Spustanje zastave 55

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Boki Ar
    CBC Senator XXL
    • 11.11.2004
    • 2827
    • Aranđelovac
    • Vektra

    #16
    Žurim...ma kakvi, ako ti ne žuriš, ja još manje.
    Ok..biću tu negde, strpljiv..

    Comment

    • Laki GSi
      CBC Senator XXL
      • 15.10.2006
      • 2426
      • Beograd-Vozdovac

      #17
      Bices blagovremeno obavesten!
      Vozim lagano....bolje pola sata kasnije nego 40god.ranije!!!

      Comment

      • Laki GSi
        CBC Senator XXL
        • 15.10.2006
        • 2426
        • Beograd-Vozdovac

        #18
        Makina je spustena ali na slike ce se sacekati zato sto je auto ovih dana po koje kakvim servisima i ceka se jos nekoliko stvarcica i onda padaju fotke.

        Inace kod Djapea spustanje za keca kostalo je 4700din.
        Vozim lagano....bolje pola sata kasnije nego 40god.ranije!!!

        Comment

        • Pole
          CBC Senator XXL
          • 05.10.2006
          • 363
          • Plandiste,Juzni Banat,Vojvodina/-/-/-/ Garaza: osmaja :)

          #19
          I ja sam skoro spustao osmicu.

          Napred sam sekao opruge i ravnao ih a nazad sam podbacivao matice.

          Po meni je bolje podbacivanje jer gibanj ostaje kakav je bio a i mozes za pola sata da ga podignes ako zatreba

          Slikacu ga i ja ovih dana pa cu postaviti pictures

          Jos nesto,ovako mozes da ga stelujes kako hoces a kad ispravis gibanj to ti je sto ti je
          zasto krava nosi zvonce...?...?...?
          pa zato sto joj ne radi sirena :) :) :)

          Comment

          • Danilo
            CBC Senator XXL
            • 02.10.2004
            • 908
            • Beograd, Dorcol

            #20
            Sta imas da ga vracas, ili jesi ili nisi, ili pravis auto sa sportskim ambicijama, ili pravis tovarno magare...
            www.blindmanmotorsport.com

            Comment

            • sn00py
              CBC Senator XXL
              • 15.08.2005
              • 851
              • Belgrado

              #21
              ...ili jesi ili nisi...

              BMS team

              Comment

              • ivan.stojanovic
                CBC Veteran
                • 21.05.2007
                • 115
                • Novi Sad - Kragujevac

                #22
                Skupo-skupo...

                Mislim da ti je taj lik uzeo malo vise nego sto je trebalo...Ja sam pre mesec dana u Kragujevcu u Nune Sport (kod Nuneta) spustio mog Yuga na prvu meru...napred 5cm, pozadi 4cm sa dodavanjem trece platne zbog plinske boce i ostalih stvari. Opruge su sabijane, a gibanj shprengovan. Yugo mi je sad PUNO stabilniji...iako ne izgleda mnogo spusten, sad po meni izgleda normalno...ali kad ga uporedim sa drugim Koral IN Yugoima, spusten je solidno...Jbt...napravili tog Yuga Koral In visokog kao da je 4x4 terenac :-) Valjda mu je koruba uvucena (ravna), pa deluje jos visi od "obicnog" Yuga.

                p.s. A da, Nune uzima 30eura za taj zahvat...i radio je skoro svima u Kragujevcu to...a...to skracivanje opruge je u sustini ogromna glupost, ne dobije se NISTA!

                Pozdrav svima, Ivan
                Ivan Stojanovic
                Golf Mk3 GTI 16V '94 god.

                Comment

                • Laki GSi
                  CBC Senator XXL
                  • 15.10.2006
                  • 2426
                  • Beograd-Vozdovac

                  #23
                  Re: Skupo-skupo...

                  Originally posted by ivan.stojanovic
                  Mislim da ti je taj lik uzeo malo vise nego sto je trebalo....

                  Nune uzima 30eura za taj zahvat...
                  E vidis sad jednu mnogo groznu cinjenicu koja mene strasno nervira,a to je ebeni Beograd gde sve kosta 5x skuplje nego po drugim gradovima i selima!
                  I ja kad sam video kako se to radi shvatio sam da je to malo vise para ali s'obzirom koliko drugi traze i koliko malo znaju o svemu tome ja se uopste nebunim.

                  Jednostavno receno Beograd=preskup zivot
                  Vozim lagano....bolje pola sata kasnije nego 40god.ranije!!!

                  Comment

                  • ngocic
                    CBC Početnik
                    • 08.06.2007
                    • 2
                    • Novi Sad

                    #24
                    pozdrav svima mislim da je najbolje da se kupe sportske opruge ili bar njihovu izvedbu koja nije tako skupa bar ne kod nas u Novom Sadu.
                    svako secenje i sabijanje grejanjem steti opruzi i dobija se kontra efekat.
                    mi samo mislimo da auto bolje lezi ali nije tako

                    Comment

                    • M-power
                      Moderator
                      • 10.01.2005
                      • 10060
                      • Bg; Banovo Brdo
                      • CorsaC, astra H,

                      #25
                      Laki...hoce li te slike.

                      ngocic....kakav bre kontra efekat....i te kako se dobija na stabilnosti.
                      To date there has never been a faster car built for the public road and,
                      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                      Comment

                      • starac vujadin
                        CBC Senator XXL
                        • 27.08.2005
                        • 2617
                        • Stari grad

                        #26
                        Moze, tj. najcesce se dobije kontraefekat jer menjas mehanicka svojstva oprugama, skracuje im se vek, ne rade ujednaceno dobro, te auto nije u "balansu". Kontraefekat se ne vidi samo u stabilnosti u krivinama, vec i u drugim rezimima voznje. Samo kratko vreme to funkcionise dobro, ali vec posle nekog vremena pocne da bude bezveze. Naravno, kontaefekat se vidi sto je auto vise spusten.
                        Nazalost, kod nas je situacija sa brendiranim oprugama i amortizerima za Yugo katastrofalna (sto si i sam iskusio), narod bez para, pa ova resenja sa secenjem i sabijanjem se smatraju za "normalna" i dobra. Pre 15-20 godina kada je (po tom pitanju) bilo bolje ovde, secenje i sabijanje se smatralo krajnje primitivnom i sirotinjskom varijantom.
                        Ne kritikujem one koji to rade, samo ne treba da misle da je to super, najbolje i jedino moguce, vec treba da se trude da dodju do prave opreme koja ce ih sluziti godinama besprekorno. Na duzi rok se uvek isplati.

                        Comment

                        • Danilo
                          CBC Senator XXL
                          • 02.10.2004
                          • 908
                          • Beograd, Dorcol

                          #27
                          Pa kad seljacine iseku po 5 krugova opruge pa amortizer stosuje i po ravnom a kamoli po krivinama onda naravno da se pojavljuje kontra-efekat!

                          Kada se na serijski amortizer stavi opruga skracena za 1,5-2,5 kruga, zavisi od auta, opruge i samog amortizera onda nema kontra efekata, naravno, ako se sve to uradi kako treba. Sve preko moze a ne mora da bude dobro, ali vrlo verovatno da ce biti lose.
                          Nema puno dobitka samim skracivanjem opruga, tek i ugradnjom kvalitetnijih amortizera se dobija nesto ozbiljnije.

                          Takodje tu je i ona notorna glupost da vecina likova kod nas misle da sto je auto spusteniji to bolje lezi, sto naravno nema veze sa mozgom. Tako ces najpre dobiti da ti se pojedu krstovi poluosovina, i nista drugo...
                          www.blindmanmotorsport.com

                          Comment

                          • M-power
                            Moderator
                            • 10.01.2005
                            • 10060
                            • Bg; Banovo Brdo
                            • CorsaC, astra H,

                            #28
                            Originally posted by Danilo
                            Takodje tu je i ona notorna glupost da vecina likova kod nas misle da sto je auto spusteniji to bolje lezi, sto naravno nema veze sa mozgom. Tako ces najpre dobiti da ti se pojedu krstovi poluosovina, i nista drugo...
                            Nije glupost da sto spusteniji bolje lezi...to je tacno jer spustas teziste auta. Ali problem dolazi onda u totalno poremecenoj geometriji trapa....zato se posle izvesne granice dobija kontra efekat.

                            Isto vazi i za opruge....zna se sta sam hteo reci.
                            To date there has never been a faster car built for the public road and,
                            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                            Comment

                            • Pole
                              CBC Senator XXL
                              • 05.10.2006
                              • 363
                              • Plandiste,Juzni Banat,Vojvodina/-/-/-/ Garaza: osmaja :)

                              #29
                              zivite u zabludi

                              dok je u kecu-yugu 1.1 ili 1.3 motor problema nema

                              ali kad u taj isti auto ubacimo 1.6 ili 1.8 ili 2.0 onda nastaju problemi i o tome moze da se polemise doveka

                              onda je krivo i spustanje i gibnjevi i poluosovine i gume.....itd

                              to smo mi sami izabrali i nemojmo da lupamo glavu oko toga,kako je tako je ali ipak ide 200
                              zasto krava nosi zvonce...?...?...?
                              pa zato sto joj ne radi sirena :) :) :)

                              Comment

                              Working...
                              X