Mali turbo mlazni motor umesto turbine?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Nitrouspower
    CBC Veteran
    • 11.06.2006
    • 107
    • NIS

    #16
    Originally posted by zoranbg
    http://www.asciimation.co.nz/turbine/



    @NitroPower .. jel bi smeo ovo da stavis pod haubu ???



    imao bi mlazni pogon pozadi,plus hladna strana turbine bi ti kompresovala vazduh u motor pa bi bilo fijuuuuuuuuu.
    polomio bi ti se naslon od sedista ...
    Upravo sam na to mislio i da smem da to stavim pod haubu. Ja sam ****** sto uopste svoje ideje iznosim ovde.U zivotu nisam na jednom mestu video vise cinika i takozvanih strucnjaka,cast izuzetcima.Ovim se ja oprastam od ovog foruma.Samo zapamtite. Nitrouspower
    Nema smisla da se trkas sa mnom,izgubices...

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #17
      Re: Mali turbo mlazni motor umesto turbine?

      Originally posted by Nitrouspower
      Interesuje me misljenje foruma.Ukratko.Napraviti mali turbo mlazni motor koji ce da gura vazduh pod pritiskom kroz veliki interkuler+co2 hladjenje.Na ovaj nacin nemamo opterecenje na izduvu i broj obrtaja turbine bukvalno moze da se kontrolise pritiskom pedale gasa.Jedino me brine kolicina kiseonika koja je ostala u izduvu turbine?
      Ovaj i tvoj POSLEDNJI post NEMA NIKAKVE VEZE sa ovim sa kojim si zapoceo temu... na koga se ljutis???
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • 206
        Admin od ispočetka :)
        • 09.12.2004
        • 9548
        • Beograd
        • 206

        #18
        Pa sto onda i pitas ikoga od samozvanih strucnjaka za savet kad si vec pun genijalnih ideja za koje ti Bog ne moze objasniti da jednostavno nemaju apsolutno nikakvog smisla...

        Zasrafi auto pa se vidimo na nekom dragu da nam svima pokazes sta si uradio.

        Originally posted by Terminator 1,2&
        "I'll be back"
        The difference between men and boys is the price of their toys

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #19
          Originally posted by Nitrouspower
          Samo zapamtite. Nitrouspower
          Jupps ...





          Memorisano
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • SAAB PoWeR
            CBC Senator XXL
            • 26.04.2005
            • 1394
            • tu iza coska(Milwaukee USA)

            #20
            boost , pa gde na egleski , mozda covek nerazume te jezike ...
            _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

            Comment

            • mahi
              CBC Član
              • 29.01.2007
              • 40
              • Bolech,Beograd

              #21
              E,pa moze to u pravu je covek.treba samo napraviti elektronsko ubrizgavanje goriva,da bi precizno dozirao gorivo,da se bolje kontrolise i da manje trosi,zatim dooooooobro izolovanu izduvnu granu do zadnjeg dela.Za auto i ne treba specijalno jak motor, a mislim da rols-royce prodaje te motore.A koje gorivao bi koristio???Benzin bi ja mislim bio slab za takav motor,pogotovu ovaj nas benzin.Pa bi ti trebala ojacanja sasije,pa bolje kocnice.Nije nemoguce,ugradio je covek u bubu,novu bubu,ali nije mogao da je registuje,jer motor nije SUS A lep osecaj bi bio,das gas,bacis ga na 7000 o/min ubrzas,i onda pustis gas i konst. ga drzis na 3000... opustena voznja.cujes zujanje,kao da se vozis avionom
              OPEL Astra H.I ni reci vise.

              Comment

              • Nenad
                CBC Senator XXL
                • 06.01.2005
                • 1364
                • BBgd/Mow

                #22
                Nitrouspower,

                a zasto te brine kolicina kiseonika u izduvnoj grani?
                Da li je tvoj projekat dogurao do nekog odredjenog nivoa i sad imas konstrukcijske probleme ili za sada teoretises na temu avionskog motora u kolima?
                Da li si razmisljao kako da takav motor povezes sa menjacem ili bi bio bez menjaca? Kako bi registrovao takav motor za "civilnu" upotrebu?
                Boost or bust...

                Comment

                Working...
                X