Makina je spustena ali na slike ce se sacekati zato sto je auto ovih dana po koje kakvim servisima i ceka se jos nekoliko stvarcica i onda padaju fotke.
Inace kod Djapea spustanje za keca kostalo je 4700din.
Vozim lagano....bolje pola sata kasnije nego 40god.ranije!!!
Mislim da ti je taj lik uzeo malo vise nego sto je trebalo...Ja sam pre mesec dana u Kragujevcu u Nune Sport (kod Nuneta) spustio mog Yuga na prvu meru...napred 5cm, pozadi 4cm sa dodavanjem trece platne zbog plinske boce i ostalih stvari. Opruge su sabijane, a gibanj shprengovan. Yugo mi je sad PUNO stabilniji...iako ne izgleda mnogo spusten, sad po meni izgleda normalno...ali kad ga uporedim sa drugim Koral IN Yugoima, spusten je solidno...Jbt...napravili tog Yuga Koral In visokog kao da je 4x4 terenac :-) Valjda mu je koruba uvucena (ravna), pa deluje jos visi od "obicnog" Yuga.
p.s. A da, Nune uzima 30eura za taj zahvat...i radio je skoro svima u Kragujevcu to...a...to skracivanje opruge je u sustini ogromna glupost, ne dobije se NISTA!
Mislim da ti je taj lik uzeo malo vise nego sto je trebalo....
Nune uzima 30eura za taj zahvat...
E vidis sad jednu mnogo groznu cinjenicu koja mene strasno nervira,a to je ebeni Beograd gde sve kosta 5x skuplje nego po drugim gradovima i selima!
I ja kad sam video kako se to radi shvatio sam da je to malo vise para ali s'obzirom koliko drugi traze i koliko malo znaju o svemu tome ja se uopste nebunim.
Jednostavno receno Beograd=preskup zivot
Vozim lagano....bolje pola sata kasnije nego 40god.ranije!!!
pozdrav svima mislim da je najbolje da se kupe sportske opruge ili bar njihovu izvedbu koja nije tako skupa bar ne kod nas u Novom Sadu.
svako secenje i sabijanje grejanjem steti opruzi i dobija se kontra efekat.
mi samo mislimo da auto bolje lezi ali nije tako
Moze, tj. najcesce se dobije kontraefekat jer menjas mehanicka svojstva oprugama, skracuje im se vek, ne rade ujednaceno dobro, te auto nije u "balansu". Kontraefekat se ne vidi samo u stabilnosti u krivinama, vec i u drugim rezimima voznje. Samo kratko vreme to funkcionise dobro, ali vec posle nekog vremena pocne da bude bezveze. Naravno, kontaefekat se vidi sto je auto vise spusten.
Nazalost, kod nas je situacija sa brendiranim oprugama i amortizerima za Yugo katastrofalna (sto si i sam iskusio), narod bez para, pa ova resenja sa secenjem i sabijanjem se smatraju za "normalna" i dobra. Pre 15-20 godina kada je (po tom pitanju) bilo bolje ovde, secenje i sabijanje se smatralo krajnje primitivnom i sirotinjskom varijantom.
Ne kritikujem one koji to rade, samo ne treba da misle da je to super, najbolje i jedino moguce, vec treba da se trude da dodju do prave opreme koja ce ih sluziti godinama besprekorno. Na duzi rok se uvek isplati.
Pa kad seljacine iseku po 5 krugova opruge pa amortizer stosuje i po ravnom a kamoli po krivinama onda naravno da se pojavljuje kontra-efekat!
Kada se na serijski amortizer stavi opruga skracena za 1,5-2,5 kruga, zavisi od auta, opruge i samog amortizera onda nema kontra efekata, naravno, ako se sve to uradi kako treba. Sve preko moze a ne mora da bude dobro, ali vrlo verovatno da ce biti lose.
Nema puno dobitka samim skracivanjem opruga, tek i ugradnjom kvalitetnijih amortizera se dobija nesto ozbiljnije.
Takodje tu je i ona notorna glupost da vecina likova kod nas misle da sto je auto spusteniji to bolje lezi, sto naravno nema veze sa mozgom. Tako ces najpre dobiti da ti se pojedu krstovi poluosovina, i nista drugo...
Takodje tu je i ona notorna glupost da vecina likova kod nas misle da sto je auto spusteniji to bolje lezi, sto naravno nema veze sa mozgom. Tako ces najpre dobiti da ti se pojedu krstovi poluosovina, i nista drugo...
Nije glupost da sto spusteniji bolje lezi...to je tacno jer spustas teziste auta. Ali problem dolazi onda u totalno poremecenoj geometriji trapa....zato se posle izvesne granice dobija kontra efekat.
Isto vazi i za opruge....zna se sta sam hteo reci.
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment