Ima li odgovora za motore iz A3-ke. Da li se razlikuju strane izduva na AGU/AQA i AJQ/APP poprecnih motora.
I sta se blago moze uraditi (jeftino) na AJQ/APP 180KS da ode malo gore. Ima li ovaj motor slicnosti sa AMU iz TT-a 224KS
Pa to i rade, uzimaju K04 koji stoji na TT-224 i sa modifikacijom programa dobijaju toliko ili vise KS u zavisnosti koliko nadpritiska stave kao limit.
AGU,ARZ,AQA, AJQ,APP,AUM i AUQ imaju istu izduvnu granu.
Isla je na sve A3,S3,TT i Kupe i Rodster i Sportbek od 1997 do 2005
Jednostavno merenja su pokazala da njihovi setovi imaju neki urodjen Norveski PDV faktor u slicnoj relaciji KS:KW 1,36
Vishe puta provereno i dokazano, prica se da Norvezanin koji meri za njih kad ocita efekat u KS napise da je u KW
VAG je prilicno nezastupljen za tuning , pretezno se radi Chiptuning i najmerodavniji je BSR AB www.bsrab.se
Hardware mods i pripreme se obichno odradjuju u nekoj lokalnoj tunerskoj kuci dok software ako je individuelni maping u pitanju na originalnim ECU jedinicama BSR je najblizi tome sto trazis.
Mikael Edstrand koji je na software developmentu u BSRu je inache vlasnik onog 9-3 SSR SAABa na Niri 800KS sa E-85 gorivom +200ks NOS.
Inache je oficijelni tuner i soft developer za Koeninga.
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Bravo HIC , konachno neko ko stoji stabilno na zemlji kad prica tuning
Tome autu i netreba pokusavati zadrzati obrtni momenat visochije u obrtajima, samo midle range za bolji drivebility.
4wd neprastaju termichki.
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
A sa postojecom turbinom i chipom koliko se realno moze izvuci iz AJQ 180KS.....eventualno veci downpipe. Auto je quattro
Sta je to? TT ili A3?
A tako sa chipom na 1.0 Bar 205-210ks ali na pravom 98 benzinu.
Mada u Nemackoj neke ozbiljne firme nude i 220ks ali su im cene nenormalne.
Mnogo vaznije je da u oba slucaja dobijas 50-70Nm.
Ovako, Audi (B6) A4 1.8T quattro. 190KS, manuelni mjenjac.
Koliko je pogodan ovaj motor za tuning, i shta biste vi uopshte predlozili da se uradi na njemu.
Cilj je, da mu sa ovim smanjim shto manje vjek trajanje, znaci bez nekih posljedica (ako je to uopshte moguce ). Planirana snaga je nekih 250 do 270. Prvo u planu mi bi bio chip.
Vrlo dobar motor, podnosi tuning bez nekih vecih izmena. Ali mislim da ti tu motor nece biti problem vec jedna druga stvar a to je quattro. Mislim da je Boost o tome nesto govorio..
tuning sam po sebi ne smanjuje resurs motora nego (ne)odrzavanje i silovanje(recimo non-stop si u crvenom polju) motora.
Inace, koji je to model sa 190ks? Koliko znam za Evropu su bili 150 i 163 i 170 (ako se ne varam).
Sa chip tuningom ne mozes da postignesh 250-270, maksimum 190-210 pod uslovom da imash visokooktaski benzin i da zalozhena informacija u chipu moze da "dodje do izrazhaja".
Za 230-250 ce ti trebati K04 turbina, program i dizne.
Mozes i da kupish ceo kit za 300-320ks ali mislim da ti je to van budzeta.
Comment