Cemu ovo tacno sluzi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jeronimo
    CBC Senator XXL
    • 27.10.2005
    • 390
    • beograd
    • ваз 21214-20

    #16
    gde su mladi ...
    tu je i šala, ina?e videlo se da je lapsus =]
    prva, druga,kuplung,treća- ruski ti je menjač sila...

    Comment

    • monkey
      CBC Senator
      • 14.11.2006
      • 286
      • Porec, Hrvatska

      #17
      ma nema problema, zasluzio sam...

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #18
        Znamo zato te nije zaobishlo
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • monkey
          CBC Senator
          • 14.11.2006
          • 286
          • Porec, Hrvatska

          #19
          mislim da je sam svakog inzenjera a i zaljubljenika u performanse imati tlak ispred haubesvogaauta 1014 KPa... makar vecina ovdje nebi imala sta radit jer bi turbo izumro... hehehe...

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #20
            Pa vidi, problem je u tome da nebi.
            Pritisak bi i u karteru tada bio isto toliki, jedino sto bi mi imali malo problema sa nekim delovima tela

            Neka dobro je nama i ovako na 10 x manje, sigurnije se osecam
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • monkey
              CBC Senator
              • 14.11.2006
              • 286
              • Porec, Hrvatska

              #21
              nema nikakvih problema sa pritskom sta se tice ljudskog organizma, 80% vode u nama je nestlacivo, suhe tvari isto, a u ono malo zraka sta je jedino stlacivo u nasme tijelu (sinusi, disni putevi) bi bilo na istom tom pritisku i nema problema... tu sam, kao, chovek s mora, prilicno siguran..
              a sad, ne vidim zasto bi povecan pritisak u karteru uzrokovao probleme-trebao bi bit isti sistem kao sa sinusima, dok nema razliek u tlakovima, nema problema...

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #22
                Pa o tome i pricamo, dok je isti pritisak iznad i ispod klipa nema veze koliki je, dakle, turbo opet preko potreban
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • monkey
                  CBC Senator
                  • 14.11.2006
                  • 286
                  • Porec, Hrvatska

                  #23
                  ali u litri zraka ima vise kisika koji se da sagorijeti... tako funkcionira i sa nadmorkim visinama... pritisak u karteru se mijenja sa pritiskom u atmosferi, ali ipak ima razlike u performansama...

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    #24
                    Da, samo sto ce efekat guranja klipa na dole pod pritiskom (razlika pritiska iznad i ispod klipa izostati) + sto bi bilo vrlo vrlo tesko imati ler gas ispod 2000rpm...

                    Zamisli taj trotel koji treba da upravlja snagom i kompresija bi morala biti 4:1 , sve bi moralo nanovo da se radi


                    Dakle, opet fali TuRbo
                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment

                    • monkey
                      CBC Senator
                      • 14.11.2006
                      • 286
                      • Porec, Hrvatska

                      #25
                      ovo sad vise ne shvacam, zasto bi izostao efekat guranja klipa na dolje?!?! moze pojasnjenje?

                      Comment

                      • Uros Piperski
                        CBC Senator XXL
                        • 31.01.2005
                        • 2978
                        • Beograd

                        #26
                        Zato sto bi pritisak od 10bar gurao klip na gore


                        RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          #27
                          Pa zato sto u danasnjim motorima u cranckhouse (kucistu motora) vlada atmosferski pritisak.
                          Razlika u pritisku koji TuRbina nabija naprimer na 1 bar overloada koji postoji iznad klipa a ne i ispod, je dakle ako uzmemo, povrsinu klipa od 10cm u precniku , znaci 5*5*3,14= 25*3,14= recimo 75cm2 , znaci da jedan bar/cm2 gura klip sa 75kg na dole.

                          Motor koji u****va ima takozvani pumping efekat i gubitak (vrlo vrlo izrazen na diesel motorima) i to je najveci gubitak koji postoji u sva 4 takta.
                          Ovde imamo dakle umesto gubitka , dobitak kroz guranje klipa a ne kochenje istog.

                          Jasnije?
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • Uros Piperski
                            CBC Senator XXL
                            • 31.01.2005
                            • 2978
                            • Beograd

                            #28
                            Samo sto nadpritisak koji pravi turbo ne ucestvuje toliko u povecanju pritiska u cilindru koliko u snabdevanju cilindra vazduhom. Za pritisak je zaduzeno sagorevanje.
                            Ako imamo u vidu da je kompresioni pritisak na prosecnom motoru koji ima stepen komprecije 9:1 oko 13bar, jasno je da ce se prilikom sagorevanja javiti mnogo veci pritisak, tako da mislim da ipak ne bi bilo toliko problema sa pritiskom od 10bar u karteru...
                            Osim sto bi sipka za merenje ulja proletela kroz haubu, ulje bi prskalo na sve strane kao iz fontane itd


                            RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                            Comment

                            • monkey
                              CBC Senator
                              • 14.11.2006
                              • 286
                              • Porec, Hrvatska

                              #29
                              imam 10x veci tlak ispod klipa, ali imam i iznad klipa tokom u**** deset puta veci tlak...
                              to je isto kao kod ljudskih pluca... ako odamh stavsi nekog u komoru di je 10 bara jednostavno nece moc udahnut jer ce razlika tlakova unutar i van prsnog kosa biti 9 bara, ali ako iams u plucima zrak stlacen na 10 bara, nastavit ce disat, jer razlike u tlaku nece biti...
                              sipka od ulja isto nebi izletila van jer i van kartera deset puta veci tlak.. ne kazem da sam upravu, sigurno negdje griesim, ali ne vidim di...

                              Comment

                              • BOOST
                                Founder - Admin od Začetka
                                • 29.09.2004
                                • 8726
                                • Gislaved//Sweden
                                • SAAB 9000 AERO R; SA

                                #30
                                Urose, izgleda da nisam bio dovoljno jasan , kad sam reko izmedju ostalog, naravno da je 75Kg extra potiska ili recimo 150Kg dobrodoslo, izrazeno u Njutnima 10x vishe.

                                Posto nije bezznachajno zato sam napomenuo. Pumping gubitci su veliki
                                Na 75kg koji su 750N , na vratilo koje je recimo 4cm (80mm hod) to je 1/25 deo od 750N ili ti blize 25Nm.. (ovo je gruba racunica bez igre sa uglovima da bi svi koji citaju imali laksu predstavu).

                                Inache da, masa kiseonika koji je spreman da sagoreva je ta koja je aktuelna
                                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                                move your mind

                                Comment

                                Working...
                                X