebe vozi okolo...

                    Nazalost, pare su jako vazne...

                    Primjer su nove gume, koje ti u odnosu na stare ( na kojima ces vjerovatno pocinjati ) mogu donositi 1-2 sekunde po kilometru staze, ali i kostaju... Za pritiske u gumama na kojima ces voziti mozes se raspitati kod 3-4 vozaca iz okruzenja, pa izvuci zakljucak... To moze praviti vecu razliku nego sto neko ocekuje. U svakom slucaju mozes dobiti razne podatke, cak i dijametralno suprotne, ali pokusaj probati ono sto ti kazu oni koji imaju slican stil voznje kao ti, pa probaj sa 0.1-0.2-0.3 atmosfere viseg-nizeg pritiska, i vidi sta tebi najvise odgovara...

                    Uh, oduzih...
                    Koji su uglovi za zadnji trap?

                    Comment

                    Working...
                    X