Ajd ovako:
Manje oktana brze pali, u cilju da se izbegne kliktanje ventila paljenje MORA da se postavi na KASNIJE. Racunaj za pomeranje od mariginalno 3 stepena po oktanu.
Sad za primer da sve legne kako zamisljeno, i da nebi stradao izduvni ventil od previshe toplote i u cilju da se iskoristi sporije gorece gorivo (molim da nemesate pojmove reakcionog vremena paljenja , dakle od trenutka kad svecica baci varnicu pa dok gorivo nekrene da gori, sa pojmom brzine sagorevanja.
Dakle ovo prvo ore navedeno, ukoliko zelite da motor koji je namenjen za 98 oktansko gorivo u potpunosti prilagodite za 95, sto se paljenja tiche, pored pomeranja paljenja na kasnije za oko 7-9 stepeni ( individualno od motora do motora) , treba i bregasta da se zameni za izduv dakle treba da pocne sa otvaranjem izduvnog ventila za nekih 6-10 stepeni. Vreme vage treba da ostane nepromenjeno ako se neradi nista drugo od izmena na harvare.
Za vecinu motora nije problem naci neznije bregaste jer je veliki deo motora postojao za olovni 98 kasnije od fabrika modifikovani za 95 oktanski benzin upravo na ovaj nacin na koji sam opisao i naveo zasto.
Manje oktana brze pali, u cilju da se izbegne kliktanje ventila paljenje MORA da se postavi na KASNIJE. Racunaj za pomeranje od mariginalno 3 stepena po oktanu.
Sad za primer da sve legne kako zamisljeno, i da nebi stradao izduvni ventil od previshe toplote i u cilju da se iskoristi sporije gorece gorivo (molim da nemesate pojmove reakcionog vremena paljenja , dakle od trenutka kad svecica baci varnicu pa dok gorivo nekrene da gori, sa pojmom brzine sagorevanja.
Dakle ovo prvo ore navedeno, ukoliko zelite da motor koji je namenjen za 98 oktansko gorivo u potpunosti prilagodite za 95, sto se paljenja tiche, pored pomeranja paljenja na kasnije za oko 7-9 stepeni ( individualno od motora do motora) , treba i bregasta da se zameni za izduv dakle treba da pocne sa otvaranjem izduvnog ventila za nekih 6-10 stepeni. Vreme vage treba da ostane nepromenjeno ako se neradi nista drugo od izmena na harvare.
Za vecinu motora nije problem naci neznije bregaste jer je veliki deo motora postojao za olovni 98 kasnije od fabrika modifikovani za 95 oktanski benzin upravo na ovaj nacin na koji sam opisao i naveo zasto.
Comment