S A A B 9000 CC, 1990...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #46
    nemora i APC prelazi u active mode na 2200rpm.
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • TAZZ
      Banovan
      • 30.05.2005
      • 1409
      • NBGD,SERBIA

      #47
      Ne mogu verovati da ne mogu da nigde nadjem Glupi Cilindar Kvachila(GORNJI), ni novog ni polovnog!!!
      Kako sad reshiti...
      Pedala kvachila je tvrda, `vata skroz na dnu, ali ne gubi ulje iz CHANTRICE.
      Tako da je je dijagnoza, nije donji nego gornji cilindar KVACHILA...
      Mozda dobijem jedan polovan u Ponedeljak... mislim kupim...

      Comment

      • M-power
        Moderator
        • 10.01.2005
        • 10060
        • Bg; Banovo Brdo
        • CorsaC, astra H,

        #48
        ako ne nadjes polovan...javi se...nije jeftin 7500din al kad nema druge
        To date there has never been a faster car built for the public road and,
        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

        Comment

        • Uros Piperski
          CBC Senator XXL
          • 31.01.2005
          • 2978
          • Beograd

          #49
          sto ne remontujes?


          RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #50
            Zato sto su vec par puta remontovani, sumnjam da postoji CC model sa tim tipom cilindra koji je presao manje od 500.000km
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • TAZZ
              Banovan
              • 30.05.2005
              • 1409
              • NBGD,SERBIA

              #51
              Originally posted by Uros Piperski
              sto ne remontujes?
              Brateeeee.......

              Ne moz se remontuje, 2 puta probanno!
              NEMERE!

              BOOST...

              Reci mi... Pedala `vata skroz na dnu, TVRDAAAAAAA, odvaja jedva, NE GUBI ULJE IZ CHANTRICE ZA ULJE( pa mislim da nije donji cilindar jer ne gubi ulje)

              Da li je to ipak sigurno Gornji cilindar? ili neshto drugo, da me ne zatekne josh neka glupost....

              Comment

              • Srdjan
                CBC Senator XXL
                • 30.09.2004
                • 2416
                • Bajina Basta/Beograd

                #52
                Meni na Lanci su bili isti takvi simptomi, stim sto kod mene na kraju nije htelo da odvoji, nije gubio ulje iz cantrice i uzrok je bio gornji cilindar kvacila... E sad, kod tebe, skini taj i probaj rucno da li pravi pritisak ili ne...
                Lancia Kappa 2.0 20v

                Comment

                • TAZZ
                  Banovan
                  • 30.05.2005
                  • 1409
                  • NBGD,SERBIA

                  #53
                  Jedno pitanje, Kakve vrednosti treba da ima SAAB 9k, 1990g, 2.0 TuRbo?
                  Mislim na Otpornost AMM-a i naravno na CO. poshto se meni cima auto i tako to sa slichnim simptomima. 2000-2400 cimanje, pri manjem gasu cimanje, samo ako je full gas, kao da na oko 2300 proguta neku knedlu i onda pochne da puni ono kao bolje...Krecem da sredim Usisnu granu, AIC ventil, mada fino drzi ler, EGR ventil, da blankiram Creva kako mi je BOOST rekao, (BLANKIRAM-ZAPUSHIM? Stidljiv ) da izmerim pritisak goriva na RAILU... Izmenjam Crevca... mislim shpagete...

                  Ali koja je vrednost AMM-a?

                  Comment

                  • TAZZ
                    Banovan
                    • 30.05.2005
                    • 1409
                    • NBGD,SERBIA

                    #54
                    Hm...
                    Kako mi reche BOOST, uradio sam auto dijagnostiku klime ...
                    Model je onaj ACC II sa OFF dugmetom...
                    za one koji ne znmaju, stisne se dugme AUTO, i Dugme <-> u isto vreme dok radi Auto...
                    i drzi par sekundi...
                    Sad... ACC krene 0. 1 . 2...

                    Kad god upalim auto ono prvo pokaze br 2 pa onda posle 2-3 sec pocne da radi i prikaze temp...

                    Da naravno ACC mi trenutno ne radi...To jest ne hladi, to jest znam da nemam Freona...

                    Tako da sam ja doshao do zakljuchka da klima ima Auto dijagnostichku greshku br 2

                    Sad ...
                    znam li ko, ... znam da znam jedan ... ali ako zna josh neko.... a moze i taj jedan da se javi koji zna...

                    Da ne trujem druge teme koje nisu SAAB...


                    EDIT:

                    To Broj dva oznachava da ima 2 Greshke... jedna je FREON... koja li je druga...
                    hm...

                    Comment

                    • BOOST
                      Founder - Admin od Začetka
                      • 29.09.2004
                      • 8726
                      • Gislaved//Sweden
                      • SAAB 9000 AERO R; SA

                      #55
                      U trenutku kad je prikazao broj 2 trebao si da pritisnes dugme <=> te bi ti pokazao kod greske od 1 do 7 .

                      Pritiskom jos jednom na dugme <=> bo ti pokazao i gresku broj 2 , takodje u sifri od 1 do 7.

                      Kad dodjes sa brojevima gresaka, idemo dalje
                      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                      move your mind

                      Comment

                      • TAZZ
                        Banovan
                        • 30.05.2005
                        • 1409
                        • NBGD,SERBIA

                        #56
                        10X
                        Vecheras se javljam sa kodovima greshaka...

                        Znam da ... znash i Ti...
                        Pomoci cesh uvek...

                        U tome se oslikava Velichina ljudi...


                        P.S.

                        Shta na kraju sa AMM-om?
                        3 zadnja broja su 017, da li se on na kraju shtelba ili ne? Poshto pored Konektora, imam malu budzicu, kad sam uvukao prs, osetih kao neki Srafchitj...????
                        Na autu nemam pojma gde bi trebala da dodje Lambda sonda... poshto je ne vidim nigde...

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          #57
                          Model bez katalizatora sa APC/DI + LH kombinacija bez katalizatora = Nepoznata vrednost

                          Naime, SVI , ali bash SVI SAAB 9000 od i sa godinom proizvodnje 1989 pa na dalje su na LH 2.4.2 ili ti KAT.

                          Verzija 2.2 je zadnja verzija bez katalizatora i bez lambda sonde, godina proizvodnje 1988.

                          Dovodis me u veliku nedoumicu, moraces da se potrudis da mi ischitas broj sa APC/DI boxa ( ispod vozachkog sedishta) , taj ce otkriti nelogichnosti jer DI jedinica u njemu ima drugu krivu paljenja za rad sa katalizatorom a drugu za bez. Takodje, nek te nebude muka da ochitas broj sa LH boxa u akvarijumu.

                          Za sad mi sve zvuchi da je neki mixovao tu nesto po autu.
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • TAZZ
                            Banovan
                            • 30.05.2005
                            • 1409
                            • NBGD,SERBIA

                            #58
                            Ovako shto se tiche ACC-a...

                            Kad pritisnem AUTO i <=> krene u Kalibraciju i auto dijagnostiku...
                            bude 0, pa posle 10 sec se pojavi br 1... i kad dodje do kraja ispishe temperaturu... sa <=> ne uspevam nishta dobiti od greshaka...
                            Moguce samo FREON- GAS???
                            kad ukljuchim auto, klima odmah pokazuje br 2, i onda posle 3-5 sec krene sa duvanjem u AUTO modu...

                            sutra ujutro Ishchitavam Brojeve sa DI/APC boxa, i LH BOX-a iz akvarijuma...

                            Vidim da ce ovo biti zanimljivo...
                            Da ce naslov da se promeni u SAAB 9000 CC nepoznatog godishta OD POCHETKA, da i ovaj TuRbo pocheo da dimucka, dimi...

                            Joj...

                            PS Zar je moguce da imam pogreshne BOX-ove u autu???
                            Ako je tako... idem na Sredjivanje, Tuning Sigurno...
                            TuRbo, Injektori, Chipovi, to je sigurno... posle polako...

                            Comment

                            • TAZZ
                              Banovan
                              • 30.05.2005
                              • 1409
                              • NBGD,SERBIA

                              #59
                              BOSH LH u akvarijumu nosi broj
                              0 280 000 575
                              9 114 729


                              Artikelnummer: 0 280 000 575
                              Gebrauchsnummer: LH 2.2



                              DI/APC box ispod sedishta nosi broj
                              8788 614
                              CHNR: L2006100





                              Shta sad...

                              Comment

                              • TAZZ
                                Banovan
                                • 30.05.2005
                                • 1409
                                • NBGD,SERBIA

                                #60
                                Jel ima ko SAAB EPC???

                                Tako neshto...
                                Da instaliram na COMP-u, pa da mogu ko choek da radim i gledam, a da nish ne razumem...

                                PLZ ima li ko?

                                EDIT:
                                Nashao SAAB EPC,

                                BOSH 0282 000 575
                                PN 9114 729

                                Article : Electronic unit
                                PartNo : 9114729
                                Usage : 1989, M
                                For TURBO without catalytic converter.
                                Also available as exchange unit.
                                Order Quantity : 1

                                DI/APC

                                Article : Electronic unit
                                PartNo : 8788614
                                Usage : 1990, 175HP (129KW), TEO5, NLS-USE 8826539
                                Without catalytic converter.
                                Also available as exchange unit.
                                Order Quantity : 1


                                TE05....???

                                TuRbo??? mislim model TuRba ...
                                Edit: Mitsu TuRbo... TEO5

                                Comment

                                Working...
                                X