Zavisi od glave. Koji je motor u pitanju? Ako skidas oko 0.1mm koliko je dovoljno za klasicno ravnanje, onda nece biti nikakvih problema, sigurno.
Ako hoces da povecas komrpesiju tak osto ces da ravnas glavu, treba videti koliko je debela donja povrsina glave.
RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
u pitanju je mazda v6 2,5l 24v...nemam nameru da povecavam kompresiju,vec samo normalno ravnanje,ali ne znam jos u kojem je stanju glava...zato me interesuje do koje mere mogu da budem siguran...
"I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me." No ROTOR no MOTOR...
Svaka deformacija glava koja zahteva ravnanje vece od nekoliko desetih delova milimetra je opasna po celu glavu, a ne samo po dodnju povrsinu, tako da bih je u tom slucaju zamenio.
RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
za svaku glavu postoji precizna mera do koje granice sme da se poravna.svaki bolji majstor to zna,cak na glavi postoje reperi za ravnanje,obicno su to udubljenja na samim krajevima.ako dodjes do faze da udubljenje nestane,glava je za bacanje
ok sad sam cuo da postoji jos jedna vrsta obrade tj.hilznovanje bloka...koje vecinom redi se na japanskim modelima...ima li ko predstavu o cemu se radi...
"I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me." No ROTOR no MOTOR...
jes da nisam u struci
al hilzne su u stvari taj lepi deo po kom klizi klip tj. karika
znaci
cupaju stare i stavljaju nove hilzne ( to je fazon kod starih skoda )
i sigurno je skuplje od obrade
Ukoliko u bloku postoji kosuljica (hilzna, stublina) onda se ona menja, a ako ne postoji, ako je kosuljica samo "rupa" u bloku, onda se razbusuje blok u dovoljnoj meri da se ubaci nova kosuljica koja opet ide na obradu kako bi se vratila na "standard". To se sve radi ukoliko nije moguce razbusiti blok u dovoljnoj meri da se stavi neka specijala. Za generalku se radi i do trece specijale. To se mere malo vece od standarda. Dakle, "rupa" po kojoj ide klip se malo razbusi i stavlja se malo siri odgovarajuci klip s odgovarajucim karikama.
Ne postoji ni sjaj ni poliranje.
ma sve ja to znam ljudi...ali nesto sam nacuo pa velim mozda se nesto novo izmislilo...nekada davno na starom mercedesu se sve to oprobavalo....inace stare dobre i oprobane metode su i najbolje...
"I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me." No ROTOR no MOTOR...
imas jedan postupak koji se zove plato honovanje,mozda si za to cuo?
to nije nikakva vrsta "nanosenja novog sloja" niti bilo sta drugo nego finalna obrada stubline koja dozvoljava da se motor odmah vozi normalno bez razradjivanja
za cenu se najbolje raspitaj u nekoj masinskoj radionici pa vidi sta ti je jeftinije ( busenje ili hilznovanje )
zasto krava nosi zvonce...?...?...?
pa zato sto joj ne radi sirena :) :) :)
Comment