Cemu ovo tacno sluzi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #31
    Originally posted by monkey
    imam 10x veci tlak ispod klipa, ali imam i iznad klipa tokom u**** deset puta veci tlak...
    to je isto kao kod ljudskih pluca... ako odamh stavsi nekog u komoru di je 10 bara jednostavno nece moc udahnut jer ce razlika tlakova unutar i van prsnog kosa biti 9 bara, ali ako iams u plucima zrak stlacen na 10 bara, nastavit ce disat, jer razlike u tlaku nece biti...
    sipka od ulja isto nebi izletila van jer i van kartera deset puta veci tlak.. ne kazem da sam upravu, sigurno negdje griesim, ali ne vidim di...
    Da, da, ali ti i dalje pricas o atmosferskom motoru , opet pumping gubitci, opet fali TuRbo

    Cannonball rules
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • monkey
      CBC Senator
      • 14.11.2006
      • 286
      • Porec, Hrvatska

      #32
      Originally posted by BOOST
      Motor koji u****va ima takozvani pumping efekat i gubitak (vrlo vrlo izrazen na diesel motorima) i to je najveci gubitak koji postoji u sva 4 takta.
      Ovde imamo dakle umesto gubitka , dobitak kroz guranje klipa a ne kochenje istog.

      Jasnije?
      NE, za sada jos nije!!!!!
      zato jer moj motor, u mojoj komori, na mom tlaku od 10kPa ima tlak od 10kPa ispod klipa, ali i U****VA tlak na 10kPa iznad klipa... imam osjecaj da to ne uzimate u obzir... zamislite membranu koja s jedne strane iam tlak od 1 bar i s druge isto, ne savija se... ako povecamo tlak s obije strane, za jednaku mjeru, opet se nese savijati.... ako je recimo razlika u tlakovima prije povecanja bila 0,2 bara i poslje povecanja ce biti ista ta razlika i membrana ce bit savinuta kao i prije....

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #33
        Pa upravo si opisao to sto nam netreba, nezelimo da pritisak iznad klipa i ispod klipa bude isti, zelimo bar 1 bar overloada.
        Kako god da je pritisak iznad klipa 10 bra i ispod isto, kad klip krene na dole mora da povlaci vazduh za sobom. Razlika ce u pumping gubitcima biti opet prisutna, sto se klip brze krece veci gubitci. Jedino sto nece biti toliko izrazena kao da je pritisak 1 bra.
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • monkey
          CBC Senator
          • 14.11.2006
          • 286
          • Porec, Hrvatska

          #34
          zadnej pitanje u ovoj temi.. da li su pumping gubitci isti kad se smanjuje atmosferki tla, recimo na velikim nadmorkim visinama u odnosu na enku depresiju di je povecani tlak atmosfere?!?!

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #35
            Chisto sa fizichke strane da, ali je taj dobitak smanjen kroz smanjenu masu u****nog vazduha jer je vazduh redji.
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • monkey
              CBC Senator
              • 14.11.2006
              • 286
              • Porec, Hrvatska

              #36
              ok.. ako je tako, tako je i gotovo... makar nema mi logike, ali dosta mi je za veceras...

              Comment

              • remus
                CBC Senator XXL
                • 25.12.2004
                • 695
                • Zrenjanin

                #37
                Zanimljivo sta sve moze ta mala cev da uradi?
                VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)

                Comment

                • dranix
                  CBC Senator XXL
                  • 04.10.2004
                  • 3079
                  • Antwerpen/Belgium
                  • Saab 9-3

                  #38
                  Ja vidim da je neko ovde ronilac.
                  Nemojte da me ljutite inace cu terati plivace (ronioce) da disu indijanski na trsku. Ko razume, shvatice.
                  Mislim da je u pitanju nesporazum u diskusiji.

                  Comment

                  • monkey
                    CBC Senator
                    • 14.11.2006
                    • 286
                    • Porec, Hrvatska

                    #39
                    ma ljepse je iz boce nego na trsku.. razlika kao atmo i turbo...

                    Comment

                    • zec
                      CBC Senator XXL
                      • 05.01.2005
                      • 450
                      • bgd

                      #40
                      A vec na 1m dubine ne bi mogao da dise ni na trsku...pritisak okoline (vode) na telo, ne bi dozvolio da udahne...

                      Na vecem pritisku su gubici mnogo veci pa bi sama konstrukcija motora morala biti jaca da to izdrzi - prosto receno
                      "If everything seems under control, you're just not going fast enough."

                      Comment

                      • captain_Proton
                        CBC Član
                        • 27.01.2006
                        • 24
                        • Zrenjanin

                        #41
                        Sto je veci atmosferski pritisak, veca je i snaga koju motor razvija. Osnovni problem sa onih slucajno napisanih 10 bara je da bi tada mehanicka opterecenja motora bila prevelika, a kod oto motora bi doslo do detonacija.

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          #42
                          Originally posted by BOOST
                          i kompresija bi morala biti 4:1 , sve bi moralo nanovo da se radi

                          ne bi
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          Working...
                          X