Sredstva za ispiranje motora

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Markedjani
    CBC Senator XXL
    • 24.07.2007
    • 968
    • BG-Cerak
    • Ford Escort RS2000 M

    #46
    Nema mu pomoći, očistićeš ti to koksiralo ulje iz dekle ali unutrašnji kanali za podmazivanje glave će uvek biti zapušeni a to može da se očisti samo i isključivo rasturanjem komplet motora.

    U prevodu, drljaj tako dok ide... kad stane prodaš na kilo i teraj dalje.

    A i kad bi očistio sve, da bi izgubio taj dizel zvuk moraš da promeniš komplet klackalice i novu bregastu... pošto je to sad sve pojedeno i tako ne možeš nikad pravilno da ušteluješ ventile.
    fordclubserbia.org

    Comment

    • ludidzora
      CBC Senator XXL
      • 09.01.2012
      • 310
      • Banatsko Veliko Selo
      • Fiesta 200 iz mesta!

      #47
      He, he... Odgovori kakvim sam se i nadao. Ventile sam prestelovao ali nista nisam dobio, nisu ni bili buno rastelovani. Mada mozda ih i nisam dobro dostelovao posto sam imao spijune 0.005-0.25 i sluzio sam se sa sa recimo dva ili tri tanja da dobijem mere 0.20 i 0.30 sto ne bi rekao da je bas najtacnije ali sam ih svakako malo dotegao. Kad nabavim "normalne" spijune prekonteolisacu. I ka smatram da je bregasta i klackalice i sve ostalo dobilo po usima ali sam kontao kada ga ocistim i sipam gusce ulje, prestelujem opet, da ce se cyti bar nesto manje. Ima gore nesto ulja ali koliko dolazi nemam pojma, malo sigurno.

      Comment

      • ludidzora
        CBC Senator XXL
        • 09.01.2012
        • 310
        • Banatsko Veliko Selo
        • Fiesta 200 iz mesta!

        #48
        Nije auto bio neka kinta, 400e i registrovan do februara pa bar do tada da potraje. Problem mi je sto sam van Srbije i ovo mi je prevoz za pocetak, a najgore sto sam bez alata i mesta za rad. Tek sad vidim koliko mi znaci garaza i alat kod kuce...

        I da dodam savet kolege ovde sa posla, kaze sipaj pola litre nafte sad u ovo ulje i vozi polako 2-3 dana, ispusti, novo ulje, nov filter i teraj... Zvuci rizicno ali ne bas i naivno...

        Comment

        • expendable
          CBC Senator XXL
          • 04.11.2009
          • 3662
          • Bor

          #49
          Pisano je već o toj varijanti ali sa radom u leru. Osim toga, bilo je lakše kada su bila "sumporisana" dizel goriva, sa ED ne bih baš vozio. Bar ne par dana, nego u jednom cugu 50-tak km (ali lagano) ... ipak bolje tek na leru uz malo gasa (cca. 1500 0/min.),pa 15-tak min.
          Postoje i aditivi koji se sipaju pa se vozi 100 do 300km (al' isto u jednom cugu) pa ispusti ulje (LM).
          Najmanje efikasno ali najpraktičnije je sipati aditiv za ispiranje i 15 min. u leru (razni proizvođači: Motul, LM, Wynn's, K2 ...).
          Ulja za ispiranje mi se najviše sviđaju ali su malo gurnuta u stranu (zbog ekologije ili bolje reći "ekologije").
          Expendable also known as the Stalker, further known as http://www.motornaulja.blogspot.com "Malo znanja - opasna je stvar" ili bolje ništa ne znati nego malo znati, šteta koju ćete tako napraviti je ograničena (u profesiji).

          Comment

          • ludidzora
            CBC Senator XXL
            • 09.01.2012
            • 310
            • Banatsko Veliko Selo
            • Fiesta 200 iz mesta!

            #50
            Hvala puno na odgovoru. Ne znam ni sam da li ista da radim, ali mislim da bi trebalo ovo gore ocisiti ovako "rucno", skiuti karter i njega takodje ocistiti, kao i sito pumpe. Potom ili samo nasuti ovo ulje i promeiti ga posle par stotia km ili sipati nesto za ispiranje, varijanta 15 min u leru pa opet novo ulje. Vise mi odgovara ova varijanta jer nemam gde da vozim toliko u cugu, jbg. zivim na Malti a najudaljenije mesto mi je 35km...

            I sto je najzanimljivije na vratima ima nalepnica da je bio na servisu u februaru, pre 2500km i da je menjano ulje itd. sve redom. Dobar neki servis...
            Last edited by ludidzora; 09.08.2016, 21:51.

            Comment

            • milosabs
              CBC Član
              • 26.04.2014
              • 30
              • nis/beograd/novi sad
              • 166 ti

              #51
              L
              Kazes ulja za ispiranje...gaz prom ima takvo ali samo vaz odobrenje, koliko je pametno to sipati u motore proizvedene od 2000-te na ovamo?

              Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
              postoji bolje piće od mleka ali ne postoji bolja ambalaža od sise

              Comment

              • veselinovic
                CBC Član
                • 13.11.2010
                • 83
                • RS

                #52
                Ne znam kako stojis sa vremenom.
                ja bih rucno ocistio te naslage uz obilno prskanje dal naftom dal petrolejem, dal mjesavinom nafte i benzina.
                Posto ce se svo smece slivati u karter, i njega bih skinuo i dobro ocistio.
                Kad skines sve sto se da skinuti prskao bih naftu ( prskalicom od deterdzenta za pranje stakala ili slicno) u sve moguce rupice i kanale.
                Pustio da se dobro ocijedi.
                Sipao litar novog ulja i litar nafte.
                Upalio motor i na LER gasu pustio da radi, prateci stalno lampicu za pritisak ulja i kloparanja u motoru.
                Kad se zagrije motor ( uz uslov da se lampica ne pali i da ne klopara previse) ispustio to smece iz kartera, nasuo novo ulje.
                Vozio 1000 km i promijenio ulje. S tim sto bih tih 1000 km odvezao tako da nikad ne ugasim motor dok se dobro ne zagrije.
                Poslije par izmjena ulja motor ce prodisati, a sta je osteceno vidjece se kasnije.

                Comment

                • ludidzora
                  CBC Senator XXL
                  • 09.01.2012
                  • 310
                  • Banatsko Veliko Selo
                  • Fiesta 200 iz mesta!

                  #53
                  Tako sam i ja nesto mislio, prvo ciscenje "rukom" pa onda da li ispiranje ili samo zamena ulja... Vremena imam, nadje se. Ali mi je problem sto radim na ulici i ne daj Boze da prospem kap ulja ima u zatvor da me strpaju. Probacu kod nekog prijatelja da nadjem garazu, bilo bi idealno, samo da uhvatim vremena...

                  Comment

                  • kalimero1
                    CBC Senator XXL
                    • 01.11.2010
                    • 318
                    • zagreb
                    • c5

                    #54
                    ne zamaraj se ispiranjem ništa nečeš postiči.koliko sam skužio ti imaš fiestu sa kent motorom
                    znači da ima i lanac sa mehaničkim španerom.tebi je pojedena bregasta i štepsli to je koštalo ovdje u zg
                    pred dosta godina kad sam zadnji put mijenjao oko 200e.inače ništa ti se nemože desiti i ako tako voziš
                    osim dizelskog zvuka a s vremenom če prestat radit cilindri na kojima se bregovi na bregastoj skroz istroše.

                    Comment

                    • uglavnom.bezopasni
                      - 42 -
                      • 03.02.2005
                      • 2235
                      • Novi Sad

                      #55
                      Teraj dok ide, tu se ulje ne menja samo doliva , moj KA 1.3 Endira-e čitaj Kent je tako radio 5 godina i 150000km od kad su prethodnoj vlasnici rekli samo generalka i ništa drugo, dok jedno veče nije stao zbog "nestalog" klipa i pola drugog je nedostajalo ali je radio i sad opet radi
                      Fifteen years of research he'd filed from one planet alone and they'd cut it to two words. "Mostly Harmless."
                      11.04. 0:12 #2
                      Rule #51: Sometimes — You're Wrong!

                      Comment

                      • ludidzora
                        CBC Senator XXL
                        • 09.01.2012
                        • 310
                        • Banatsko Veliko Selo
                        • Fiesta 200 iz mesta!

                        #56
                        Evo uspeo sam da smanjim buku. Kupio sam spijune i prestelovao, posto prve koje sam nasao su bili samo do 0.25 i nisam imao 0.30, cak ni 0.20 pa sam morao da kombinujem vise listica sto izgleda nije bilo dobro, ali cak sam ih i tako dotegao... No sad je situacija mnogo bolja, cak cujem i prozvizdali lezaj alternatora... Ali i dalje malo kucka, rekao bi mozda jedan ili dva ventila. Sutra cu ih jos jednom proveriti, i ako ne prestane znaci da je na tom ili klackalica ilu bregasta malo otisla... No, bitno da je zvuk sada daleko tisi nego sto je bio...

                        Comment

                        • VVLAJKO
                          CBC Senator XXL
                          • 23.07.2008
                          • 484
                          • Nis
                          • Audi A4, Primera p12

                          #57
                          Skini ,,klavijaturu'' tj. osovinu sa klackalicama i ocisti je.Osovina je suplja i kroz nju prolazi ulje koje maze klackalice.

                          Mozes i da upalis motor bez poklopca ventila, ako je zapusena osovina nece prsnuti ni kap ulja.
                          Glupost nas je do ovde dovela, glupost ce nas i izbaviti.

                          Homer J. Simpson

                          Comment

                          Working...
                          X