ove cevke nam vise nece trebati jer su u pripremi bile ove:
e sada ove druge je trebalo prepraviti zbog prelaza preko travezne pa je to malo drugacije izgledalo,pokusacu da u photoshotu napravim nesto priblizno
"I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me." No ROTOR no MOTOR...
nemoj neko da bi se smejao
ovu traveznu je trebalo zaobici..pa smo uzeli hamburske lukove(tada prvi put cuo za to)dva po 90 stepeni po cevi,znaci 4...
cica glisa na delu
"I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me." No ROTOR no MOTOR...
idemo dalje ..zamajec je obradjen za novu korpu i lamelu,plu je sa zadnje strane skinuto nekih 3mm tek onako da vidim sta ce se desiti ,i normalno ubalansiran ponovo(sreca sto je radionica kompletna pa se sve moze napraviti cak i alat ako nesto ne pase-sto ne pase napasovacemo ..
da ne zaboravim lezaj u njemu takodje zamenjen
"I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me." No ROTOR no MOTOR...
prvi problemi krecu...glave su obradjene ,poravnjane i sicevi ventila od izduvnih isto tako...krecemo sa proverom da li pustaju i ne lezi vraze,usisni koji nisu obradjivani ne pustaju a izduvni pice li pice....glavu vracam ponovo,i tada spoznajem majstorsku cud...prvo su me gledali ko da sam pao sa marsa kada sam pomenuo obradu siceva radijalno ,posle me gledali ko debila kad sam rekao da cure,i jos sam na kraju ja ispao kriv jer jelte materijal je ljut jedva ga je obradio..tako da smo izgubili pola dana vremena pakovanja glava i probanja i konstatacije da cure i ponovo raspakivanje...onda dolazi jos veci fles...BLOK...kazem hocu da honujem blok...i da ga predjem sa flexhonom od saleta 206-ice...jebote ljudi me gledaju bledo...ma sta ce ti to,ne treba sto budzis itd su bili komentari...na kraju je odbio posao jer nema alat i ne moze da spusti alat do kraja smetaju mu drzaci radilice...odlazim kod drugog ovaj je voljan i alat napraviti,mlad momak razume sta hocu ,tako da je i to proslo nekako..
"I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me." No ROTOR no MOTOR...
sto se tice pakovanja imao sam semu dotezanja svakog safa,tako da je to isto odradjeno polako i lagano bez nekog vitlanja
radilica je isto tako na merenju pokazala smesnu potrosenost,klipnjace i klipovi su bili stvarno iznenadjenje,bar po recima Borinih masinaca,koji su ih zagledali merkali sa svim i svacim ..
jedino su karike malo vise zahtevale...total seal karikice smo odradili ovako..masincima nije bilo tesko da naprave konusni cilindar koji smo upotrebili za spustanje klipova u blok....nije mi se radilo sa obicnom selnom,bojao sam se ne pucanja vec toga da kompresiona dvodelna karika ne iskoci iz lezista prilikom ubacivanja..par puta smo ponavljali proces da bi bili sigurni da je sve ok
"I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me." No ROTOR no MOTOR...
dotezanje glave je trazilo malo vise vremena jer se radilo u tri ciklusa sa prekidima...zasto ne znam ali tako sam dobio podatke..
sve ostalo je islo manje vise ok,malo nas je zupcenje zekilo,dok nismo ufatili foru ,pa smo i savladali bez mnogo muke...malo vise mozgali manje se mucili...
svaki dihtung zaliven silikonom,i ponovo sve spakovano...motor je usao unutra malo teze neko napolje,poluosovine dobile nove manzetne i mast,menjac ulje i semeringe,svi spaneri novi,svi lezajevi na remenicama novi,i polako napasivali smo auspuh...desetog dana uvece oko 22:00 auto je upaljen...napravljeno oko 10km sa njim od samog starta princip motoman ..prvi utisci su bili predivni...zvuk je bio carolija,ma simfonija...
auto je malo bolji na odzivu na gasu,prvom i drugom se nije smelo potapati jer je na tabli svetlelo milion lampica ko u svemirskom brodu-te tcs te ovo te ovo ..
te nocise nije spavalo
"I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me." No ROTOR no MOTOR...
sutradan odlazim na proveru da li nema nekog curenja i da mi vrate plastiku ispod motora,pa da napravim nekih stotinak km(plan bio da zapucam u Bg kod 206 i groznog , pa da promenim ulje i filter ponovo...
na putu do kuce podne na drugom semaforu ka obilaznom putu oko sapca prolazim kroz Zeleno i tip me raspali (prosao kroz crveno)baci na ivicnjak,ivicnjak mi da malo visine(leteo sam)tu imam prekid filma ,bubnuo sam ponovo na zemlju upao u neko granje,airbegovi se pootvarali,u kabini smrdi na sumpor,ja vezan ne mogu da otvorim vrata,fata me frka,ma ludilo...nekako sam se izbauljo iz auta stojim ne mogu da verujem...
"I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me." No ROTOR no MOTOR...
tu gde sam preleteo preko ivicnjaka ima reklamni bilboard,da sam malo vise leteo proleteo bih kroz njega...
izlazim gore na put,tip me gleda,mrtav hladan,ja pocinjem da histerisem,a meni tip mrtvo ladno kaze da nije prosao na crveno...na djavola nema svedoka,na raskrsnici nema kamera(na prethodnoj ima i na sledecoj-baksuz),dolazi policija pita me jer sve ok,meni nije nista bio sam vezan,samo sam odlepio..auto na pauka,sleperica je mala za moju godzilu ,i u sup....4 sata smo sedeli on ne priznaje,ajd kod sudije,ni tamo ne priznaje na kraju sam odlepio i pitao ga ima li dece ako ima neka se zakune da nije prosao nema frke...nista...covek cuti...ko je kriv ?jednostavno sam rekao sudinici da radi sta oce...meni je smao prolazilo kroz glavu ovi dani rada,truda sve unisteno
"I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me." No ROTOR no MOTOR...
u svom mukotrpnom radu nisam uzivao ni pola sata...
i izgubio veru u pravdu koje nema...
verujte tesko mi je dok ovo sve ponovo gledam par nedelja sam cutao i jeo se,i nisam dao niom da mi pomene rec auto...
ali sebe smatram borcem i borim se protiv baksuza i zapoceo sam rundu dva...prvu rundu je doio baksuz,ali miki nije macji kasalj...teracemo se mo jos
"I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me." No ROTOR no MOTOR...
Ne odustaj. Nije toliko strasno, to sto ste radili nista nije unisteno, limarija se krpi, a koliko vidim motor je netaknut... Bitno je da tebi nista ne fali, a ovo sve ostalo se namesta... Pozdrav!
Comment