VAG 1.8T tuning motora

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Nenad
    CBC Senator XXL
    • 06.01.2005
    • 1364
    • BBgd/Mow

    #16
    Originally posted by M-power
    Ima li odgovora za motore iz A3-ke. Da li se razlikuju strane izduva na AGU/AQA i AJQ/APP poprecnih motora.
    I sta se blago moze uraditi (jeftino) na AJQ/APP 180KS da ode malo gore. Ima li ovaj motor slicnosti sa AMU iz TT-a 224KS
    Pa to i rade, uzimaju K04 koji stoji na TT-224 i sa modifikacijom programa dobijaju toliko ili vise KS u zavisnosti koliko nadpritiska stave kao limit.
    AGU,ARZ,AQA, AJQ,APP,AUM i AUQ imaju istu izduvnu granu.
    Isla je na sve A3,S3,TT i Kupe i Rodster i Sportbek od 1997 do 2005
    Boost or bust...

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #17
      @Nenad

      Za Dynopack neznam, rototest je iz navedenih razloga preovladao trziste.

      Za Dahlbbäck racing .. npr:

      http://forum.saabturboclub.com/viewtopi ... 693#313693

      Jednostavno merenja su pokazala da njihovi setovi imaju neki urodjen Norveski PDV faktor u slicnoj relaciji KS:KW 1,36

      Vishe puta provereno i dokazano, prica se da Norvezanin koji meri za njih kad ocita efekat u KS napise da je u KW

      VAG je prilicno nezastupljen za tuning , pretezno se radi Chiptuning i najmerodavniji je BSR AB www.bsrab.se

      Hardware mods i pripreme se obichno odradjuju u nekoj lokalnoj tunerskoj kuci dok software ako je individuelni maping u pitanju na originalnim ECU jedinicama BSR je najblizi tome sto trazis.
      Mikael Edstrand koji je na software developmentu u BSRu je inache vlasnik onog 9-3 SSR SAABa na Niri 800KS sa E-85 gorivom +200ks NOS.
      Inache je oficijelni tuner i soft developer za Koeninga.
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • M-power
        Moderator
        • 10.01.2005
        • 10060
        • Bg; Banovo Brdo
        • CorsaC, astra H,

        #18
        A sa postojecom turbinom i chipom koliko se realno moze izvuci iz AJQ 180KS.....eventualno veci downpipe. Auto je quattro
        To date there has never been a faster car built for the public road and,
        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

        Comment

        • Hic
          CBC Veteran
          • 17.11.2006
          • 185
          • Zagreb. Croatia

          #19
          sigurnih 210 mozda koji vise. I fino se osjeti!

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #20
            Bravo HIC , konachno neko ko stoji stabilno na zemlji kad prica tuning
            Tome autu i netreba pokusavati zadrzati obrtni momenat visochije u obrtajima, samo midle range za bolji drivebility.
            4wd neprastaju termichki.
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • Nenad
              CBC Senator XXL
              • 06.01.2005
              • 1364
              • BBgd/Mow

              #21
              Originally posted by M-power
              A sa postojecom turbinom i chipom koliko se realno moze izvuci iz AJQ 180KS.....eventualno veci downpipe. Auto je quattro
              Sta je to? TT ili A3?
              A tako sa chipom na 1.0 Bar 205-210ks ali na pravom 98 benzinu.
              Mada u Nemackoj neke ozbiljne firme nude i 220ks ali su im cene nenormalne.
              Mnogo vaznije je da u oba slucaja dobijas 50-70Nm.
              Boost or bust...

              Comment

              • M-power
                Moderator
                • 10.01.2005
                • 10060
                • Bg; Banovo Brdo
                • CorsaC, astra H,

                #22
                Originally posted by Nenad
                Sta je to? TT ili A3?
                A3....i bas mu treba jos malo zbog qattra
                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                Comment

                • shaGuar
                  CBC Početnik
                  • 22.11.2005
                  • 5
                  • Gradiska/Centar

                  #23
                  Audi 1.8T

                  Poz svima.

                  Ovako, Audi (B6) A4 1.8T quattro. 190KS, manuelni mjenjac.

                  Koliko je pogodan ovaj motor za tuning, i shta biste vi uopshte predlozili da se uradi na njemu.

                  Cilj je, da mu sa ovim smanjim shto manje vjek trajanje, znaci bez nekih posljedica (ako je to uopshte moguce ). Planirana snaga je nekih 250 do 270. Prvo u planu mi bi bio chip.

                  Tako da cujem vashe predloge i mishljenja.

                  Zahvaljujem ... =]

                  Comment

                  • Srdjan
                    CBC Senator XXL
                    • 30.09.2004
                    • 2416
                    • Bajina Basta/Beograd

                    #24
                    Vrlo dobar motor, podnosi tuning bez nekih vecih izmena. Ali mislim da ti tu motor nece biti problem vec jedna druga stvar a to je quattro. Mislim da je Boost o tome nesto govorio..
                    Lancia Kappa 2.0 20v

                    Comment

                    • shaGuar
                      CBC Početnik
                      • 22.11.2005
                      • 5
                      • Gradiska/Centar

                      #25
                      Pa... nadam se da mu nece biti teshko ponoviti sve to ovdje ili me makar uputiti na tu temu gdje ste raspravljali ...

                      Comment

                      • Nenad
                        CBC Senator XXL
                        • 06.01.2005
                        • 1364
                        • BBgd/Mow

                        #26
                        shaGuar,

                        tuning sam po sebi ne smanjuje resurs motora nego (ne)odrzavanje i silovanje(recimo non-stop si u crvenom polju) motora.
                        Inace, koji je to model sa 190ks? Koliko znam za Evropu su bili 150 i 163 i 170 (ako se ne varam).
                        Sa chip tuningom ne mozes da postignesh 250-270, maksimum 190-210 pod uslovom da imash visokooktaski benzin i da zalozhena informacija u chipu moze da "dodje do izrazhaja".
                        Za 230-250 ce ti trebati K04 turbina, program i dizne.
                        Mozes i da kupish ceo kit za 300-320ks ali mislim da ti je to van budzeta.
                        Boost or bust...

                        Comment

                        • mirdza
                          CBC Senator XXL
                          • 14.03.2005
                          • 2437
                          • Katowice (PL) / Banja Luka
                          • AGP / W126

                          #27
                          @ Nenad

                          Ugradjivan je pred kraj proizvodnje B6 i koliko se sjecam, uvijek sa quattro
                          Zovem se Miroslav i pravim igračke.

                          Comment

                          • *IvanT*
                            CBC Senator XXL
                            • 30.01.2005
                            • 3234
                            • Srbija, Beograd, Kara

                            #28




                            Svi 1.8T motori, sa još po nekom informacijom.
                            http://www.lovatogas.co.rs

                            Comment

                            Working...
                            X