WURTH ulje!?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • g60
    CBC Senator XXL
    • 20.10.2006
    • 1011
    • Vrachar je majka ;)

    #16
    Ma kad znas generalnog uvoznika, sta kako gde... Ja kupujem u principu u magacinu ne mo' z grdja varijanta
    Al poenta je da znades ljude...
    tako ispod ruke ga placam JEZIVO jeftino, niste ni svesni...

    Comment

    • alexa05
      CBC Senator XXL
      • 23.07.2006
      • 1769
      • Smederevo
      • Opel Vectra B 2.0DI 16v

      #17
      killaz koliko sam shvatio ti si sipao WURTH u svoj auto, ajde obavezno nam javni kako se pokazao.

      Ja vozim suzu 1.4i '90 sa ugradjenim plinom kod Ivana i dosada sam koristio zuti SHELL 15w 40 znaci mineralno. Da li bih smeo da predjem na polusintetiku s'obzirom da sam cuo od iskusnijih kako uveliko smanjuje tzv. "hladni start"?

      Ono sto si rekao za cenu da je vise nego dobra ne znam bas. Ortak koji radi kod njih kaze da je cena u slobodnoj prodaji odprilike kao zuti SHELL ili VALVOLINE max life, kod mene u Smederevu to je oko nekih 420,00-450,00 dinara po litru. Ova varijanta koju je meni ponudio je daleko jeftinija jer bi on kao uzeo ulje za sebe, a oni koji rade tamo imaju pravo na kupovinu u vrednosti od 500,00 eura godisnje po daleko nizim cenama nego u slobodnoj prodaji.

      P.S. Jos jedno pitanjce vezano za ulja, a unapred se izvinjavam ako je negde na forumu vec bilo reci o tome. Sa zutim SHELL-om mi se redovno desavalo da u hladnijem i narocito zimskom periodu dolazi do hvatanja zuckasto-belicaste skramice na meracu ulja i na poklopcu za dolivanje. Pre suze vozio sam keca 10 godina i stalno koristio crnu modricu i ni jedanput nisam zapazio takvu pojavu.(suza bolja od keca, a SHELL pretpostavljam bolji od MODRICE) Sta je uzrok ovoj pojavi?
      EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T

      NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)

      SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA

      Comment

      • Srdjan
        CBC Senator XXL
        • 30.09.2004
        • 2416
        • Bajina Basta/Beograd

        #18
        Uzrok toj pojavi su previse ceste voznje sa hladnim ili nezagrejanim motorom i uglavnom su ti relacije kratke... Provozaj malo auto duze ili ga nacepi pa se to nece desavati...
        Inace slobodno sipaj polusintetiku 10w40... A mozda da probas sa Seleniom 20k 10w40 koja je sintetika a nije toliko skupa i verovatno ce ti bolje zastititi motor nego mineralno ili polusintetika...
        Lancia Kappa 2.0 20v

        Comment

        • Dren
          CBC Senator XXL
          • 24.08.2005
          • 1068
          • Sarajevo

          #19
          Nemoj me shvatiti pogresno, ali za auto te starosti, sa vjerovatno puno kilometara iza sebe ne vidim neke velike svrhe u sipanju prekvalitetnog ulja... Naravno da ce bolje stititi motor, ali ako ce ga puno potrositi na zazorima koji vec postoje u motoru, i ne mogu se "zacepiti", onda uz stalno doljevanje to izadje jos skuplje... Ne savjetujem da sipas ni "smece" u njega, da mu se ne bi zivotni vijek skratio... I sa dosadasnjom kvalitetom ulja koje koristis, uz normalno odrzavanje svega ostalog, mozes ocekivati da ce raditi OK bar jos 100.000 km... Sa boljim uljem to se nece povecati na 200.000 km...

          10w40 ce zimi pri hladnom startu zaista brze obici sve kutke motora, pa iz te vizure moze pomoci...

          Comment

          • TAZZ
            Banovan
            • 30.05.2005
            • 1409
            • NBGD,SERBIA

            #20
            Meni je auto sa 170.000 km iza sebe...
            Sipan TITAN ( FUSCH) 5-40 SYNTH.... i posle 6.000 km potroseno 300 grama... ... A Auto je Turbo....
            I meni su rekli... uuuuu presao mnogo sipaj polusintetiku....

            Tako da .... torshenje ulja ako je auto mator... nema veze... ako trosi, on trosi i to je to... Motor pri kraju veka...
            Ako ne trosi ... onda ne vidim razloga zasto ne staviti ( SIPATI) kvalitetnije ulje... pogotovo sto dolazi zima i nize temperature...

            My OPINION...

            Comment

            • Dren
              CBC Senator XXL
              • 24.08.2005
              • 1068
              • Sarajevo

              #21
              Sve to stoji, samo sumnjam da je taj Kadett i blizu odrzavan kao tvoj Saab... Nazalost...

              On najbolje zna koliko mu trosi kojeg (do sada sipanog) ulja... Ukoliko je to 1/3 litra izmedju zamjena, to je super, ako je 1-2 litra, onda je to prosjecno izdrndan motor, ako je vise od toga, onda je.........

              Ako je u dobrom stanju, onda ne bi bilo lose malo "pojacati" ulje, pogotovo zbog zime, i nizih temperatura...

              Comment

              • alexa05
                CBC Senator XXL
                • 23.07.2006
                • 1769
                • Smederevo
                • Opel Vectra B 2.0DI 16v

                #22
                Dren nije ni 1/3 a ni 1-2 litre na 5000 vec je negde oko 1/5 litra od zamene do zamene. Po tome predpostavljam da je motor blizi boljem nego losijem stanju tako da po tome mozda i vredi sipati malo kvalitetniju bar polusintetiku. Zahvaljujem vam svima na misljenjima koja ste dali.
                Pozdrav za sve!
                EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T

                NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)

                SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA

                Comment

                • Dren
                  CBC Senator XXL
                  • 24.08.2005
                  • 1068
                  • Sarajevo

                  #23
                  Ma ako ti trosi samo 2 dcl na intervalu zamjene, probaj slobodno prije zime sa nekim 10w40, nemas sta izgubiti... Ako ti se (ne daj boze) znatno digne potrosnja ulja, uvijek se iduci put mozes vratiti na staru provjerenu varijantu...

                  Comment

                  • shadow
                    CBC Senator XXL
                    • 23.09.2005
                    • 555
                    • Beograd

                    #24
                    Evo ja sam pre par dana skidao glavu motora i karter na mom motoru od kadeta koji je presao 250k ... nema "slina", naslaga, mulja i sl...jedino nismo videli stanje lezajeva...auto je do pre godinu dana vozen na polu-sintetiku ako se ne varam, a od pre godinu dana se vozi na Selenia 20K full sintetic...doduse menjam je na 5000km, zbog predostroznosti, zbog nacina voznje...neko ko vozi normalno, mislim da nema potrebe.
                    My crew is all fired up
                    Y'all better just wise up

                    Comment

                    • kilson
                      Moderator
                      • 09.10.2004
                      • 3216
                      • NoviBGD
                      • AR 75 GT

                      #25
                      killaz koliko sam shvatio ti si sipao WURTH...
                      Evo da se javim sa utiscima.

                      Preshao sam "malo" vishe km nego shto sam naveo, kartica dobijena na zameni kazhe da je do sada predjeno 4300 km. Boja ulja i viskoznost su zaista odlichni. Nivo ulja za ovih 4300 km je opao za nekih 1/6 ispod maksimuma, shto ce reci potroshio je ukupno oko 100 do 150gr!

                      Sipan je inache polusint Wurth Triatlon 10-40 Ultra (za one zheljne podataka; ulje izradjeno po ACEA specifikaciji, A3-98/B3-98), motor je zna se 1.8TS 16v. Sama vozhnja za ovo vreme je bila dosta zhustra sa chestim ubrzanjima kako po gradu, tako i na otvorenom. Chisto da spomenem kako sam primenio "italijanski tuning" na putu BG-NS-BG - vozhnja u visokom rezhimu obrtaja zarad skidanja koksa i "budjenja" motora.

                      Sigurno cu ga gurati do nekih 8Kkm i sigurno cu ostati na ovom ulju.
                      Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                      Comment

                      • kilson
                        Moderator
                        • 09.10.2004
                        • 3216
                        • NoviBGD
                        • AR 75 GT

                        #26
                        Napomena moderatora: U ovoj temi se mozhete drzhati okvira naslova, za poredjenja i iskustva o drugim uljima imate vec otvorenu i zalepljenu temu u okviru ovog foruma.

                        Svaki sledeci offtopic ce biti obrisan, tako da predlazhem da svoju energiju i trud usmerite na prave adrese pre nego pritisnete poznato dugmence "Posalji".

                        /out.

                        P.S. Offtopic vezan za Mobil je prebachen u novu temu.
                        Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                        Comment

                        • TAZZ
                          Banovan
                          • 30.05.2005
                          • 1409
                          • NBGD,SERBIA

                          #27
                          killaz...

                          znaci WURTH je ok...
                          probam sad kad promenim TURBO...
                          ovi u servisu imaju 10-40 ... pa cu probam,...

                          10X na misljenu iz prve ruke...

                          Comment

                          • alexa05
                            CBC Senator XXL
                            • 23.07.2006
                            • 1769
                            • Smederevo
                            • Opel Vectra B 2.0DI 16v

                            #28
                            killaz hvala ti na tvom iskustvu sa Wurthom iznesenom ovde. Ubedio si me da ga probam. Javicu vam i ja svoje utiske posle nekih par hiljada predjenih sa Wurthom.
                            EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T

                            NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)

                            SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA

                            Comment

                            • TAZZ
                              Banovan
                              • 30.05.2005
                              • 1409
                              • NBGD,SERBIA

                              #29
                              01.11.2006...
                              Sipao sam WURTH 10-40 koje je preporucio KILLAZ ..TRIATHLON ULTRA valjda se tako zove...
                              ce da vidimo kako radi na TURBO motoru...

                              Comment

                              • Misha
                                CBC Veteran
                                • 22.10.2004
                                • 117
                                • Beograd

                                #30
                                Evo pre par dana saznah od drugara koji radi u Wurth-u da je ulje ustvari ELF-ovo u da ga Wurth prepakuje u skladu sa svojim trzisnom politikom. Znaci Wurth NE PROIZVODI NISTA, to je samo trgovacka marka! Sve se kupuje od specijalizovanih proizvodjaca i prodaje pod istom firmom.

                                Comment

                                Working...
                                X