Koje svecice

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • M-power
    Moderator
    • 10.01.2005
    • 10060
    • Bg; Banovo Brdo
    • CorsaC, astra H,

    Koje svecice

    Vako!
    Ocu da stavim na svog glisera neke bolje svecice.
    Malo sam se zanimao sa ovim katalozima i posle nekoliko sati bezuspesnog mozganja pao sam u totalnu dilemu sta odabrati?

    Izbor se sveo na par skupljih. Dakle koja je razlika i koje su mane i prednosti pojedinih materijala elektroda i da li koja je za koju namenu....da li je izbor i kako vezan za vrstu paljenja. induk. cdi itd. da li ima razlike u trajnosti

    Koji je razlog ne staviti racing varijantu sem toplotne vrednosti naravno (konkretno imam najbolju cenu za njih)
    Racing varijanta:
    Nickel electrode
    Precious metal electrode
    Platinum electrode

    Dakle koju i zasto odabrati?

    A jos veca dilema, a pre bi stavio neku od ovih je oko elektroda obicnih svecica.
    Zasto i koju odabrati izmedju sledecih elektroda:
    Iridium
    Fine nickel
    Gold-palladium
    Platinum

    Dakle koje su razlike izmedju ovih elektroda i zasto se odluciti za jednu a ne za drugu.

    I kolika je i u cemu konkretna razlika izmedju iridijuma i platine jer mi je platina duplo jeftinija ?
    Takodje koja je razlika izmedju gold-palladium i platinaste elektrode?


    Udavi a? Jbg al tako sam i ja krenuo da odaberem bolju svecu na brzaka a izbor se otvorio
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
  • civi
    CBC Senator XXL
    • 26.07.2005
    • 1492
    • Pozarevac

    #2


    Mislim da ce ovo dosta pomoci


    Inace zna se sta je najbolje
    Iridium is a precious metal that is 6 times harder and 8 times stronger than platinum, it has a 1,200(=F) higher melting point than platinum and conducts electricity better. This makes it possible to create the finest wire center electrode ever. Prior till now, platinum had been favored for long life or performance spark plugs due to its high melting point, also the technology did not exist to machine and bond iridium on a spark plug electrode(at least in a cost effective manner). Iridium industrial spark plugs have been around for years, but still sells for over a hundred dollars per plug. Just now is the technology available to effectively use iridium in a spark plug for automotive applications. The strength, hardness and high melting point of iridium allows NGK to manufacture their iridium ultra-fine wire center electrode to 0.7mm. One of the finest firing points in the industry! (Thus far there has been no problems reported regarding use of iridium plugs with nitrous oxide.)
    Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
    - Kako to misliš, kočim?

    Comment

    • X9
      CBC Senator XXL
      • 28.06.2005
      • 3179
      • Wien-Sabac
      • RX-8 i X-9

      #3
      ngk iridium....sve ostalo (osim mozda brisk ali to je gliser a ne trkacki camac sa lamborghini motorom )..
      da ne zaboravim samo...ako uzmes ngk iridium nemoj da te zezne neko da te natera da ih gapujes...one se ne gapuju
      "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

      No ROTOR no MOTOR...

      Comment

      • Srdjan
        CBC Senator XXL
        • 30.09.2004
        • 2416
        • Bajina Basta/Beograd

        #4
        Originally posted by mikimazda
        da ne zaboravim samo...ako uzmes ngk iridium nemoj da te zezne neko da te natera da ih gapujes...one se ne gapuju
        Sta znaci gapovati? Podesavati zazor??? Ako je to zasto se to ne sme raditi? Kako podesiti zazor ako se vozi na plin i treba manji od fabrickog?
        Lancia Kappa 2.0 20v

        Comment

        • X9
          CBC Senator XXL
          • 28.06.2005
          • 3179
          • Wien-Sabac
          • RX-8 i X-9

          #5
          na iridium i platinum svecicama s ene namesta zazor jer je vec namesten i time se ostecuje materijal od elektrode...
          cak i pise na kutiji da se to ne radi ...
          "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

          No ROTOR no MOTOR...

          Comment

          • Srdjan
            CBC Senator XXL
            • 30.09.2004
            • 2416
            • Bajina Basta/Beograd

            #6
            A koliki je zazor na tim svecicama, i jel isti za sve modele Iridium i Platinum?
            Koliki je radni vek platinum a koliki iridijum svecica u nekom prosecnom motoru?
            Lancia Kappa 2.0 20v

            Comment

            • X9
              CBC Senator XXL
              • 28.06.2005
              • 3179
              • Wien-Sabac
              • RX-8 i X-9

              #7
              zazor nije isti vec je odredjen po modelu motora...npr kod mene je 1,1mm...vek iridium svecice je povelik,pogotovo u prosecnom motoru....normalno postoje i spec. svecice koje traju krace (cak samo 5000km) ali ima razlog zasto..idi na ngk sajt tamo imas koliko traju svecice...
              "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

              No ROTOR no MOTOR...

              Comment

              • Srdjan
                CBC Senator XXL
                • 30.09.2004
                • 2416
                • Bajina Basta/Beograd

                #8
                Originally posted by mikimazda
                zazor nije isti vec je odredjen po modelu motora...npr kod mene je 1,1mm...
                E pa o tome se radi.. I kod mene je fabricki 1,1 a za plin da ne bi detonirao treba mi manji od 0.8, kako sada koristiti te svecice ako ne sme zazor da se smanji???
                Lancia Kappa 2.0 20v

                Comment

                • X9
                  CBC Senator XXL
                  • 28.06.2005
                  • 3179
                  • Wien-Sabac
                  • RX-8 i X-9

                  #9
                  trazis onda svecice sa tim zazorom koje odgovaraju tvojoj glavi...sta radis kad vozis na benzin?menjas svecice ili ....
                  oko fazona sa plinom sam totalan duduk...
                  "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                  No ROTOR no MOTOR...

                  Comment

                  • Vladd
                    CBC Senator XXL
                    • 09.07.2006
                    • 581
                    • NBG

                    #10
                    Pogledaj i CDI, njih preporucuju ze neke "marine" aplikacije, ako je elektronsko paljenje.

                    Inace, osim bloka 45 gde je slaba ponuda, gde jos moze da se nadje veci izbor NGK ili Denso svecica.

                    Comment

                    • X9
                      CBC Senator XXL
                      • 28.06.2005
                      • 3179
                      • Wien-Sabac
                      • RX-8 i X-9

                      #11
                      ja imam dobru vezicu za te specijalne stvari...ali sam u becu...
                      "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                      No ROTOR no MOTOR...

                      Comment

                      • dranix
                        CBC Senator XXL
                        • 04.10.2004
                        • 3079
                        • Antwerpen/Belgium
                        • Saab 9-3

                        #12

                        Comment

                        • *IvanT*
                          CBC Senator XXL
                          • 30.01.2005
                          • 3234
                          • Srbija, Beograd, Kara

                          #13
                          Originally posted by Srdjan
                          Originally posted by mikimazda
                          zazor nije isti vec je odredjen po modelu motora...npr kod mene je 1,1mm...
                          E pa o tome se radi.. I kod mene je fabricki 1,1 a za plin da ne bi detonirao treba mi manji od 0.8, kako sada koristiti te svecice ako ne sme zazor da se smanji???
                          Nemesaj gas sa ovim, a pogotovo sa iridijumom i platinom. Sa iridijum svecicama mozes da vozis i sa 2mm zazorom i nema detonacije, tako da...

                          M je zbunio ljude sa "gliserom", a ne citaju svi sve. Taj gliser je jedan Yugo, koji mnogo lepo ide, a ima "lose" trapove, a trebju mu najbolje svecice, koje su ipak iridijumske. Ako mozes da pronadjes Denso iridijum to bi bio najbolji izbor. Njihova nova serija je po karakteristikama nesto ispred NGK svecica koje su takodje vrhunske. Biraj jedno od ta dva.

                          BTW zazor na iridijumskim svecicama za tvoj motor je podesen na 0,8mm
                          http://www.lovatogas.co.rs

                          Comment

                          • X9
                            CBC Senator XXL
                            • 28.06.2005
                            • 3179
                            • Wien-Sabac
                            • RX-8 i X-9

                            #14
                            pa ne znam da li je denso malo bolji od ngk...
                            salim se
                            inace kako mi da znamo da je gliser -yugo...
                            "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                            No ROTOR no MOTOR...

                            Comment

                            • Miljan
                              CBC Senator XXL
                              • 18.01.2006
                              • 459
                              • Nis

                              #15
                              Iridijum imaju oznaku BPR6EIX

                              Comment

                              Working...
                              X