Originally posted by Lord_o21
Fiat Punto
Collapse
X
-
Kliktanje jesu detonacije, ali koliko vidim cuju se i na Fiat Puntu, a cuo sam licno u na Grande Puntu. Gorivo nam je previse lose...
Sto se tice ove zaptivenosti auto je u garanciji, tako da necu sigurno nista sipati presao je tek 2200km, bio sam na servisu rekose kad su naduvali pritisak nekom pumpom da ne pusta vodu....
Nivo se opet pomalo smanjuje...
Comment
-
-
Originally posted by LDEX
Bas me zanima kako bi pumpa od ulja radila kad bi sito bilo zapuseno, i kako bi tada "lepo" razbalivala ulje po motoru. Pored takvog podmazivanja mogucnost stvaranja riseva je veca, cista logika i mehanika.
To opet nema nikakve veze sa kako kazes razbacivanjem ulja po motoru jer pumpa ne prska ulje po stublinama nego nabija u sistem podmazivanja lezaja i lezista odredjenih sklopova, vec se pranje cilindara vrsi buckanjem radilice u ulju u karteru kao i delimicno pomocu brizgaljki za hladjenje klipova ako ih ima...mada kada se motor pali, mali obrtaji a i ulje hladno od tog podmazivanja nema nista !To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
U glavnom ovo sve sam pricao iz licnog iskustva. I kod mene je bio problem sa pucketanjem ujutro, isti je auto u pitanju samo motor 1.2 8 ventila, to je isto. Od kako sam oprao karter i sito to mi se vise ne cuje i auto ujutro radio sasvim drugacije. Posle te intervencije sam presao 26.000 km i dalje se vozim.
Tako se slazem da i kvalitet naseg goriva ima veliki udeo u svemu tome.
Tu mislim na pucketanje pri usponu i brzom i velikom gasu.
Comment
-
-
Ako u radu na leru čujete ono sitno pucketanje, ne brinite, to je zvuk koji potiče od injektora.Ja vozim već 102000 km Fiat Punto 2 1,2 16V pa ovo što pišem ide iz osobnog iskustva!Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!
Comment
-
Comment