Volvo S40 svecice

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #16
    Svedska autoindustrija nezna sta je karburator od 80-ih godina
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • Ugljesa
      CBC Član
      • 07.12.2004
      • 60
      • Beograd

      #17
      Bunila me je ova oznaka. Sta ustvari znaci "i" ako je vec 1.8 inject., a imaju i 1.8i?
      1998 Volvo S40 2.0i dohc 140ps
      2003 Renault Megane II 1,5 dci 82ps

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #18
        I je skracenica za Injection.. samo sto se na razlicitim trzistima razlicito obelezavaju ..
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • sw.brick
          CBC Senator XXL
          • 09.10.2004
          • 8141
          • Beograd, barajevo-zemun
          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

          #19
          Vidim da volvo ima i S40 1.8i. Da li je moguce da moj nije injection?
          Na nekom stranom forumu sam procitao da su svi sa direktnim ubrizgavanjem, a zasto onda ovaj 1.8 nosi oznaku i a ostali ne?
          svi Volvo motori su injection. karburatorski se ne prave vise od 15 godina.

          oznaka i je posebna jer se ne radi o Volvo vec o Mitsubishi GDI motoru koji je totalno drugaciji od familije Volvo white block motora.
          ne brini se, Volvo motori su sasvim ok sto se napajanja gorivom tice.
          volvo
          945 SE turbo lpg
          344 GL lpg

          Comment

          • Saabo
            Moderator
            • 29.09.2004
            • 1724
            • Vrbas
            • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

            #20
            Originally posted by Ugljesa
            zasto je potrosnja 2.0T manja od 2.0???
            Zbog turba (vece iskoriscenje motora)
            SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

            Comment

            • Ugljesa
              CBC Član
              • 07.12.2004
              • 60
              • Beograd

              #21
              daaaa... rastereceniji je motor
              1998 Volvo S40 2.0i dohc 140ps
              2003 Renault Megane II 1,5 dci 82ps

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #22
                Originally posted by Ugljesa
                daaaa... rastereceniji je motor
                Greska u koracima
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • Car
                  CBC Senator XXL
                  • 07.07.2005
                  • 900
                  • Beograd

                  #23
                  Vadim temu iz naftalina, ali zanima me kolika je potrosnja 2.0T motora u praksi? tj. da li mnogo odstupa od vrednosti koje je propisala fabrika..

                  Comment

                  • Srdjan
                    CBC Senator XXL
                    • 30.09.2004
                    • 2416
                    • Bajina Basta/Beograd

                    #24
                    Pre neki dan na odmor mi je dosao drug iz Svedske sa Volvom s40 2.0t i prosek na 2.500km, je bio 8,5 po board kompjuteru... Po meni sasvim dobar rezultat. Samo sto je njegov volvo godinu dana star i oko 25.000km presao.
                    Lancia Kappa 2.0 20v

                    Comment

                    Working...
                    X