Pa vidi, stvar se svodi na sledece, slike koje si postavljao gore pokazuju same po sebi da to sto tvrde nije moguce napraviti.
Ja sam elektronicar i bas sam koristio 2 motora (ista onakva kao ona 3 sa poslednje slike) za pokretanje robota na eurobot takmicenju. i mogu ti reci sve, jaki su, ne trose puno, rade na 12v i nemaju obrtaje
A to je ono sto tebi treba. E sad kad bi nekim uredjajem npr. reduktorom postigao obrtaje (obrati paznju da svakim stepenom redukcije gubis 1-3% snage) imao bi snagu zanemarljivo malu, toliko mizernu da ne bi naduvao 0.2 bara u komoru zapremine 1,6l u vidu jednog npr balona ! znaci bez da se motor vrti i trosi vazduh !
Onda kazemo ajde, uzecemo jaci motor, npr uzmemo 1kw motor od startera ! opet isti problem , samo sad mozda mozemo da naduvamo balon
ili da imamo 0.1 bar overboost-a na leru pri 400rpm-a
Sta to znaci, da ces na 6500-7000 do koliko teras svoj motor imati ne zagusenje nego barikadu u usisnom traktu
Ako hoces da mu olaksas usis ("da lakse dise" - kako samo mrzim taj izraz) onda izracunaj potrebnu duzinu i precnik usisne cevi za rezonojucu frekvenciju (obrtaje) koje zelis i dobices 110% volumetrijske efikasnosti ako budes imao srece. a to znaci kopanje kanala ventila ma ko zna sta sve ne
E sad, ako mi ne verujes, i hoces da probas sam, da li si razmisljao kako ce da se ponasa taj solex ako dobije nadpritisak? sta ce gorivo da radi? tj gde ce da ode?
Imas ne jedan vec sijased problema koje ne mozes jeftino da resis.
Najlakse je kao sto Sale rece, da se namontira N2O. A to ne mora da znaci ne znam ni ja kakvu exploziju i ko zna sta. N2O nije nikakvo cudo, hladan je, ima vise O2 nego vazduh i to je to
Znaci bez preterivanja (npr. krenes sa povecanjem snage od 10%) pa guras dok ne budes zadovoljan
Jer na koji god nacin da izvadis vise snage iz tog motora to ve vise opteretiti delove u njemu. A NOS ti je najzdraviji od svih tih metoda...
Poz
RAle
Ja sam elektronicar i bas sam koristio 2 motora (ista onakva kao ona 3 sa poslednje slike) za pokretanje robota na eurobot takmicenju. i mogu ti reci sve, jaki su, ne trose puno, rade na 12v i nemaju obrtaje

Onda kazemo ajde, uzecemo jaci motor, npr uzmemo 1kw motor od startera ! opet isti problem , samo sad mozda mozemo da naduvamo balon

Sta to znaci, da ces na 6500-7000 do koliko teras svoj motor imati ne zagusenje nego barikadu u usisnom traktu

Ako hoces da mu olaksas usis ("da lakse dise" - kako samo mrzim taj izraz) onda izracunaj potrebnu duzinu i precnik usisne cevi za rezonojucu frekvenciju (obrtaje) koje zelis i dobices 110% volumetrijske efikasnosti ako budes imao srece. a to znaci kopanje kanala ventila ma ko zna sta sve ne

E sad, ako mi ne verujes, i hoces da probas sam, da li si razmisljao kako ce da se ponasa taj solex ako dobije nadpritisak? sta ce gorivo da radi? tj gde ce da ode?
Imas ne jedan vec sijased problema koje ne mozes jeftino da resis.
Najlakse je kao sto Sale rece, da se namontira N2O. A to ne mora da znaci ne znam ni ja kakvu exploziju i ko zna sta. N2O nije nikakvo cudo, hladan je, ima vise O2 nego vazduh i to je to

Znaci bez preterivanja (npr. krenes sa povecanjem snage od 10%) pa guras dok ne budes zadovoljan

Jer na koji god nacin da izvadis vise snage iz tog motora to ve vise opteretiti delove u njemu. A NOS ti je najzdraviji od svih tih metoda...
Poz
RAle
Comment