lukoil polusintetika Api sj/cf, kakvo je? el ima neko iskustva? sipao bih u bravo 1.6 16vl,posto niko ne gleda da zakacim ovde ...
Kakva su Lukoil ulja?
Collapse
X
-
-
hm.... gadljivi smo na jednu od najvecih naftnih kompanija u svetu?
Da li tako treba da bezimo i od ruske nafte, gasa?
Ne vidim sta bi bio problem sa tim uljima ako zadovoljavaju standarde za dati auto?
Pored niske cene ova ulja imaju i ogromnu prednost sto su 100% originalna..:Cuore Sportivo:.
Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 103HP 96`
Comment
-
-
Originally posted by Nikolahm.... gadljivi smo na jednu od najvecih naftnih kompanija u svetu?
Da li tako treba da bezimo i od ruske nafte, gasa?
Ne vidim sta bi bio problem sa tim uljima ako zadovoljavaju standarde za dati auto?
Pored niske cene ova ulja imaju i ogromnu prednost sto su 100% originalna.
Comment
-
-
znas li ti koja je godina u toku ?
niti ima kolhoza, niti postoji Moskvic, niti ...jos mnogo sto sta.
Lukoil cisto za info ima operacije i mrezu pumpi u SAD.
a sve to je nevazno- ono sto jeste bitno je tehnicki standard/norma koja je merljiva i definisana.
Lukoil proizvodi ispunjavaju tacno ono za sta su i deklarisani i namenjeni.
predrasude izgleda jos opstaju kod nas, a svet ide dalje ne cekajuci budjenje..volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
To bi ti voleo da je tako!!!
Postoji dobar razlog zasto ljudi ne sipaju sta im padne po ruku.
Pa svako zivo ulje(Ukljucujuci i galax) ima neku specifikaciju ali ona nije merilo kvaliteta vec neki osnovni minimum.
Za dobijanje specifikacije testira se novo ulje(VIRGIN) na habanje i na neke supstance koje se sve vise izbacuju zbog zagadjivanja katalizatora i euro norme. Nigde se ne testira ulje posle veceg perioda eksploatacije, pojacanog opterecenja.....
Cak i da jesi u pravo, to ulje ima SJ normu koja se koristi od 98(OSAM GODINA) i tada je predstavljala minimum. Sada ju je dostigao i NOVOLINFord Puma 1.7 16V
Saab 9-3 1.9 TID
Comment
-
-
Mislim da su "LUK"-ova ulja sasvim OK i da su sto je jako vazno orliginalna.
Polovina "zapadnih" ulja koja se ovde prodaje su laznjaci sto i sami mozete ponekad da osetite prema mirisu istog a i pitajte svoje majstore pa ce vam oni to reci.
Comment
-
-
ljudi ne sipaju sta im padne po ruku
dakako da se svi proizvodi naftne industrije iskljucivo kao novi testiraju i potom svrtavaju u odredjenu klasu kvaliteta, odnosno tehnicku normu.
ta i te norme su cinjencicno stanje, fakti opste vazeci i univerzalni apsolutno za sve podjednako.
zadovoljenje po API ili ACEA normi odredjenog ulja je garancija kvaliteta po toj normi, mesta predrasudama nema.
uostalom Lukoil ulja nisu uopste ruska vec dolaze iz sasvim druge zemlje na evropskom trzistu..
potrebni nivo kvaliteta ulja za dati motor je odredio proizvodjac vozila i SVAKO ulje koje ispunjava taj trazeni kvalitet po API/ACEA je odgovarajuce za primenu.
koja marka ulja je totalno nebitno i nema ama bas nikakve veze sa tehnickim kriterijumima.
ako pise da je SJ onda ulje sigurno zadovoljava SJ standard. bez dileme.
ako tebi licno ne odgovara taj standard u ponudi je ceo spektar razlicitih ulja, ukljucujuci i sintetiku.
mnogo vazniji faktor kod nas je originalnost.
marketinske price o geografiji porekla kao merilu kvaliteta ne drze vodu, ne pije motorno ulje se pa da je ta geografija nesto kao znacajno za procenu ukusavolvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Pa naravno da je zastarela kada se pojavila 98 i posle nje su se pojavije jos 2.
SL norama je bila dosta zahtevnija po pitanju habanja motora a malo strozija po pitanju zabranjenih supstanca.
SM koji se pojavio prosle godine, (Nema ga jos kod nas) ima jos visi standard oko habanja(roler bearing test) ali su mu zato ukinuli ili smanjili mnoge aditive, tako na primer MOBIL 1 koji je imao oko 87 jedinica Moly-a sada ima oko 55, zatim mu je oboren Zn Ph za ne znam koliko i sa takvim preduslovima je podvrgnut testu habanja i prosao je lagano.
-Teorija im je bila da se danasnji motori prave jako kvalitetno i da ce taj mali nedostatak u podmazivanju biti mnogo manje znacajan neko doprinos EKOLOGIJI() -
Znaci da je Mobil preko te DONJE (MIN) granice imao podmazivanja za jos toliko i jos su plus testovi i iskustva pokazali da je njigova baza grupe V(Mesavina PAO i malo ESTERA) jako stabina veliki broj kilometara.
Ja ni u jednom trenutku nisam rekao da ce ti od tih ulja zakucati motor i u zastavu bi pre sipao LUKOIL nego GALAX(cak i polu-sintetiku- isplati se, cene su fenomenalne, mineralno je fazon 135 din litar) ali posto mnogo cepam motor i zalim najbolje za njega sipacu NAJBOLJE.Ford Puma 1.7 16V
Saab 9-3 1.9 TID
Comment
-
-
Polusintetika 920 dinara 4litra, sintetika 1700din 4 litraja preso oko 1000 km sa polusintetikom i za sada extremno zadovoljan
Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
- Kako to misliš, kočim?
Comment
-
-
Originally posted by DELracingPa naravno da je zastarela kada se pojavila 98 i posle nje su se pojavije jos 2.
SL norama je bila dosta zahtevnija po pitanju habanja motora a malo strozija po pitanju zabranjenih supstanca.
SM koji se pojavio prosle godine, (Nema ga jos kod nas) ima jos visi standard oko habanja(roler bearing test) ali su mu zato ukinuli ili smanjili mnoge aditive, tako na primer MOBIL 1 koji je imao oko 87 jedinica Moly-a sada ima oko 55, zatim mu je oboren Zn Ph za ne znam koliko i sa takvim preduslovima je podvrgnut testu habanja i prosao je lagano.
-Teorija im je bila da se danasnji motori prave jako kvalitetno i da ce taj mali nedostatak u podmazivanju biti mnogo manje znacajan neko doprinos EKOLOGIJI() -
Znaci da je Mobil preko te DONJE (MIN) granice imao podmazivanja za jos toliko i jos su plus testovi i iskustva pokazali da je njigova baza grupe V(Mesavina PAO i malo ESTERA) jako stabina veliki broj kilometara.
Ja ni u jednom trenutku nisam rekao da ce ti od tih ulja zakucati motor i u zastavu bi pre sipao LUKOIL nego GALAX(cak i polu-sintetiku- isplati se, cene su fenomenalne, mineralno je fazon 135 din litar) ali posto mnogo cepam motor i zalim najbolje za njega sipacu NAJBOLJE.Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
- Kako to misliš, kočim?
Comment
-
Comment