Originally posted by BOOST
					
				
				
			
		Tuning BMW-a 318
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
	
	
	
- 
	
	
	
		
	
	
	
	
	
 Odgovor na pitanje je direktno vezan sa hardverom motora, geometrijskom lambdom koliko je dobro odradjena sfera .
 
 Direktno razmisljajuci bi jedan GDI motor bio optimalan za direktno ubrizgavanje technog gasa.
 
 Eminentni problemi hladjenja prilikom izmene agregatnog stanja bi na ovakom motoru nestali, dakle:
 
 Moguce je napraviti hi-performance motor na LPG ali zahteva ozbiljne pripreme sistema.
 
 Sto se tiche pitanja za BMWa koliko i kako, nazalost previshe varijabla koji uticu da bi se dao neki razuman odgovor jer bi bilo previshe AKO i ONDA.
 
 Cisto gledajuci na dizanje obrtnog momenta izmenama ii preipremama harvera dizanjem kompresije i optimizacijom paljenja (da napomenem da bi motor u toj fazi bio totalno neuskladjen za koriscenje benzina , Etanol bi bio odgovarajuce gorivo VS LPGa) , dizanje obrtnog momenta za i do 50% moguce.
 
 Cistim ventiliranjem ideja bi neki GDI motor slican CR diesel tehnici bio optimalan sa technim gasom i jednom duvaljkom Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati.. Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
 move your mind
 Comment
- 
 
							
						 
	
Comment