Throttle Bodies

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Yugo1600
    CBC Član
    • 08.11.2006
    • 87
    • Pula

    Throttle Bodies

    Sve više gledam po internetu pitam se koliko bi me koštalo to zadovoljstvo na tipov 1.6 motor(SOHC),ali sam čitao da throttle bodies pašu s motora ili nekih drugih auti(kojih?) i ne shvaćam kako se to montira,prvo ide grana ko za dva dupla pa na njih throttle bodies koji mogu imati injekšn na sebi i onda air horn(i one postoje s injekšnom),mene zanima dali mogu koristiti prazni Dcoe pa na njega staviti air horn s injekšnom i mogu li koristiti std. struju s nekog injekšon fiata
    hvala
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    #2
    Uhuhu, jos jedan


    http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... usis&t=692

    Ima dosta toga, ajd' procitaj to, pa ako ima jos nesto nejasno, pitaj.
    The difference between men and boys is the price of their toys

    Comment

    • Yugo1600
      CBC Član
      • 08.11.2006
      • 87
      • Pula

      #3
      sada sam nesto vec razumio,nesto sam malo procitao i vec mi je jasnije,ali bi ja mogao koristiti granu za dcoe,pa na njih staviti dcoe koji ne bi bili u funkciji(samo radi leptira) te na njih air horn s injektorima i to sve preko std.struje

      Comment

      • 206
        Admin od ispočetka :)
        • 09.12.2004
        • 9548
        • Beograd
        • 206

        #4
        Sta li ti znaci preko standardne struje? Sta mu dodje "struja"? Mislis da stavis DCOE samo kozmeticki?

        Citaj dalje, nece to ici tako lako cak ni ako je samo kozmetika u pitanju
        The difference between men and boys is the price of their toys

        Comment

        • Yugo1600
          CBC Član
          • 08.11.2006
          • 87
          • Pula

          #5
          za struju sam mislio moze li sve ostati std. da li trebam kupovati neke bolji ecu,a za dcoe sam mislio ovako:stavim granu na nju stavim dva dcoe radi leptira(vec ih imam doma a i nemam sad da dam 200-300 e za throttle bodies) i na njih stavim air horn s prihvatom za inektore,nešto slično izgleda kugelfischer,tj. stavio bi dcoe samo radi leptira bi to funkcioniralo

          Comment

          • 206
            Admin od ispočetka :)
            • 09.12.2004
            • 9548
            • Beograd
            • 206

            #6
            E pa tako prosto nece ici

            Mozes ili da

            a) stavis DCOE na usisnu granu, ali da ih i koristis kao karburatore, odnosno da i gorivo i paljenje prebacis na kompletno mehanicko, ali i tada ce ti biti potrebno kompletno stelovanje i to od strane nekog ko to zna da uradi kako treba. ili

            b) da sve uradis kako treba, odnosno usisna, throttle bodies, injektori, pakjenje, venturi trubice, ECU. Na pola nece ici, odnosno da koristis DCOE cisto izgleda i leptira radi, a da to funkcionise na standardnom ECU-u, injektorima, itd...Ni u snu.
            The difference between men and boys is the price of their toys

            Comment

            • Yugo1600
              CBC Član
              • 08.11.2006
              • 87
              • Pula

              #7
              e postoje throttle bodies sa nekog drugog auta koje bi mogao staviti da ih malo preradim ako treba,cuo sam da ide od motora

              Comment

              • 206
                Admin od ispočetka :)
                • 09.12.2004
                • 9548
                • Beograd
                • 206

                #8
                Moze, ali ne kao EFI varijanta, nego da rade kao obicni karburatori
                The difference between men and boys is the price of their toys

                Comment

                • Yugo1600
                  CBC Član
                  • 08.11.2006
                  • 87
                  • Pula

                  #9
                  imas koju slikicu mozda kako bi to izgledalo na tipovom 1.6 motoru i na onoj stranici www.jenevy tako nesto sam vidio one air horn s priključkom za injektor cemu on sluzi ako na throttle bodies imam priključak jedino to ne razumjem i koliko snage odprilike mogu očekivati s throttle bodies u odnosu na karbove

                  Comment

                  • 206
                    Admin od ispočetka :)
                    • 09.12.2004
                    • 9548
                    • Beograd
                    • 206

                    #10
                    Nemam nijednu sliku kako bi to izgledalo na Fiatu, ali Google je cudo, probaj

                    Stranica je www.jenvey.com

                    Prikljucak za injektor na air hornu sluzi da se injektor kaci na njega, cemu drugo? Kacenjem injektora na air horn, dakle injektor je potpuno van usisne grane i brizga gorivo kroz airhorn dok je obesen iznad njega, efekat je veca snaga na mnogo visim obrtajima, pomeranjem injektora sto dalje od ventila dobija se na snazi, ali se ona pomera na mnogo vise obrtaje. F1 motori koriste ovaj nacin "vesanja" injektora.

                    Koliko snage, mogu samo da nagadjam, ali throttle bodies mogu da daju...pojma nemam. Kazu da je u odnosu na standardan motor povecanje oko 20%, medjutim sa takvom konverzijom se obicno radi i mnogo drugi prepravki, tipa glave, bregaste, izduva, itd. tako da je nezahvalno davati neku procenu. Isto vazi i za karbove, ali ako moram da pogadjam, EFI throttle bodies ce dati mozda 10% vise u poredjenju sa karburatorom, uz mirniji, rafiniraniji rad, bolji raspored snage, manju potrosnju, itd...
                    The difference between men and boys is the price of their toys

                    Comment

                    • Yugo1600
                      CBC Član
                      • 08.11.2006
                      • 87
                      • Pula

                      #11
                      znači onda na throotle bodiesu nemam priključak za injektor nago samo na air hornu,je li tako i sta bi sve sa ecu-om trebao da radim da radi normalno s njima

                      Comment

                      • 206
                        Admin od ispočetka :)
                        • 09.12.2004
                        • 9548
                        • Beograd
                        • 206

                        #12
                        Throttle bodies imaju u varijantama sa i bez prikljucka, mozes da ih kacis i na air horns, ali i u usisnu granu, ako ima adapter za to.

                        Sta bi sve sa ECU-om trebalo da radis da to proradi kako treba? Dao sam ti 2 linka, jedna od tih tema ima vise od 20 strana, predlazem da ih detaljno procitas. Ja to sklapam da radi vise od godinu dana, i sasvim je nemoguce da ti kazem sta bi trebalo da promenis i kako da ih nateras da rade kako treba. Procitaj temu.
                        The difference between men and boys is the price of their toys

                        Comment

                        • Yugo1600
                          CBC Član
                          • 08.11.2006
                          • 87
                          • Pula

                          #13
                          koliko bi me to zadovoljstvo kostalo ako hocu da ih kacim na air horn,sad sam malo gledao,4 throotle bodiesa bez priključka za injektor 100 e,znači meni trebaju 4 to je 400e i jos 4 air horna s pozicijom za inektor 240 e,znaci od prilike 650e jos uz to i air box uhuhu

                          Comment

                          • Uros Piperski
                            CBC Senator XXL
                            • 31.01.2005
                            • 2978
                            • Beograd

                            #14
                            Cekaj, stani, polako.
                            Zasto ne bi mogao da koristi DCOE ili neke druge karburatore ili leptire???
                            To se cak cesto radi. Npr, ja sam za DejanaV koristio samostalno leptire i sve ostalo napravio. Isto tako sam mogao da koristim DCOE karburatore (odnosno samo njihove leptire, sve ostalo da izvadim), a ostalo da napravim.
                            Naravno, najjednostavnija ali i najskuplja varijanta je da se kupe leptiri koji su za to predvidjeni i samo da se zasrafe.


                            RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                            Comment

                            • Yugo1600
                              CBC Član
                              • 08.11.2006
                              • 87
                              • Pula

                              #15
                              ajde urose malo mi to objasni s korišćenjem karbova,sta sve iz njih trebam izvaditi i kako onda spojiti injektore,preko air horna ili nekako drugo i ako moze koja skica

                              Comment

                              Working...
                              X