Originally posted by BOOST
Tuning BMW-a 318
Collapse
X
-
-
Odgovor na pitanje je direktno vezan sa hardverom motora, geometrijskom lambdom koliko je dobro odradjena sfera .
Direktno razmisljajuci bi jedan GDI motor bio optimalan za direktno ubrizgavanje technog gasa.
Eminentni problemi hladjenja prilikom izmene agregatnog stanja bi na ovakom motoru nestali, dakle:
Moguce je napraviti hi-performance motor na LPG ali zahteva ozbiljne pripreme sistema.
Sto se tiche pitanja za BMWa koliko i kako, nazalost previshe varijabla koji uticu da bi se dao neki razuman odgovor jer bi bilo previshe AKO i ONDA.
Cisto gledajuci na dizanje obrtnog momenta izmenama ii preipremama harvera dizanjem kompresije i optimizacijom paljenja (da napomenem da bi motor u toj fazi bio totalno neuskladjen za koriscenje benzina , Etanol bi bio odgovarajuce gorivo VS LPGa) , dizanje obrtnog momenta za i do 50% moguce.
Cistim ventiliranjem ideja bi neki GDI motor slican CR diesel tehnici bio optimalan sa technim gasom i jednom duvaljkomAtt mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
Comment