Svecice&injektore za BMW 325i TuRbo -edit by Ranko

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BMW 325i
    CBC Senator XXL
    • 25.06.2005
    • 338
    • Novi Sad

    #16
    Originally posted by 206
    I to sto kazes...

    Koje injektore koristi, recimo 330i, ili E36 M3 3.0, da probas njih?


    E vidis to si se lepo setio,vec su mi predlozili da probam od M3 al trenutno sam u nekoj frci sa poslom pa nemam tolko vremena za ovo.
    Ne znam koje nosi M3...
    Kod mene je 3,5 bara pritisak a planirao sam tako neke od oko 300 cc...

    Ford Motorsport ima dosta sirok izbor tih dizni,videcemo sta cemo...
    Doris je vozila mini moris.

    Comment

    • 206
      Admin od ispočetka :)
      • 09.12.2004
      • 9548
      • Beograd
      • 206

      #17
      Pa evo sad nesto gledam, mozda ipak bolje od 330i, jer je pritisak goriva za M3 5 bara(?), a za 330i pumpa daje 3,5 ali koriste se 3...tako da bi bili OK.
      The difference between men and boys is the price of their toys

      Comment

      • BMW 325i
        CBC Senator XXL
        • 25.06.2005
        • 338
        • Novi Sad

        #18
        pa u sustini najlakse mi je da narokan pritisak

        sad trenutno se bakcem s tim sto,vecina velikih turbina nema wastegate pa gledam kako to da resim...

        jel imash mozda nekog znanja o megasquirt,posto bi trebao da ga uzmem ovih dana,pa cisto da znam sa cime imam posla?
        Doris je vozila mini moris.

        Comment

        • 206
          Admin od ispočetka :)
          • 09.12.2004
          • 9548
          • Beograd
          • 206

          #19
          Ono sto znam i malo sto sam video kako megasquirt radi je da posao koji tebi treba u principu moze da odradi, ali iskreno ima da se use**s dok ga ne podesis jer je JAKO tezak za podesavanje...
          The difference between men and boys is the price of their toys

          Comment

          • BMW 325i
            CBC Senator XXL
            • 25.06.2005
            • 338
            • Novi Sad

            #20
            Originally posted by 206
            Ono sto znam i malo sto sam video kako megasquirt radi je da posao koji tebi treba u principu moze da odradi, ali iskreno ima da se use**s dok ga ne podesis jer je JAKO tezak za podesavanje...

            pfffffffffff....pa imam neke slike vec kako je podesen kod nekih ljudi,e sad jebiga...dal da se upustam u to ili ne,jel ima neki jednostavniji? ne planiram ja 400 PS pa da mi treba ne znam ni ja sta,motronic ne moze pa podrzi vise od 300cc zbog toga mi treba
            Doris je vozila mini moris.

            Comment

            • duxducis
              CBC Senator
              • 19.10.2004
              • 207
              • Beograd

              #21
              Moje bivse dizne su 300cc i niskog su otpora.
              Sada imam 360cc i one su dovoljne za 350ks na 6 cilindara!
              Res non verba!

              Comment

              • BMW 325i
                CBC Senator XXL
                • 25.06.2005
                • 338
                • Novi Sad

                #22
                Originally posted by duxducis
                Moje bivse dizne su 300cc i niskog su otpora.
                Sada imam 360cc i one su dovoljne za 350ks na 6 cilindara!
                Ne planiram ja tako puno konja...bar ne za sad...znaci mozda cak i ispod 300cc bi bile dovoljne...

                m20b25 standard
                KKK K26 turbo
                220cc dizne
                0.6 bar

                ide 12.7 na 402m...bez ikakvih modifikacija sa standardnim motronicom...

                ali mi ta turbina ne odgovara jer se brzo pali...na 2500...

                trazim HOLSET HX40


                Jel imas ti Dule neki poseban fuel managment?
                Doris je vozila mini moris.

                Comment

                • duxducis
                  CBC Senator
                  • 19.10.2004
                  • 207
                  • Beograd

                  #23
                  Imam ECU od B7 turbo sa 330 ks, samo sto sam mu stavio 20% jace dizne ali radi ok, imam progresivni regulator pritiska goriva, i malo mi je zakasnjeno paljenje i vozim na 0.7 do 0.9 bar.

                  12.7 na 402 m, a sa cime je to mereno?
                  Res non verba!

                  Comment

                  • BMW 325i
                    CBC Senator XXL
                    • 25.06.2005
                    • 338
                    • Novi Sad

                    #24
                    pa na nekom 402 street race-u,tip je negde iz Estonie...

                    jel postoji nacin da mi posaljes software iz tvog komp-a ako imash ucitan? Da uporedim mape paljenja i ubrizgavanja,da znam otprilike kako sebi da menjam,moze i od standardnog 3.5 turbo,ne mora od tog koji sad vozis...

                    Takav pritisak i ja planiram,jesu mozda na prodaju te dizne sto imas od 300cc? ne znam da li bi mi to bilo puno...?
                    Doris je vozila mini moris.

                    Comment

                    • Yugo_IHI_Turbo
                      CBC Veteran
                      • 04.05.2005
                      • 185
                      • Batajnica,Serbia

                      #25
                      Dule zar nisu tebi bile male te od 350cc?
                      Mislim da je isao u Lean na visokim obrtajima pa da si pricao da ces da menjac na 380 ili 400c?
                      Ili su to bile te od 300
                      "If in doubt, flat out"
                      Collin McRae

                      Comment

                      • duxducis
                        CBC Senator
                        • 19.10.2004
                        • 207
                        • Beograd

                        #26
                        Dizne su bile 300cc. Sada su 375cc a ne 360cc koliko sam napisao. Znaci 300 su bile malo, ove su sada odgovarajuce, mada sam trebao jos jace uzeti.
                        Softver ne znam kako bi ti poslao jer ga nemam u kompu vec samo u ECU.
                        Za ove od 300cc se mozemo dogovoriti.Obrati paznju da su niskog otpora.
                        Res non verba!

                        Comment

                        • BMW 325i
                          CBC Senator XXL
                          • 25.06.2005
                          • 338
                          • Novi Sad

                          #27
                          meni ja mislim trebaju visokoomske

                          jel mozes da mi kazes nesto o tom regulatoru pritiska? koliko je dobar,neophodan itd?

                          Gde ima da se kupi?
                          Doris je vozila mini moris.

                          Comment

                          • ale944
                            CBC Senator XXL
                            • 20.03.2006
                            • 1457
                            • Beograd

                            #28
                            bmw325, koliko sam skontao, motor je osim promenjene kompresije ostao fabricki.... znaci glava i ventili nisu dirani ? jel si imao problema sa izduvnim ventilima ?
                            http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                            Comment

                            • BMW 325i
                              CBC Senator XXL
                              • 25.06.2005
                              • 338
                              • Novi Sad

                              #29
                              Originally posted by ale944
                              bmw325, koliko sam skontao, motor je osim promenjene kompresije ostao fabricki.... znaci glava i ventili nisu dirani ? jel si imao problema sa izduvnim ventilima ?
                              Nisam imao nikakvih problema osim sto mi paljenje nije odgovaralo pa je "zvonio" motor...izvadio sam taj motor i sklapacu ga na tezgi ponovo jer mi treba odredjeno vreme dok mi stignu MegaSquirt,Holset HX35,dizne... itd. tako da cu da vratim starim motor da mogu da se vozam...
                              Doris je vozila mini moris.

                              Comment

                              • bmw735i
                                CBC Senator
                                • 07.05.2006
                                • 258
                                • Mostar
                                • BMW 320i, 740i, 750i

                                #30
                                Svaka cast

                                Prvo da pozdravim brata po marci auta.
                                U mene je skromni 735i kraj 1991 sa EML regulacijom gasa koja mu daje pokojeg konja više od klasičnog 3.5 motora što u konačnici znači cca 225 KS.
                                Trik koji sam ja naučio kad hoću da poderem nekoga sa sličnim motorom jeste da mu pametnim klještima stisnem odlaznu cijev sa motora u rezervoar. Ne samo da auto ljepše radi već i bolje čupa. Fora je što time onesposobiš vakumski regulator pritiska goriva. On radi tako da kad je veliki vakum u usisu pušta prema rezervoaru punim kapacitetom a što je vakum manji pada i propusnost ali ne skroz do kraja.

                                Pozdrav
                                BMW 320i E46 M54 STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta S HANA 2000 tip C, BMW 740i E38 M62 STAG 300 ISA2, BMW 750i E32 M70 STAG 300
                                Peugeot 206 1.4i XS (ženin) STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta N HANA 2000 tip C

                                Comment

                                Working...
                                X