Nije se nista promenilo osim proizvodjaca chipa a usput je mozda i kapacitet chipa veci pa pokriva vise funkcija. Ako je tvoj 2000 god, onda je verovatno Bosch, sto verovatno mozes i sam videti po serijskom broju cpu-a.
Tuning Peugeot 406 (HDi)
Collapse
X
-
Da priznam, ja sam ti kod tog auta općenito nov... tako da niti neznam gdje pročitati serijski broj... imam u autu blog sa glavnim upustvima( uglavnom podešenja, dijelovi auta i slične glavne gluposti), ili to čitam negdje na mašini... stvarno neznam.... Ili sam dobio u nekim drugim papirima...
Comment
-
-
Comment
-
-
dizel tuning heh ... chipuj slobodno .... znam ljude koji su chipovali dizele na 150hiljada i od tada preshli josh 100hiljada kilometara... nemash shta da brinesh ...
dobicesh 25-35KS na tvom motoru , isto kao i kod benzinaca izbaci katalizator i srednji lonac i stavi samo protochni lonac (remus fazon) i chuce se opasno , dubok zvuk bash lep za uho. i tu dobijash koju konjsku snagu jer motor lakshe dishe....
ako nema intercooler stavi jedan , preporuka shto veci ... znachi iveko kamionche od Turbozeta motora ili neki saab-ov malo cevi i creva ... i tu dobijash nezanemarljivo poboljshanje ... chak iako imash intercooler veci nije na odmet i naravno sa prednje strane iza branika ...
ako ti to bude malo uvek mozesh da stavish plin i nitro nije jeftino ali mnogo mnogo konja....Prevelika slika u potpisu!
Comment
-
-
isto kao i kod benzinaca izbaci katalizator
dizel ima filter krutih cestica i druge ekoloske uredjaje.
samo izbacivanjem tih delova auto postaje tezak zagadjivac okoline a bez vidljivog dobitka u bilo cemu sto se perfomansi tice.
uz to, verovatno (koliko vidim auto se koristi van Srbije) ne bi ni prosao na tehnickom pregledu pri merenju gasova, i ne bi mogao da se registruje za upotrebu.
kod dizela efekat motora najvise zavisi od sistema ubrizgavanja goriva i glve/komore sagorevanja. usis, izduv i uospte disanje nije problem posto dizel uvek radi sa viskom vazduha i svaka fabricka konstrukcija ima veci protok vazduha nego sto je potrebno za sagorevanje pa su tu dobici minimalni ako uopste moze da se nesto izvuce.
naravno, podizanje pritiska overload-a i pritiska ubrizgavanja uz sto finije rasprsivanje goriva daje rezultate, ali realno ogranicenje mehanicke izdrzljivosti motora postoji i ne bi trebalo da se dostigne ili predje.
kako god, u pitanju su nijanse u promeni snage motora, nista spektakularno, najcesce.
osim rada na motoru, usko grlo je obicno menjacka kutija, koliko Nm moze da izdrzi i prenese, i posebno kvacilo.
cip je samo delic ukupnog ponasanja i konstrukcije vozila...
ako ti to bude malo uvek mozesh da stavish plin i nitro nije jeftino ali mnogo mnogo konja....
ajde malo vise detalja, verujem da takva novost zavredjuje posebnu paznju.
kako bi sagorevao dizel+ nitro ?
kako bi dozirao nitro, sta sa upravljanjem turbinom ?
imas u vidu neko gotovo resenje ?volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
N2O na dizelu se ni po cemu ne razlikuje od principa rada ili instalacije na benzincu, osim sto se dozira nafta, naravno, uz drugaciji odnos dozirajucih dizni. Sve ostalo je isto.
Uporno se postavlja pitanje kako nitro sagreva, kako bi sagorevao sa ovim ili onim...Pitanje je potpuno isto kao da ste pitali kako vazduh sagoreva sa dizelom. N2O NE sagoreva, on je samo nosilac kiseonika, u vecem procentu po jedinici zapremine nego vazduh, uz dodatak azota kao upijaca detonacija i viska toplote.
N2O uvek posmatrajte kao kiseonik, nista vise, s cim god mozete da uparite vazduh, mozete i N2O, kad se malo presaltate na taj nacin razmisljanja, onda je malo lakse
Comment
-
-
Evo, pronašao sam ovaj PowerBOX... kažu da uopće ne šteti mašini (šteti samo na koliko okretaja ćeš ga vozit)... stavlja se između PC-a i ubrizgavanja goriva... Mijenja signal koji daje PC i šalje drugačiju smjesu goriva...
Jel ima tko da je koristio takav uređaj i kakva su mišljenja??
http://www.psi-motorsport.com/turbodies ... =227&lg=en
Comment
-
Comment