Sopstveni automobil?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #31
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • Ivvan
      Moderator
      • 29.09.2004
      • 1574
      • Nis
      • SAAB 9000

      #32
      Znaci nista bez vinjaka, madamislim da bi i slivovica zavrsila poso

      Pozdrav i srecno sa registracijom
      Turbos make torque,and torque makes fun

      Comment

      • Black Knight
        CBC Senator XXL
        • 13.10.2004
        • 2020
        • Novi Beograd, kicblo

        #33
        Originally posted by BOOST
        ...Videcemo kako ce taj deo ici, mada, eto, tocak, gume i neke segmente ce biti tesko odraditi na svoj nacin
        pa pokusaj da "napravis" neku plazmu...koju bi stavio u gumu?
        ili neka plazma po kojoj ce lebdeti iznad tla....
        Injection is good,but I'd rather be blown!

        Comment

        • Ivvan
          Moderator
          • 29.09.2004
          • 1574
          • Nis
          • SAAB 9000

          #34
          Cao!

          Boost kako napreduje planiranje
          Nego pominjao si do sad ne vidjen nacin povezivanja motora pa
          sam sinoc malo razmisljao (posto nisam mogo da zaspim) kako sve mogu da se povezu motori. I odma sam odbacio mogucnost da se stave dva motora sa dva menjaca ,i da se sa stavljaju redno ili paralelno dva motora (nakako mi to zauzima previse prostora). Pa mi je pala na pamet ideja dva motora jedan napred jedan nazad povezani diferencijalom medjusobno ,a izlaz diferencijala ide na menjac zvuci malo komplikovano ali mi je ta ideja nekako izgledala naj zanimljivije.
          A da li je to nekome palo na pamet pre mene ne znam,ali verovatno jeste

          Uf.. sta sam sve ispisao

          Pozdrav

          P.S. laku noc
          Turbos make torque,and torque makes fun

          Comment

          • VR6
            CBC Senator XXL
            • 31.10.2004
            • 512
            • Sarajevo

            #35
            Hoce li i dizajn biti orginalan, ko ce to raditi??

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #36
              Ivvan

              Hehe.. disajn veze motora neka za sada ostane mala tajna , nije napred/nazad samo toliko da kazem
              I spavaj mirno, nemoj da lupas glavu

              Samo da ti kazem da je vrlo otkacena ideja i da nezauzima mesta koliko mislis u pitanju je paralela na unikatan nacin

              VR6

              Za sada jos nesiguran zbog cene priznanja kao sopstvena parka iz razloga sto mora par takvih da se slupa u testovima da bi dobio prolaz, cena kostanja je na nivou da cu morati da trazim sponzora, tako da ce najverovatnije prva verzija biti jedna postojeca sasija koja ce biti prepravljena da sluci funkciji demonstracije u cilju prikupljanja sponzora.

              Najvise bi voleo kad bi finansijski mogao da podnesem sam sve , ali u pitanju su sume od kojih se vrti u glavi tako da je ovo jedini put koji vidim za sada.
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • Ivvan
                Moderator
                • 29.09.2004
                • 1574
                • Nis
                • SAAB 9000

                #37
                Originally posted by BOOST
                Ivvan

                Hehe.. disajn veze motora neka za sada ostane mala tajna , nije napred/nazad samo toliko da kazem
                I spavaj mirno, nemoj da lupas glavu

                Samo da ti kazem da je vrlo otkacena ideja i da nezauzima mesta koliko mislis u pitanju je paralela na unikatan nacin
                Ma spavam ja mirno ,nego ponekad kad ne mogu da zaspim razmisljam
                Pa znam da je otkacena ideja cim je tvoja

                Pozdrav
                Turbos make torque,and torque makes fun

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  #38
                  Hehe.. ja nerazmisljam dok sam budan, uvek mi nesto odvlaci paznju, ako probas da se naucis da smisljas stvari dok spavas, u miru i tisini je koncentracija najbolja
                  Znas ono: I had a dream
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • Ivvan
                    Moderator
                    • 29.09.2004
                    • 1574
                    • Nis
                    • SAAB 9000

                    #39
                    Pa otprilike tako i radim,kad legnem pa dok ne zaspim samo sto mi se cesto desava da zaboravim o cemu sam razmisljao

                    Pozdrav
                    Turbos make torque,and torque makes fun

                    Comment

                    • nole
                      CBC Senator
                      • 02.10.2004
                      • 231
                      • Igalo

                      #40
                      Blago vama ..... ja zaboravim sta sam sanjao

                      Comment

                      • Wiz
                        CBC Senator XXL
                        • 30.09.2004
                        • 3104
                        • Nish

                        #41
                        "cena kostanja je na nivou da cu morati da trazim sponzora"

                        I ti predje u sponzoruse,kuda ide ovaj svet ) Pozdrav srecno sa projektom
                        Nego jedan predlog,da svi ovde udruzimo sredstva i izguramo project

                        Comment

                        • Heinz
                          CBC Senator XXL
                          • 30.09.2004
                          • 1027
                          • Beograd, Voždovac
                          • Avensis 2.0 D4D

                          #42
                          Originally posted by BOOST
                          Hehe.. disajn veze motora neka za sada ostane mala tajna , nije napred/nazad samo toliko da kazem
                          I spavaj mirno, nemoj da lupas glavu

                          Samo da ti kazem da je vrlo otkacena ideja i da nezauzima mesta koliko mislis u pitanju je paralela na unikatan nacin
                          Evo ja imam originalnu (? ) ideju: jedan motor za levu poluosovinu, drugi za desnu? Naravno, oba napred
                          Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

                          Comment

                          • BOOST
                            Founder - Admin od Začetka
                            • 29.09.2004
                            • 8726
                            • Gislaved//Sweden
                            • SAAB 9000 AERO R; SA

                            #43
                            Originally posted by Heinz

                            Evo ja imam originalnu (? ) ideju: jedan motor za levu poluosovinu, drugi za desnu? Naravno, oba napred
                            Sad jos samo treba da ih povezes "negde"
                            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                            move your mind

                            Comment

                            • Dora
                              Nadzornik!!!
                              • 24.10.2004
                              • 17451
                              • Novi Sad
                              • FIAT

                              #44
                              Originally posted by BOOST
                              Originally posted by Heinz

                              Evo ja imam originalnu (? ) ideju: jedan motor za levu poluosovinu, drugi za desnu? Naravno, oba napred
                              Sad jos samo treba da ih povezes "negde"
                              Na dizelkama je to rešeno preko elektromehaničkog regulatora koji reguliše gorivo i preko njega obrtaje za sve motore. Pošto su one u stvari elektro lokomotive onda otpada problem menjača i sl. Oduvek me je zanimalo kako bi se to pokazalo na kolima, motor kao agregat a pogon preko elektro motora. Elektro lokomotiva ubrzava tako da bi se mnogi automobili postideli koji važe za startne. Ekonomija bi pretpostavljam, tu bila u drugom planu
                              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                              https.autogas.rs

                              Comment

                              • 206
                                Admin od ispočetka :)
                                • 09.12.2004
                                • 9548
                                • Beograd
                                • 206

                                #45
                                Malo je off, ali takav pogon (dizelka i generator, +elektromotori u tockovima) imas u svim damperima >120t, jer pri toj tezini klasican kardan i diferencijal su vrlo problematicno resenje
                                The difference between men and boys is the price of their toys

                                Comment

                                Working...
                                X