Principi rada TURBO MOTORA

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • monkey
    CBC Senator
    • 14.11.2006
    • 286
    • Porec, Hrvatska

    #31
    ufff.... ovo je stvarno j**eno... skidam kapu... i ispricavam se prije na sali...
    p.s.: ako to cudo bude pogonjeno etanolom, da li ces tankat jacu domacu rakiju ili treba biti neki poseban?!?

    Comment

    • 206
      Admin od ispočetka :)
      • 09.12.2004
      • 9548
      • Beograd
      • 206

      #32
      O tome u temu vezanoj za sam auto, da ne spamujemo vise ovde.
      The difference between men and boys is the price of their toys

      Comment

      • jevtic
        CBC Senator XXL
        • 26.11.2006
        • 729
        • beograd

        #33
        a turbine sa varijabilnom geometrijom????



        kako se menja ta "geometrija" tokom voznje?



        ako stavimo dosta veliku turbinu ali da bude sa varijabilnom geometrijom lopatica da li je lag dosta primetan ili je sveden na najmanju meru.


        vidim fabrike kombinuju dve turbine, jedna mala jedna velika, rade sinhronizovano, odnosno da mala radi na malim obrtajima a velika na vecim. (bmw 3,0l biturbo u dve varijante, diesel i petrol)
        ex - fabia 1.9 tdi
        golf 2.0 tfsi

        Comment


        • #34
          ja moram da pitam nešto khm khm da li turbo motor može da se posmatra kao sistem sa povratnom spregom?

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #35
            Pocevshi sa SAAB APC (Automatic Performance Control) 1982 godine, sistemi su sa povratnom spregom.
            Razni Feed-ovi se koriste , SAAB koristi knock senzor da bi drzao pritisak pred knockom sve vreme dok se traze max performanse.

            Ima negde na CBu shema elekktronike APCa pa potrazi i pregledaj.

            Variabilna geometrija , ista stvar sa njom, navodjenje step motora sa aktuatorom umesto pneumatskog magnetnog ventila.
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment


            • #36


              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #37
                To je samo principijelna sema vazdusnog strujanja, nista vishe... trazi kljucne reci APC and SAAB

                Npr:

                http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... 583#182583
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment


                • #38
                  a Boost pošto se vidi da se turbina sastoji iz dva dela između kojih postoji mehanička veza da li je samo pritisak vazduha u usisu funkcija pritiska izduvnih gasova u vrućem delu turbine ili je takođe i temperatura vazduha u hladnom delu funkcija temp. izduvnih gasova?Znam da sam dosadan,ali npr. kada bi postojalo elektromagnetno kvačilo (coupler) između dva dela turbine on bi zaustavio protok toplotne energije između dva dela?

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    #39
                    Osovina prenosi 30-60KS energije.

                    Nece moci.

                    I netreba, vazduh se zagreva komprimovanjem.
                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment

                    Working...
                    X