vase misljenje potrebno

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • X9
    CBC Senator XXL
    • 28.06.2005
    • 3179
    • Wien-Sabac
    • RX-8 i X-9

    vase misljenje potrebno

    hteo bih da zamenim dihtung glava,pa me interesuje do koje mere mogu da planujem glavu a da to ne bude opasno po istu?
    pozdrav
    "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

    No ROTOR no MOTOR...
  • Uros Piperski
    CBC Senator XXL
    • 31.01.2005
    • 2978
    • Beograd

    #2
    Zavisi od glave. Koji je motor u pitanju? Ako skidas oko 0.1mm koliko je dovoljno za klasicno ravnanje, onda nece biti nikakvih problema, sigurno.
    Ako hoces da povecas komrpesiju tak osto ces da ravnas glavu, treba videti koliko je debela donja povrsina glave.


    RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

    Comment

    • X9
      CBC Senator XXL
      • 28.06.2005
      • 3179
      • Wien-Sabac
      • RX-8 i X-9

      #3
      u pitanju je mazda v6 2,5l 24v...nemam nameru da povecavam kompresiju,vec samo normalno ravnanje,ali ne znam jos u kojem je stanju glava...zato me interesuje do koje mere mogu da budem siguran...
      "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

      No ROTOR no MOTOR...

      Comment

      • Uros Piperski
        CBC Senator XXL
        • 31.01.2005
        • 2978
        • Beograd

        #4
        Svaka deformacija glava koja zahteva ravnanje vece od nekoliko desetih delova milimetra je opasna po celu glavu, a ne samo po dodnju povrsinu, tako da bih je u tom slucaju zamenio.


        RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

        Comment

        • zemunac72
          CBC Veteran
          • 08.12.2006
          • 154
          • zemun

          #5
          za svaku glavu postoji precizna mera do koje granice sme da se poravna.svaki bolji majstor to zna,cak na glavi postoje reperi za ravnanje,obicno su to udubljenja na samim krajevima.ako dodjes do faze da udubljenje nestane,glava je za bacanje

          Comment

          • X9
            CBC Senator XXL
            • 28.06.2005
            • 3179
            • Wien-Sabac
            • RX-8 i X-9

            #6
            to vec nije problem...na sta jos covek mora da obrati paznju pri menjanju karika?
            "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

            No ROTOR no MOTOR...

            Comment

            • Pole
              CBC Senator XXL
              • 05.10.2006
              • 363
              • Plandiste,Juzni Banat,Vojvodina/-/-/-/ Garaza: osmaja :)

              #7
              prvo pogledaj da li su stubline potrosene i da li klipovi imaju lufta u stublinama kad skines glavu.

              ako su stubline dobre onda mozes da prodjes samo sa zamenom karika.ako su lose mora blok na busenje ili hilznovanje

              ako budes vadio klipove onda normalno moras da vidis stanje lezajeva na radilici i samu radilicu

              kad to vec radis onda bi trebao lepo i da ga predihtujes da to bude kako treba

              i tako redom..........

              zavisi sta imas na umu i kako zelis da ga sredis i koliko para da ulozis u njega

              dobro razmisli i preracunaj se ali ne gubi nadu

              za brzinu se prelazi preko svih prepreka
              zasto krava nosi zvonce...?...?...?
              pa zato sto joj ne radi sirena :) :) :)

              Comment

              • X9
                CBC Senator XXL
                • 28.06.2005
                • 3179
                • Wien-Sabac
                • RX-8 i X-9

                #8
                ok sad sam cuo da postoji jos jedna vrsta obrade tj.hilznovanje bloka...koje vecinom redi se na japanskim modelima...ima li ko predstavu o cemu se radi...
                "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                No ROTOR no MOTOR...

                Comment

                • Misha
                  CBC Veteran
                  • 22.10.2004
                  • 117
                  • Beograd

                  #9
                  Lepo je ovo sredjivanje stare masine, ali kad stize nova? MPS? Ili se od toga odustalo?

                  Comment

                  • X9
                    CBC Senator XXL
                    • 28.06.2005
                    • 3179
                    • Wien-Sabac
                    • RX-8 i X-9

                    #10
                    ma ona cuci u garazi...zeza me fiat ,li njega sad ne diram,pa sam preuzeo mazdicu da sredim jer ce 99 posto ostati u Sapcu...
                    "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                    No ROTOR no MOTOR...

                    Comment

                    • veljko
                      CBC Senator XXL
                      • 30.01.2006
                      • 476
                      • Backi Jarak, NS
                      • Volvo V50 DRIVe

                      #11
                      jos jedna vrsta obrade tj.hilznovanje bloka
                      jes da nisam u struci
                      al hilzne su u stvari taj lepi deo po kom klizi klip tj. karika
                      znaci
                      cupaju stare i stavljaju nove hilzne ( to je fazon kod starih skoda )
                      i sigurno je skuplje od obrade
                      Bolje biti sretan nego pametan

                      Comment

                      • X9
                        CBC Senator XXL
                        • 28.06.2005
                        • 3179
                        • Wien-Sabac
                        • RX-8 i X-9

                        #12
                        za to znam i ja...ali sade ima nesto moderno za ove japance,nesto kao nanosenje nekog novog sloja , ...reko da li je neko cuo za tako nesto?
                        "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                        No ROTOR no MOTOR...

                        Comment

                        • prolupator
                          CBC Senator XXL
                          • 02.09.2005
                          • 3968
                          • Zemun

                          #13
                          Ukoliko u bloku postoji kosuljica (hilzna, stublina) onda se ona menja, a ako ne postoji, ako je kosuljica samo "rupa" u bloku, onda se razbusuje blok u dovoljnoj meri da se ubaci nova kosuljica koja opet ide na obradu kako bi se vratila na "standard". To se sve radi ukoliko nije moguce razbusiti blok u dovoljnoj meri da se stavi neka specijala. Za generalku se radi i do trece specijale. To se mere malo vece od standarda. Dakle, "rupa" po kojoj ide klip se malo razbusi i stavlja se malo siri odgovarajuci klip s odgovarajucim karikama.
                          Ne postoji ni sjaj ni poliranje.
                          OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                          prolupator.mojblog.rs

                          Comment

                          • X9
                            CBC Senator XXL
                            • 28.06.2005
                            • 3179
                            • Wien-Sabac
                            • RX-8 i X-9

                            #14
                            ma sve ja to znam ljudi...ali nesto sam nacuo pa velim mozda se nesto novo izmislilo...nekada davno na starom mercedesu se sve to oprobavalo....inace stare dobre i oprobane metode su i najbolje...
                            "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                            No ROTOR no MOTOR...

                            Comment

                            • Pole
                              CBC Senator XXL
                              • 05.10.2006
                              • 363
                              • Plandiste,Juzni Banat,Vojvodina/-/-/-/ Garaza: osmaja :)

                              #15
                              imas jedan postupak koji se zove plato honovanje,mozda si za to cuo?

                              to nije nikakva vrsta "nanosenja novog sloja" niti bilo sta drugo nego finalna obrada stubline koja dozvoljava da se motor odmah vozi normalno bez razradjivanja

                              za cenu se najbolje raspitaj u nekoj masinskoj radionici pa vidi sta ti je jeftinije ( busenje ili hilznovanje )
                              zasto krava nosi zvonce...?...?...?
                              pa zato sto joj ne radi sirena :) :) :)

                              Comment

                              Working...
                              X