Fiat Punto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vega
    CBC Senator XXL
    • 21.02.2006
    • 324
    • Beograd

    #16
    Originally posted by Lord_o21
    Uspi onaj prasak za krplenje hladnjaka i zaptivanje sitnih rupica, ako i dalje nbastavi da curi,onda je ili pumpa za vodu ili galva...
    Nemoj prasak u nov auto nikako, sredi to malo elegantnije ako ima sta da se sredjuje. Da ne drzis cep od boce ovlas zategnut?
    ... and then the damn thing gone wild!

    Comment

    • bax76
      CBC Senator XXL
      • 07.11.2006
      • 605
      • BG

      #17
      Kliktanje jesu detonacije, ali koliko vidim cuju se i na Fiat Puntu, a cuo sam licno u na Grande Puntu. Gorivo nam je previse lose...
      Sto se tice ove zaptivenosti auto je u garanciji, tako da necu sigurno nista sipati presao je tek 2200km, bio sam na servisu rekose kad su naduvali pritisak nekom pumpom da ne pusta vodu....
      Nivo se opet pomalo smanjuje...

      Comment

      • M-power
        Moderator
        • 10.01.2005
        • 10060
        • Bg; Banovo Brdo
        • CorsaC, astra H,

        #18
        Originally posted by LDEX

        Bas me zanima kako bi pumpa od ulja radila kad bi sito bilo zapuseno, i kako bi tada "lepo" razbalivala ulje po motoru. Pored takvog podmazivanja mogucnost stvaranja riseva je veca, cista logika i mehanika.
        Pumpa bi se mucila...ne bi vukla dovoljno ulja. Za to opet postoji na instrument tabli indikacija koja signalizira da li je ostvaren propisan pritisak ulja (podmazivanje).
        To opet nema nikakve veze sa kako kazes razbacivanjem ulja po motoru jer pumpa ne prska ulje po stublinama nego nabija u sistem podmazivanja lezaja i lezista odredjenih sklopova, vec se pranje cilindara vrsi buckanjem radilice u ulju u karteru kao i delimicno pomocu brizgaljki za hladjenje klipova ako ih ima...mada kada se motor pali, mali obrtaji a i ulje hladno od tog podmazivanja nema nista !
        To date there has never been a faster car built for the public road and,
        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

        Comment

        • LDEX
          CBC Član
          • 24.10.2006
          • 73
          • Novi Beograd

          #19
          U glavnom ovo sve sam pricao iz licnog iskustva. I kod mene je bio problem sa pucketanjem ujutro, isti je auto u pitanju samo motor 1.2 8 ventila, to je isto. Od kako sam oprao karter i sito to mi se vise ne cuje i auto ujutro radio sasvim drugacije. Posle te intervencije sam presao 26.000 km i dalje se vozim.
          Tako se slazem da i kvalitet naseg goriva ima veliki udeo u svemu tome.
          Tu mislim na pucketanje pri usponu i brzom i velikom gasu.

          Comment

          • TETAK
            CBC Senator XXL
            • 30.09.2004
            • 3034
            • Čačak, Srbija

            #20
            Ako u radu na leru čujete ono sitno pucketanje, ne brinite, to je zvuk koji potiče od injektora.Ja vozim već 102000 km Fiat Punto 2 1,2 16V pa ovo što pišem ide iz osobnog iskustva!
            Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

            Comment

            Working...
            X