Pretpostavljam da obicna surla ili odžak za terence imaju nekakav RAM efekat, koji meni nikako ne odgovara zbog pogona na LPG. Tako da bi hteo da konstruišem nešto što može da povuče dovoljno vazduha, ali da ima anti-ram efekat
Odzak i jeste normalno okrenut prema nazad.
BTW. terencima ram efekat ne znaci nista korisno a ne koristi se ni na enduro motociklima. Korisni presek standardne surle je sasvim dovoljan i za 5-6 litarski motor. Radi poredjnenja kamioni imaju oko 12 litara a tebi treba 3x manje. Net je pun takvih tema.
Odzak nema ako otvor okrenes na gore ili prema zadnjem delu vozila.
ako ga okrene gore upadaće kiša i blato, onda će morati da koristi traktorsku kapu a ako ga okrene unazad na krovu imaće blaži slučaj i****vanje pri većim brzinama na auto putu...
mada mislim da kolega neće preko 140
prva, druga,kuplung,treća- ruski ti je menjač sila...
K'o ose "napadate" , surla nagore podrazumeva da ima zastitu zar treba da i to crtamo, mada blato malo teze odozgo da upadne lakse ce sa strane. Ako je klasican ofroud i da hoce skoro da ne moze 150 na autoputu-zbog guma,prenosnih odnosa,veshanja- i ne pocinjite sa nabrajanjem modela koji mogu .
Manite se trazenja dlake u jajetu mojim postovima nego pomazhite coveku.
Uh ljudi, znam bre sta je snorkel, i kako izgleda, kako radi i kako se pravi. Takodje i da ram efekat terencima ne znaci mnogo, pogotovo ako se krecu malom brzinom.
Nego je problem sa LPG venturi sistemom kome nikako ne odgovara da mu neko 'gura' vazduh unutra. Cak ni najmanje. ja sam morao i na fabrickom usisu da stavim komad kartona da zaklanja direktan dovod vazduha od napred, jer kad pri nekoj brzini (recimo preko 60kmh) pustim gas, obrtaji se spuste na minimum (tako ide kod automatika, a ekvivalentno je pritiskanju kvacila kod klasicnog menjaca). Kad se obrtaji svedu na minimum, takodje i opterecenje motora opadne, smanjuje se potpritisak u usisnoj grani sto signalizira isparivacu da minimizira dovod plina - i motor je u stanju ler gasa.. A ako neko tada (zbog brzine od 60kmh) pocne da gura dodatni vazduh unutra, to jednostavno gasi motor. A ugaseni motor na automobilu od 2 tone pri brzini od 60kmh znaci odsustvo servo upravljaca i odsustvo servo kocnica.. sve u svemu ne bas mnogo zavidna situacija.
Nek me neko ispravi ako gresim u teoriji, ali u praksi je sve tako Ja samo ne bi zeleo da mi ugradnja surle tj snorkle jos dodatno pojaca ovaj efekat.
A i dobro je primeceno ovo oko i****vanja vazduha ako je surla okrenuta u nazad..
Izgleda je najbolje da bude na gore, ili mozda sa strane, ali zasticena od direktnog naleta vetra jos jednim cilindrom veceg precnika..
Mozes da kupis one koji imaju mehanizam kao gas leptir, das gas leptir otvoren na odzaku, pustish gas klapna zatvori odzak.
Ako je duboka voda vidjena za forsiranje onda treba razmisliti i o polozaju auspuha.
Nije to samo obicna kanalizaciona cev. Ima unutra i sifon.
Kucajte u google "4x4 snorkel" pa idite redom.
Ima primera i primera na slikama.
Postoje i drugacije kape sa centrifugalnim separatorom krupnije prljavstine i opet i on ima sifon. Moze se nesto napraviti cak i po uzoru na klasicni kanalizacioni slivnik.
Nema sanse da to povuce vodu od kise ili snega osim ako se ne potopi skroz.
Nije tesko da se napravi bilo sta ako se barata poliesterom samo se bojim da sav taj trud moze da kosta vise (narocito u vremenu) nego da se kupi gotov kit za odredjeno vozilo.
Naravno da se treba voditi racuna i o polozaju auspuha i sasvim je normalno da je terensko vozilo jedno a amfibija drugo isto kao sto je "pravi" terenac za profesionalnu upotrebu ili vojno vozilo jedno a sminkerski dzipovi i SUV sasvim nesto drugo.
Neka vozila u originalnoj izvedbi pruzaju odmah vise a neka traze manje ili vece modifikacije u zavisnosti koliko su tvrdi i specificni zahtevi.
A ugaseni motor na automobilu od 2 tone pri brzini od 60kmh znaci odsustvo servo upravljaca i odsustvo servo kocnica.. sve u svemu ne bas mnogo zavidna situacija.
Nek me neko ispravi ako gresim u teoriji, ali u praksi je sve tako
Pa gresis, jer i tada servo radi, jer se klipovi i dalje krecu, samo nema varnice i goriva - naravno, ako ti je auto i dalje u brzini
Dok konacno ne stane posle par sekundi u nekom blatu.
Gasenje motora kod terenskog vozila van normalnog puta a i na njemu je ozbiljnija mizerija posebno zbog velike tezine. Stoji kao kamen tu gde se zatekao.
Motor i ventilatori hladnjaka ne smeju da stanu nikako.
Nekim slucajem ne radi. Kad motor stane, automatski menjac mu dozvoljava odredjeno proklizavanje - i cak i da se okrece, okrece se nedovoljnom brzinom za servo (a iz istog razloga je automatik ekstremno tesko upaliti na guranje . Ne znam tacno jer nisam gledao pod haubu pri toj brzini sa iskljucenim motorom, ali znam da se upravljac oseca kao da je servo kompletno iskljucen.
Nego sto se gotovih resenja tice, nesto mi se ne daje 400+ eur za stvar koja izgleda kao komad plasticne cevi savijene na odredjeni nacin
Comment