pritisak turbine

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jevrem
    CBC Senator XXL
    • 04.11.2006
    • 948
    • Smederevska Palanka
    • A4 2.0TDI quattro

    pritisak turbine

    Da li neko zna koliki treba da je pritisak turbine na leru i koliki bi trebao da bude u toku voznje kod Audi s4 2.2 turbo 20v (AAN kod motora)?
    Audi A4 2013. B 8.5 2.0TDI quattro 177ks+ABT chip
    Peugeot expert 2009. 2.0HDI 140ks
  • TAZZ
    Banovan
    • 30.05.2005
    • 1409
    • NBGD,SERBIA

    #2
    Paaaaaaaaa......


    Na SAAB-u la leru i nema pritiska turba na LERU...

    BOOST-gauge meri -0.6... znaci VAKUM koji pravi motor...

    Comment

    • jevrem
      CBC Senator XXL
      • 04.11.2006
      • 948
      • Smederevska Palanka
      • A4 2.0TDI quattro

      #3
      Koji je max pritisak turba na ovom motoru bez cipovanja a koliki sa uradjenim chip tuningom?
      Audi A4 2013. B 8.5 2.0TDI quattro 177ks+ABT chip
      Peugeot expert 2009. 2.0HDI 140ks

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        #4
        Koji je max pritisak turba na ovom motoru bez cipovanja a koliki sa uradjenim chip tuningom
        isti je max pritisak, uopste ne zavisi od cipovanja.
        cisto mehanicki pojam po osnovu geometrije izduva (i u****), i samog turbo komresora.

        ionako max moguci pritisak kompresora ne moze (s) da iskoristis po pravilu. (zbog osobina goriva, porasta temperature vazduha) pa je pritisak limitiran prema tima parametrima.
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #5
          Imash neke rezerve koje su tipa +30% za SAFE mode..
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • Gumetina
            Banovan
            • 12.12.2004
            • 1082
            • Novi Sad

            #6
            Evo mape turbo pressure od standardnog i MTM -ovog cipa

            to je jedan model kompjutera... ima 2kom, imam oba ali me mrzi da kacim.

            Razlika nije neka tj nije drasticna ....

            pri max opterecenju nema razlike

            pozz

            P.S. veci je problem pronaci 87c257 latch eprom nego mapu...

            Comment

            • Nenad
              CBC Senator XXL
              • 06.01.2005
              • 1364
              • BBgd/Mow

              #7
              Ako se dobro secam fabricki je negde oko 1.3-1.4 Bara apsolutni pritisak u usisnoj grani. Sa zatvaranjem wastegate mozes verovatno da podignes do 1.5 Bara.
              Sa chipovima verovatno oko 1.8-1.9 Bara, zavisi od prodavca
              Boost or bust...

              Comment

              • SAAB PoWeR
                CBC Senator XXL
                • 26.04.2005
                • 1394
                • tu iza coska(Milwaukee USA)

                #8
                pa nijedan turbo nepravi pritisak dok je motor a leru ...
                _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

                Comment

                • jevrem
                  CBC Senator XXL
                  • 04.11.2006
                  • 948
                  • Smederevska Palanka
                  • A4 2.0TDI quattro

                  #9
                  Zato sam i postavio pitanje jer kada mi je auto na leru na board compu mi pokazuje za pritisak turba vrednost od 0.5 a kad krenem da ga izvlacim ide oko 1.5 ~1.6 mada neki put napravi i skok do 1.8 da li su to OK cifre?

                  PS. Nemam bas nekog iskustva sa turbo motorima, ovo mi je prvi sve sto sam vozio do sada su bili atmosferci.
                  Audi A4 2013. B 8.5 2.0TDI quattro 177ks+ABT chip
                  Peugeot expert 2009. 2.0HDI 140ks

                  Comment

                  • Nenad
                    CBC Senator XXL
                    • 06.01.2005
                    • 1364
                    • BBgd/Mow

                    #10
                    Originally posted by jevrem
                    Zato sam i postavio pitanje jer kada mi je auto na leru na board compu mi pokazuje za pritisak turba vrednost od 0.5 a kad krenem da ga izvlacim ide oko 1.5 ~1.6 mada neki put napravi i skok do 1.8 da li su to OK cifre?

                    PS. Nemam bas nekog iskustva sa turbo motorima, ovo mi je prvi sve sto sam vozio do sada su bili atmosferci.
                    Tvoj kompjuter pokazuje apsolutni pritisak u usisnoj grani.
                    To znaci: Atmosferski pritisak+nadpunjenje turbine
                    Ako pokazuje 0,5 na leru to znaci da imas 0,5 Bara apsolutnog pritiska tj. vakuum. Motor inace radi u vakuum poziciji kada je na leru ili na krstarecoj brzini (papucica gasa u jednoj poziciji, ne pritiskas je nego recimo vozis konstantno 60 na sat).
                    0.5 Bara je otprilike 37 centimetara zhivinog stuba, sto je manje vise normalno-mozda bi trebalo da bude malo vise ali to zavisi i od nadmorske visine gde se kola nalaze. Do 100m nadmorske visine trebalo bi da pokazuje oko 0.57 do 0.74 Bara

                    Kada ti auto pokaze 1.5-1.6 Bara pri punom gasu to znaci:
                    1Bar atmosfernog pritiska + 0.5/0.6 Bara nadpunjenja same turbine=1.5/1.6 apsolutni pritisak.
                    1.8 pokazuje da masina ima mogucnost overboosta u varijanti "gas do daske" , tj. wastgate se otvara kasnije nego obicno i tako sazdaje veci nadpritisak.

                    Ukratko, tvoja turbina duva OK ali nesto nizhi vakuum (pod uslovom da nisi na vise od 100 metara nadmorske visine) moze da ukazhe na neke probleme u motoru kao sto su karike,ventili, nehermeticni dihtunzi usisne grane,zapusen izduv,los ugao paljenja,overlap ventila tj.uglovi otvaranja/zatvaranja ventila.
                    Boost or bust...

                    Comment

                    • jevrem
                      CBC Senator XXL
                      • 04.11.2006
                      • 948
                      • Smederevska Palanka
                      • A4 2.0TDI quattro

                      #11
                      Da li je moguce da ima nizi vakum zato sto je na motor budzen izduv i to najverovatnije od nekog V motora sa duplim cevima? Sam izduv je u losem stanju, cevi su lose savijane, plus su jos i zakacinjane po putu posto je auto spusten.

                      Planirao sam da odradim novi izduv i postavio sam temu "izrada novog izduva" da ne bih ovde pravio off topic ali niko do sada mi nije dao neki savet.
                      Audi A4 2013. B 8.5 2.0TDI quattro 177ks+ABT chip
                      Peugeot expert 2009. 2.0HDI 140ks

                      Comment

                      • TAZZ
                        Banovan
                        • 30.05.2005
                        • 1409
                        • NBGD,SERBIA

                        #12
                        @ Nenad...

                        pazi sad...
                        Meni na BOOST -Metru...kaze ovako...

                        LER... -0.6
                        PUN GAS SKOK do ~ 1.7 pa onda 1.4-1.5 konstantno...

                        Koliko tu turbo puni???
                        0.4-0.5???
                        ili 1.4-1.5???
                        Mene auto standardno treba da puni 0.4-0.5 ... mislim natpunjenje...
                        sad 1.4-1.5...

                        Comment

                        • Nenad
                          CBC Senator XXL
                          • 06.01.2005
                          • 1364
                          • BBgd/Mow

                          #13
                          Originally posted by TAZZZBOY
                          @ Nenad...

                          pazi sad...
                          Meni na BOOST -Metru...kaze ovako...

                          LER... -0.6
                          PUN GAS SKOK do ~ 1.7 pa onda 1.4-1.5 konstantno...

                          Koliko tu turbo puni???
                          0.4-0.5???
                          ili 1.4-1.5???
                          Mene auto standardno treba da puni 0.4-0.5 ... mislim natpunjenje...
                          sad 1.4-1.5...
                          Atmosferni pritisak na nivou mora i do 100 metara nadmorske visine je +/-1Bar (1000milibara).
                          Sve sto ti kompjuter pokaze kao pritisak turbine to je apsolutni pritisak. Znaci 1Bar atmosfere + pritisak turbine (nadpritisak). Sto ce reci ako ti kompjuter pokazuje 1.4-1.5 a turbo treba da daje 0.4-0.5 onda si potpuno u normi.
                          Ne treba zaboraviti da prakticno svi moderni turbo motori imaju elektronsku kompenzaciju za razliku u nadmorskoj visini tj. turbo motor ce na vrhu Kopaonika raditi prakticno isto kao i u Beogradu, za razliku od atmosfernog koji ce sa penjanjem uz planinu proizvoditi sve manje KS.
                          Boost or bust...

                          Comment

                          • Nenad
                            CBC Senator XXL
                            • 06.01.2005
                            • 1364
                            • BBgd/Mow

                            #14
                            Originally posted by jevrem
                            Da li je moguce da ima nizi vakum zato sto je na motor budzen izduv i to najverovatnije od nekog V motora sa duplim cevima? Sam izduv je u losem stanju, cevi su lose savijane, plus su jos i zakacinjane po putu posto je auto spusten.

                            Planirao sam da odradim novi izduv i postavio sam temu "izrada novog izduva" da ne bih ovde pravio off topic ali niko do sada mi nije dao neki savet.
                            Vrlo je moguce, zato sto sve ostre krivine na cevima, pogotovo "faltice i karneri" na krivinama i udubljenja od udaraca ce povecati back pressure i smanjiti propusknu moc izduvnih gasova iz cilindara kroz izduvnu granu i dalje.

                            Motor mozes da testiras vrlo jednostavno sa manometrom spojenim na vakuum crevo.
                            Boost or bust...

                            Comment

                            • Gumetina
                              Banovan
                              • 12.12.2004
                              • 1082
                              • Novi Sad

                              #15
                              Ako je to onaj od 300ks onda puni 1.4-1.7 bar nadpritiska

                              a -0.6 ti je isto nadpritisak samo negativan . . .

                              znaci da je apsolutni u grani = apsolutni atmosferski + (-0.6)

                              greska se potkrala u kucanju atm pritisak je -/+0.1 bar a ne 1bar...

                              pozz

                              Comment

                              Working...
                              X