Ranije paljenje kod benzinskog motroa da ili ne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #31
    batakole nisi nov.



    http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... 503#191503

    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • mfengineer
      CBC Veteran
      • 24.06.2005
      • 145
      • Novi Beograd
      • Mazda 626 i-V6 2.5

      #32
      Z-101 1116 ccm

      razvodnik elektronski ... ali vakuum sam nakacio ne na karb nego direktno na granu ... imam utisak da bolje se ponasa, ali da li to valja i koja je razlika... koliko sam skontao na karbu mnogo manje vuce vazduh nego na grani (testirano prstom, tako da informacija nije precizna) ?
      MAZDA 626 GE i-V6 2.5 125 kw+

      Comment

      • BMW 325i
        CBC Senator XXL
        • 25.06.2005
        • 338
        • Novi Sad

        #33
        pa samim tim sto ti je veci vakum vise se zakrece razvodnik,pa ti paljenje ide vise u kasnije nego sto je pre islo
        Doris je vozila mini moris.

        Comment

        • mfengineer
          CBC Veteran
          • 24.06.2005
          • 145
          • Novi Beograd
          • Mazda 626 i-V6 2.5

          #34
          S obzirom da auto ide u glavnom na plin, to je dobra stvar, ali jel ne moze da se osteti razvodnik na neki nacin?
          MAZDA 626 GE i-V6 2.5 125 kw+

          Comment

          • BMW 325i
            CBC Senator XXL
            • 25.06.2005
            • 338
            • Novi Sad

            #35
            nemam iskustva sa tim...u najgorem slucaju moze da ti crkne vakum na razvodniku,sad ne znam koliko je jaka ta membrana unutra,ali cisto sumnjam da moze biti problema...
            Doris je vozila mini moris.

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #36
              S obzirom da auto ide u glavnom na plin, to je dobra stvar
              ako je tako, da je paljenj poremeno unazad i da auto ide uglavnom na plin to je losa stvar.
              manja snaga motora, veca potrosnja kao posledice.

              za gas paljenje treba da ide unapred (veci oktanski broj), tipicno reda 2-5 stepeni.

              najbolje je izmeriti (stroboskopom, ima svaki auto elektricar, serviser) vrednost paljenja spojeno na jedan nacin i spojeno na drugi nacin radi pouzdanog utvrdjivanja za koliko se (eventualno) menja i na koju stranu.

              razvodniku je svejedno, nema sta da se osteti.
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              Working...
              X