nemora i APC prelazi u active mode na 2200rpm.
S A A B 9000 CC, 1990...
Collapse
X
-
Ne mogu verovati da ne mogu da nigde nadjem Glupi Cilindar Kvachila(GORNJI), ni novog ni polovnog!!!
Kako sad reshiti...
Pedala kvachila je tvrda, `vata skroz na dnu, ali ne gubi ulje iz CHANTRICE.
Tako da je je dijagnoza, nije donji nego gornji cilindar KVACHILA...
Mozda dobijem jedan polovan u Ponedeljak... mislim kupim...
Comment
-
-
Zato sto su vec par puta remontovani, sumnjam da postoji CC model sa tim tipom cilindra koji je presao manje od 500.000kmAtt mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Originally posted by Uros Piperskisto ne remontujes?
Ne moz se remontuje, 2 puta probanno!
NEMERE!
BOOST...
Reci mi... Pedala `vata skroz na dnu, TVRDAAAAAAA, odvaja jedva, NE GUBI ULJE IZ CHANTRICE ZA ULJE( pa mislim da nije donji cilindar jer ne gubi ulje)
Da li je to ipak sigurno Gornji cilindar? ili neshto drugo, da me ne zatekne josh neka glupost....
Comment
-
-
Meni na Lanci su bili isti takvi simptomi, stim sto kod mene na kraju nije htelo da odvoji, nije gubio ulje iz cantrice i uzrok je bio gornji cilindar kvacila... E sad, kod tebe, skini taj i probaj rucno da li pravi pritisak ili ne...Lancia Kappa 2.0 20v
Comment
-
-
Jedno pitanje, Kakve vrednosti treba da ima SAAB 9k, 1990g, 2.0 TuRbo?
Mislim na Otpornost AMM-a i naravno na CO. poshto se meni cima auto i tako to sa slichnim simptomima. 2000-2400 cimanje, pri manjem gasu cimanje, samo ako je full gas, kao da na oko 2300 proguta neku knedlu i onda pochne da puni ono kao bolje...Krecem da sredim Usisnu granu, AIC ventil, mada fino drzi ler, EGR ventil, da blankiram Creva kako mi je BOOST rekao, (BLANKIRAM-ZAPUSHIM? Stidljiv ) da izmerim pritisak goriva na RAILU... Izmenjam Crevca... mislim shpagete...
Ali koja je vrednost AMM-a?
Comment
-
-
Hm...
Kako mi reche BOOST, uradio sam auto dijagnostiku klime ...
Model je onaj ACC II sa OFF dugmetom...
za one koji ne znmaju, stisne se dugme AUTO, i Dugme <-> u isto vreme dok radi Auto...
i drzi par sekundi...
Sad... ACC krene 0. 1 . 2...
Kad god upalim auto ono prvo pokaze br 2 pa onda posle 2-3 sec pocne da radi i prikaze temp...
Da naravno ACC mi trenutno ne radi...To jest ne hladi, to jest znam da nemam Freona...
Tako da sam ja doshao do zakljuchka da klima ima Auto dijagnostichku greshku br 2
Sad ...
znam li ko, ... znam da znam jedan ... ali ako zna josh neko.... a moze i taj jedan da se javi koji zna...
Da ne trujem druge teme koje nisu SAAB...
EDIT:
To Broj dva oznachava da ima 2 Greshke... jedna je FREON... koja li je druga...
hm...
Comment
-
-
U trenutku kad je prikazao broj 2 trebao si da pritisnes dugme <=> te bi ti pokazao kod greske od 1 do 7 .
Pritiskom jos jednom na dugme <=> bo ti pokazao i gresku broj 2 , takodje u sifri od 1 do 7.
Kad dodjes sa brojevima gresaka, idemo daljeAtt mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
10X
Vecheras se javljam sa kodovima greshaka...
Znam da ... znash i Ti...
Pomoci cesh uvek...
U tome se oslikava Velichina ljudi...
P.S.
Shta na kraju sa AMM-om?
3 zadnja broja su 017, da li se on na kraju shtelba ili ne? Poshto pored Konektora, imam malu budzicu, kad sam uvukao prs, osetih kao neki Srafchitj...????
Na autu nemam pojma gde bi trebala da dodje Lambda sonda... poshto je ne vidim nigde...
Comment
-
-
Model bez katalizatora sa APC/DI + LH kombinacija bez katalizatora = Nepoznata vrednost
Naime, SVI , ali bash SVI SAAB 9000 od i sa godinom proizvodnje 1989 pa na dalje su na LH 2.4.2 ili ti KAT.
Verzija 2.2 je zadnja verzija bez katalizatora i bez lambda sonde, godina proizvodnje 1988.
Dovodis me u veliku nedoumicu, moraces da se potrudis da mi ischitas broj sa APC/DI boxa ( ispod vozachkog sedishta) , taj ce otkriti nelogichnosti jer DI jedinica u njemu ima drugu krivu paljenja za rad sa katalizatorom a drugu za bez. Takodje, nek te nebude muka da ochitas broj sa LH boxa u akvarijumu.
Za sad mi sve zvuchi da je neki mixovao tu nesto po autu.Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Ovako shto se tiche ACC-a...
Kad pritisnem AUTO i <=> krene u Kalibraciju i auto dijagnostiku...
bude 0, pa posle 10 sec se pojavi br 1... i kad dodje do kraja ispishe temperaturu... sa <=> ne uspevam nishta dobiti od greshaka...
Moguce samo FREON- GAS???
kad ukljuchim auto, klima odmah pokazuje br 2, i onda posle 3-5 sec krene sa duvanjem u AUTO modu...
sutra ujutro Ishchitavam Brojeve sa DI/APC boxa, i LH BOX-a iz akvarijuma...
Vidim da ce ovo biti zanimljivo...
Da ce naslov da se promeni u SAAB 9000 CC nepoznatog godishta OD POCHETKA, da i ovaj TuRbo pocheo da dimucka, dimi...
Joj...
PS Zar je moguce da imam pogreshne BOX-ove u autu???
Ako je tako... idem na Sredjivanje, Tuning Sigurno...
TuRbo, Injektori, Chipovi, to je sigurno... posle polako...
Comment
-
-
Jel ima ko SAAB EPC???
Tako neshto...
Da instaliram na COMP-u, pa da mogu ko choek da radim i gledam, a da nish ne razumem...
PLZ ima li ko?
EDIT:
Nashao SAAB EPC,
BOSH 0282 000 575
PN 9114 729
Article : Electronic unit
PartNo : 9114729
Usage : 1989, M
For TURBO without catalytic converter.
Also available as exchange unit.
Order Quantity : 1
DI/APC
Article : Electronic unit
PartNo : 8788614
Usage : 1990, 175HP (129KW), TEO5, NLS-USE 8826539
Without catalytic converter.
Also available as exchange unit.
Order Quantity : 1
TE05....???
TuRbo??? mislim model TuRba ...
Edit: Mitsu TuRbo... TEO5
Comment
-
Comment