Sto mnogi vec rekose,relativno od motora do motora.I uslova puta.Ja da dodam.Citao sam negde odavno:"kod ravnomerne voznje odrzavati obrtaje minimalno na 2/5 onih gde motor ima max snagu.Da bi motor imao dovoljno podmazivanje,hladjenje,da "ne trza" a da bude max ekonomican".To je vazilo za atmosferske a za nadopunjavane
neznam.
Na koliko rpm voziti auto?
Collapse
X
-
Ako nisi siguran, kupi automatik
(\__/)
(='.'
This is Bunny. Copy and paste Bunny into
(")_(") your signature to help him gain world domination.
http://www.flickr.com/photos/rubinjoni/
Comment
-
-
Vozis od tacke A do tacke B, gledas da sto pre stignes a da te ne kazni murija, i da ne ispravis krivinu, ili udaris u zid,banderu,drvo,kola, kamion, pesaka,zeca itd!
Malo mi je sad cudno da zemislim sebe ili bilo koga drugog kako celo vreme buljim u obrtometar i pazim da ne predje 4.5k rpm, jer ce dabome da trosi litar vise!
P.S.
Da ne zaboravim da pazimo da ne izbusimo gume, i da ne potrosimo previse goriva!
BLJAK!!!Prevelika slika nije u skladu sa pravilnikom
Jos malo pa, cew biti neshto i od mene...
Comment
-
-
Ja vozim do 3500, gde je max torque (valjda je tako za floridu...1,3CW)...mislim tako menjam a drzim na 2700 (obicno na regionalonom), jer tada je kao u 5-toj optimalna potrosnja. Inace ja bi motor od 2000 kubnih centimetara jos vise gusio...naravno zbog potrosnje...prosle godine sam vozio skoro 25.000km i tako. Naravno na plin!
Comment
-
-
@SaL,nisam mislio da se strogo treba pridrzavati toga i stalno
u obrtomer i km/h sat.Vise sam naveo kao neki okvirni savet.Sta vise,to i nije bas toliko naporno za primenu a ni ja se bas nesto i nepridrzavam toga.
Cenim da je najbolja tehnika ipak sto brze ali strogo u okviru trenutnog stanja na putu,u datoj situaciji a obrtaji u podruciju + - 1000 od onog gde je max moment.
@spokky,cini mi se da je moj zakljucak kod tebe u konkretnoj primeni,recimo?
Comment
-
.
Comment