Bosch dizne - brojevi, protok, otpor, duty cycle...???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #16
    Re: Bosch dizne - brojevi, protok, otpor, duty cycle...???

    Originally posted by duxducis
    Kako se meri da li su visokog ili niskog otpora?
    Meriš otpor, ima ih od 2.5 oma i 15 . Sve što je ispod 4 je nisko a preko 12 je visoko.
    Koliko znam nema izmedju, bar nisam do sada video.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #17
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #18
        Originally posted by BOOST
        Jel sam nešto blebno?
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #19
          Podrzava prethodnika
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • duxducis
            CBC Senator
            • 19.10.2004
            • 207
            • Beograd

            #20
            Samo me interesuje jos jedna stvar:
            Da li te nove dizne moraju da budu bas striktno 2 Ohma (kao moje) ili mogu i npr. 2.3, 2.4, 2.5...3 Ohma (ja bi da izbegnem te promene na ECU)?
            Res non verba!

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #21
              Samo nek su peak and hold i nema problema
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • duxducis
                CBC Senator
                • 19.10.2004
                • 207
                • Beograd

                #22
                A sta znaci peak and hold ?
                Res non verba!

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  #23
                  Pa ECU sto radi sa nisko omskim je skoro uvek peak and hold, znaci da rade sa visokom strujoma za otvaranje a kasnije spuste da drze injektor otvorenim.

                  U principu mogu da rade sa puno vecim dc faktorom, npr do 95 nije problem, dok visoko omski ako idu oreko 90 mogu da se ostete.
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • duxducis
                    CBC Senator
                    • 19.10.2004
                    • 207
                    • Beograd

                    #24
                    Dobro znaci jurim peak and hold tj. dizne niskog otpora nasuprot saturated koje su visokog otpora - Morao sam malo da citam po netu na ovu temu.
                    Sledeca stvar koja me zanima je zasto u Boost-ovoj formuli za potrebnu velicinu dizni ne uzimamo u obzir i B.S.F.C. ( kaze Brake Specific Fuel Consumption faktor: 0.45 - 0.50 za atmosferske motore, 0.55 - 0.60 za turbocharged i 0.60 - 0.65 za turbo motore) ili je u formuli mozda vec uzeta neka sredina ? Jer postoji nacin da se utvrdi max duty cycle ukoliko ga ne znam? Pretpostavljam da je to isto sto i tzv. "pulse width" dizni.
                    I na kraju koliko vece dizne uzeti?
                    Res non verba!

                    Comment

                    • BOOST
                      Founder - Admin od Začetka
                      • 29.09.2004
                      • 8726
                      • Gislaved//Sweden
                      • SAAB 9000 AERO R; SA

                      #25
                      Uh.. moras da znas koliko je dugacak najkraci puls koji uspeva Motronic da odradi, da nebi bilo zatrpavanja gorivom

                      Mada posto su peak and hold, obicno su ok za krace pulseve takodje se mehanicki brze i zatvaraju.

                      Do 50% sigurno nije problem.

                      Ali mora u ECU da se promeni konstanta za dizne , ndama se da znas sta radis.
                      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                      move your mind

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        #26
                        Da li te nove dizne moraju da budu bas striktno 2 Ohma (kao moje) ili mogu i npr. 2.3, 2.4, 2.5...3 Ohma (ja bi da izbegnem te promene na ECU)?
                        mozes bilo koje koje su vece omaze (manja struja kroz ECU) s tim da doradis ECU i umeris ga prema novim diznama.

                        dizna-ECU je upareni sistem i tako ih treba posmatrati.
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          #27
                          Samo sto u ovom slucaju pulse form nece odgovarati.. vrlo specifican za peak and hold... tesko racunati protok ako bi koristio saturated injektore.
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            #28
                            ne znam(o) jos o kom se ECU radi i sta je planirano da se koristi. nekih uparivanja ce sigurno biti, manje ili vise komplikovano.
                            recimo da je prica za sada sta bi bilo kad bi bilo moguce, barem ja sam tako podrazumevao ovaj brain storming.
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment

                            • BOOST
                              Founder - Admin od Začetka
                              • 29.09.2004
                              • 8726
                              • Gislaved//Sweden
                              • SAAB 9000 AERO R; SA

                              #29
                              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                              move your mind

                              Comment

                              • duxducis
                                CBC Senator
                                • 19.10.2004
                                • 207
                                • Beograd

                                #30
                                A jer bi mogao sa onim 16Bit Eprom Flash Emulator-om da odradim te promene na ECU u slucaju postavljanja vecih dizni?
                                Res non verba!

                                Comment

                                Working...
                                X