Van Aaken Ford Turbo Kit?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Rubi
    CBC Senator XXL
    • 06.05.2005
    • 519
    • Beograd

    #16
    Ulje iz motora. Mozes i hladnjak za ulje da montiras o istom trosku.
    (\__/)
    (='.' This is Bunny. Copy and paste Bunny into
    (")_(") your signature to help him gain world domination.

    http://www.flickr.com/photos/rubinjoni/

    Comment

    • Yugo_IHI_Turbo
      CBC Veteran
      • 04.05.2005
      • 185
      • Batajnica,Serbia

      #17
      Najvjerovatnije da je T25...
      Cek jel ti imas MAP,MAF ili VAF(tj. sa klapnom)???
      Van Aaken se "proslavio" sa kitovima za Microplexe i VAF-ove za uno turbo...
      Iako oni kazu da ne treba IC ja bih ga ipak stavio,ne moze da skodi,posebno na tvoju kompresiju
      "If in doubt, flat out"
      Collin McRae

      Comment

      • DELracing
        CBC Veteran
        • 08.04.2005
        • 127
        • BGD

        #18
        Koliko ja znam ima map ali treba proeriti! Ic je najmanji problem ako se resi ostalo.

        Malo me buni kako da dovucem ulje do turbine??
        Ford Puma 1.7 16V
        Saab 9-3 1.9 TID

        Comment

        • Rubi
          CBC Senator XXL
          • 06.05.2005
          • 519
          • Beograd

          #19
          Busenjem bloka motora na pravom mestu, naravno!
          Naravno, ovo samo ako nema pametnije opcije - neko crevce sa pumpe za ulje, da se "makne" ispred meraca pritiska ulja... U Van Aaken-u su sigurno smislili resenje bez ekstremnih zahvata. Pronadji nekog vlasnika kit-a (na nekom forumu), pa ga cimni da ti posalje slike. Ili cimni same Van Aakenovce da ti posalju slike instalacije... Reci im da bi rado uzeo komplet, ali da te brine kako je resen dotok ulja i obogacivanje smese (to jest, iscedi ih za sto vise informacija od znacaja).
          (\__/)
          (='.' This is Bunny. Copy and paste Bunny into
          (")_(") your signature to help him gain world domination.

          http://www.flickr.com/photos/rubinjoni/

          Comment

          • 206
            Admin od ispočetka :)
            • 09.12.2004
            • 9548
            • Beograd
            • 206

            #20
            Obicno na bloku postoji i dodatna uljna magistrala na koju se kace brizgaljke za hladjenje klipova uljem odozdo, na mom bloku je tako jer se isti blok koristi za HDI motore.
            The difference between men and boys is the price of their toys

            Comment

            • DELracing
              CBC Veteran
              • 08.04.2005
              • 127
              • BGD

              #21
              Na zalost Van Aaken vise ne proizvod turbo kit za pumu, zbog kako su meni odgovorili, previse enquiery-a a premalo narucivanja. Probacu da pitam na engleskom forumu ali mi oni deluju bas kao pavijani!

              Od kog materijala bi trabao da se napravi spoj izmedju grane i turbine. Trebace sigurno neki distanzer....
              Ford Puma 1.7 16V
              Saab 9-3 1.9 TID

              Comment

              • Nenad
                CBC Senator XXL
                • 06.01.2005
                • 1364
                • BBgd/Mow

                #22
                Boost or bust...

                Comment

                • DELracing
                  CBC Veteran
                  • 08.04.2005
                  • 127
                  • BGD

                  #23
                  Stigao je reply od jedinog ozbiljnog lika na forumu:

                  One word of advice do not attempt to get any more than 0.3 bar boost. If you try it - you WILL blow the engine, many others have tried and ALL have had serious problems. This is one of the reasons why Van Aaken no longer produce the turbo kits.

                  Oil supply - simply use a T-peice on the oil pressure swicth in the isde of the block.
                  OBJASNJENJE???^^^^^^^^^^^^
                  Ford Puma 1.7 16V
                  Saab 9-3 1.9 TID

                  Comment

                  Working...
                  X