Originally posted by Nenad
Mjenjac TDI na VR6
Collapse
X
-
Lancia Kappa 2.0 20v
-
-
Sta uraditi a dobiti bolje ubrzanje?
salim se, ali plasim se da ti se taj zahvat ubacivanja drugog menjaca u tu mazdu nece bas isplatiti... prvo sto ta karoserija nije namenjena da bude sportski auto, vec putnicka limuzina, pa je takav i menjac, ako ubacis kraci, niti ces imati neko spektakularno ubrzanje sa tim autom, niti komfor i ekonomicnost na putovanjima otvorenim putem..
plus sto ce te kostati ne bas malo...
ja mom (turbo) autu imam menjac od atmosferca, koji ima kraci diff od turbo menjaca, i nije to bas neka sjajna kombinacija...prvom prilikom gledacu da ga zamenim za turbo menjac. jednostavno je prekratak za taj motor a ne ostvaruje nesto mnogo bolje ubrzanje od originalnog menjaca.
osim ako ne nameravas da vozis trke (gradske ili kakve god) sa tom mazdom i da je drzis u crvenom non stop....http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off
Comment
-
-
Originally posted by SrdjanKako to promeniti i sta tu u stvari treba konkretno da se zameni??? Za koji dan uzimam Mazdu 626 2.0 16v, blizu 150ks ali ubrzava kao auto sa 70ks... Jednostavno ima predug prenos ili vec nesto, u drugoj ide preko 100 a trecom moze 170km/h, znaci mnogo predugo... Sta uraditi a dobiti bolje ubrzanje?
Dobar orjentir ti moze biti podatak o max. obrtnom momentu, tj. obrtajima na kojima ih razvija taj auto... Nesto imam osjecaj da ce ti biti podatak o max. ob. mom. na 4.300 o/min... Ima tu jos nesto, takva limuzina novijih godista ti stvara dozivljaj tise voznje nego npr. Golf 2 D, iz 1984 god. sa 4 brzine, gdje vec na 140 km/h imas osjecaj da je sve preko toga bozja volja... A u Mazdi 626, na 140 km/h, na 3.500 o/min. mozes jos uvijek pristojno uzivati u muzici sa CD-a...
Comment
-
-
Znam sto hoces da kazes ali nije subjektivna stvar u pitanju! Auto je 91godiste i ima 108kw, 2.0 16v dohc... E sad ja sam do sada sve benzince vozio i znam kako treba da se ponasaju... Ej bre, 147ks treba da se oseti, da vuce extra u svakoj situaciji... Inace taj auto ce u taxi sluzbu tako da za taxi to i nije problem, mozda je i bolje posto ce biti manja potrosnja... Ali nervira me koliko je lenja, a ovamo kad me neko pita koliko konja ima i kad cuju cifru od 150ks svi kazu, extra... A meni je bas bezveze... Plus auto i nije tezak, oko 1000-1100kg..
Imam jos dva auta i jedan i drugi su agilniji od Mazde iako su 1.600 ccm... Da ne govorim o Fiatu koji je zmaj za voznju na otvorenom iako ima 76kw...
Auto cu uzeti za par dana pa cu bas izmeriti neka ubrzanja da vidite da li je to normalno ili ne... Cekam da tom liku sto mi prodaje da stigne nova Honda accord...Lancia Kappa 2.0 20v
Comment
-
-
OK, ali prije tih mjerenja provjeri negdje na net-u fabricki deklarisane velicine ubrzanja... Ako su i kod fabrike navedena ubrzanja losija nego kod tvoje Marea-e, onda je to fabrika tako napravila... Hebi ga... A ako nije razlika velika na papiru, provjeri i ti okvirno stopericom... Mozda joj je poneki konj "umro"...
Salim se, ali ako je osjetno losija na tvom mjerenju od fabrickih podataka, trebalo bi to ispitati...
Comment
-
-
Originally posted by SrdjanOriginally posted by NenadSamo promeni glavni prenosni odnos na kraci i to je to. Imaces manju krajnju brzinu,koja i nije toliko vazna jer se niko prakticno ne vozi tako, ali ces zato dobiti na ubrzanju.
Svi ostali odnosi izmedju brzina 12345 ostaju isti.treba. To je finalni prenosni odnos koji "rasteze" sve prenose ili ih "skuplja". Naravno ako ga ima za Mazdu ili moras da kopas koji drugi modeli Mazde i Forda (Probe) imaju iste ili slicne menjace a finalni odnos im je kraci nego tvoj. Sto je broj odnosa visi(veci) to je kraci prenos, tj. manja krajnja brzina a bolje ubrzanje.
Boost or bust...
Comment
-
-
@Srdjan
Evo nadjoh nesto, ta Mazda ima ubrzanje 8,3sec do 100km/h, sto je savim solidno, tezina je 1160kg i 182nm na 4000obrtaja. Finalni odnos je 4,105:1 i nema kraci od njega u 626-ci ali ima u Rx7 4,300:1. E sad da li odgovara treba proveriti.
Drugo, moguce je da te samo osecaj ubrzanja i brzine vara, jer je Mazda veca, tisa i udobnija. Ali proveri po nekoj stoperici da li je priblizno fabrickom merenju. Da joj ne fali neki klip mozda?
Comment
-
-
Sticajem okolnosti sam za Mitsubishi Lancer (motor od Galanta 1,8, benzin), "dobio" menjac od dizela. Trecom je kao automatik, ubrzanja nikakva, ide k'o krava, ni posle tri godine ne mogu da se naviknem. U "pocetku" je bio 1,5 sa automatskim menjacem, a trosio je kao Land Rover.
Comment
-
-
Originally posted by dfast@Srdjan
Evo nadjoh nesto, ta Mazda ima ubrzanje 8,3sec do 100km/h, sto je savim solidno, tezina je 1160kg i 182nm na 4000obrtaja. Finalni odnos je 4,105:1 i nema kraci od njega u 626-ci ali ima u Rx7 4,300:1. E sad da li odgovara treba proveriti.
Drugo, moguce je da te samo osecaj ubrzanja i brzine vara, jer je Mazda veca, tisa i udobnija. Ali proveri po nekoj stoperici da li je priblizno fabrickom merenju. Da joj ne fali neki klip mozda?
Lancia Kappa 2.0 20v
Comment
-
-
Ma imam neku reviju iz 1988, sa svim modelima iz te godine, i za taj motor 2.0-16v, stoji kompresioni odnos 10,0:1 sto ti nije kompresija koju meris. Za elasticnost treba naci neki odradjeni test, a sve sto pise sam ti vec rekao manje vise, max brz 210km/h, potrosnja na 120km/h je 8,1l po gradu 11,2l. Gume 185/70-14 i to je to.
Evo kako izgledaju cajgeri
Evo i sajta gde je ocenjen, mada je tu model od 110ks.
http://auto.consumerguide.com/auto/used ... m/id/2062/
Comment
-
-
Originally posted by SrdjanJel ova bila nesto napucana kada ide skoro 240 ili brzinomer mnogo laze???
P.S. Molim moderatore da sve ovo o Mazdi prebace u neku novu temu...
http://www.automotive.com/used-cars/spe ... index.html
Dustbury.com provides you with various legal templates and PDF forms that may be helpful in your professional and personal matters.
Forumi
Boost or bust...
Comment
-
Comment