a sta bi bilo kad bi stavio takvu s visokim tlakom i kakvu pumpu trebam staviti, tj. kolke jacine odprilike
Pomoc oko tjuninga motora Fiata Tipo
Collapse
X
-
Originally posted by decko180a sta bi bilo kad bi stavio takvu s visokim tlakomubrizgavanje radi na nekom tamo pritisku (3-5bar) a karb na atmosferskom. takva pumpa bi im davala visak goriva (i to povelik) i to je to!
Zovem se Miroslav i pravim igračke.
Comment
-
-
Karburator radi na principu da iglica koju diže plovak zatvara ventil dotoka goriva i na taj način reguliše količinu goriva (nivo) u lončetu karburatora. Sve takve pumpe su oko ili do recimo 0.7 bara. Ako bi stavio nešto što pravi preko 3 bara iglica ne bi mogla da zaustavi dotok i imao bi prelivanje goriva u velikim količinama.
Comment
-
-
Rece ti pitatore sta ad radis sa pumpom. Samo pazi da ti povratni vod ne bude zagusen, pumpa koju imas daje ogroman protok koji ce ti zaliti ceo motor gorivom. Moze da dodje do hydro lock-a - krivljenje klipnjace, lomljenje klipa itd...
Mehanicka pumpa ne moze da napoji DMTR34 na 1.1 motoru, a ne 1.6 sa 2xDHLA40.
RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
Comment
-
-
jako veliki drk... sa t racvom, mi prvo tako radili na porscheu, sa 4 karba, ima dovoljan protok, do 3 k, posle nam ostao bez goriva, zato sto pici nazad u rezervoar, sad ima muda da ostavis dok nciljas protok, da ne preliva, a da bude taman, moguce je izvesti, al je guravo, najbolje elekticna, al za karb, recimo mini moris stari ima to, sigurno mos naci od neceg, mi na kraju na porsche stavili ac od audija, pa fercera savrsenoFun starts @ 3000 RPM
Alfa Romeo 146 1.8 Ts
Comment
-
Comment