Tuning BMW-a 318

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mance
    CBC Veteran
    • 24.07.2006
    • 185
    • Beograd

    #16
    Originally posted by BOOST
    2. Sekvencionalni LPG sa povecanjem kompresije na motoru i optimisanjem paljenja za njega.
    Koliko bi ks sa ovim mogao da dobije?

    Comment

    • Hermes
      CBC Senator XXL
      • 14.02.2006
      • 1306
      • https://t.me/pump_upp
      • bemve

      #17
      Koliko ks.....Krucijalno pitanje, a odgovora nema....
      https://t.me/pump_upp

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #18
        Odgovor na pitanje je direktno vezan sa hardverom motora, geometrijskom lambdom koliko je dobro odradjena sfera .

        Direktno razmisljajuci bi jedan GDI motor bio optimalan za direktno ubrizgavanje technog gasa.

        Eminentni problemi hladjenja prilikom izmene agregatnog stanja bi na ovakom motoru nestali, dakle:

        Moguce je napraviti hi-performance motor na LPG ali zahteva ozbiljne pripreme sistema.

        Sto se tiche pitanja za BMWa koliko i kako, nazalost previshe varijabla koji uticu da bi se dao neki razuman odgovor jer bi bilo previshe AKO i ONDA.

        Cisto gledajuci na dizanje obrtnog momenta izmenama ii preipremama harvera dizanjem kompresije i optimizacijom paljenja (da napomenem da bi motor u toj fazi bio totalno neuskladjen za koriscenje benzina , Etanol bi bio odgovarajuce gorivo VS LPGa) , dizanje obrtnog momenta za i do 50% moguce.

        Cistim ventiliranjem ideja bi neki GDI motor slican CR diesel tehnici bio optimalan sa technim gasom i jednom duvaljkom
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        Working...
        X