Trim turbine

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kutija
    CBC Veteran
    • 30.11.2005
    • 100
    • Split,Hrvatska

    #16
    Napisi na koje auto ide tj. motor kolike zapremnine.
    Po mogucnosti broj sa plocice turba...
    Uglavnom ako je za snagu do 200-250 ks bez problema stavi .36 kuciste pogotovo ako je zapremnina motora ispod 1.8....

    Samo jos treba provjerit da li je isti trim krilca turbine tj. da li je isto krilce tako da pase sa ovim .36 kucistem.
    Najvjerovatnije je da pase ,a ako imas broj onda se moze tocno provjerit...

    Comment

    • kutija
      CBC Veteran
      • 30.11.2005
      • 100
      • Split,Hrvatska

      #17
      Originally posted by 206
      Eto, ukapirao si

      Upravo tako, sve te kombinacije postoje. I niko ti nece dati definitivan odgovor desice se to i to, mora da se proba. Jedno turbinsko kuciste, drugo kompresorsko, treci trim, ballbearing ili obican...
      Pa ako se zna koji motor i specifikacije turba moze se odredit dosta pribilizno sta ce se desavat...

      Comment

      • Black Knight
        CBC Senator XXL
        • 13.10.2004
        • 2020
        • Novi Beograd, kicblo

        #18
        @kutija

        Popuni lokaciju u profilu!
        Injection is good,but I'd rather be blown!

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #19
          Originally posted by kutija
          Napisi na koje auto ide tj. motor kolike zapremnine.
          Po mogucnosti broj sa plocice turba...
          Uglavnom ako je za snagu do 200-250 ks bez problema stavi .36 kuciste pogotovo ako je zapremnina motora ispod 1.8....

          Samo jos treba provjerit da li je isti trim krilca turbine tj. da li je isto krilce tako da pase sa ovim .36 kucistem.
          Najvjerovatnije je da pase ,a ako imas broj onda se moze tocno provjerit...
          Nema plo?ice ali sam nabavio od Saaba istu takvu turbinu na kojoj ima plo?ica...
          Model TB 0356
          Serila N. SD 0543 A
          CUST P/N 748607
          ATD P/N 466952-5
          Ova za koju je pitanje je od Alfe 164 i razlikuje se samo po izlasku turbinskog dela, kod nje je izlazni otvor 66 a kod Saabove je 50mm. Potpitanje u vezi ovoga glasi ako je bitno. Vidim da je koncepcijski napravljeno razli?ito jer je wategate na ve?em otvoru malo u smetnji izduvniom gasovima u pravcu lopatice a kod onog manjeg je pljosnato izlazno ku?ište i wastegate je sa strane pa ne smeta, verovatno zato i manji otvor.
          U principu mi trenutno vi?še odgovara ova sa ve?im otvorom jer ne moram praviti down pipe pošto imam takav original.
          Ako je nešto bitno imam više ku?išta pa mogu izabrati ono koje je bolje, mislim na rezultate.
          Trim je isti tako da krilca pasuju. 48.5 i 58.5 pre?nik krilaca.
          Motor je 1.8 Alfa 75.
          Obzirom da do pre 5 dana nisam imao pojma o turbu našao sam tamo kod vas na forumu dosta korisnih linkova i malo se edukovao
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • kutija
            CBC Veteran
            • 30.11.2005
            • 100
            • Split,Hrvatska

            #20
            Hmmm.
            Obje su t3 trim 50.
            Inace ovo je nekih 280 ks turbo velik....

            Po katalogu obe ove turbine moraju imat .48A/R turbinskog kucista tako da ovo .36A/R nije bilo na nijednoj serijski od ove dvije turbine.
            Kompresorski dio je isti,samo za turbinsko krilce skupa sa osovinom mi daje razliciti kataloski broj sto znaci da ima razlike u velicini krilca.

            Ova sa Alfe TB0338 ima :
            451311-0014 kat. broj i velicina krilca je inducer 59,00 mm----exducer???

            Ova sa Saaba TB0356 ima:
            451311-0013 inducer 59,00 mm----exducer 47,95

            Problem je sto ne mogu nac podatak exducera za turbinsko krilce ove gore i ono je po svemu sudeci razlicito...
            Npr. 451311-0015 krilce ima 59,00 / 48,10
            451311-0003 ima 59,00 / 48,35
            E sad ovaj exducer kod turbinskog krilca je bitan jel ako stavis kuciste koji ima vecu rupu nego je predvideno za krilce gubis na efikasnosti turba,u obrnutom slucaju rupa na kucistu je premala i zapinjat ce krilce...

            Uglavnom dobro izmjeri da budes siguran ili nadi nekoga ko ima potpuniji katalog Garrettovih turbina...

            I ono .36 kuciste bi trebalo bit sa neke trece turbine!!??

            Uglavnom na 1.8 motoru sa .36 kucistem spool bi trebao bit vec na 2300-2500 rpm,full boost negdje oko 3000-3200 rpm
            Sa .48 negdje 300-400 rpm gore...
            S tim da s .48 ces imat vecu snagu na istom boostu,ali i veci lag naravno...
            Podrazumijeva se da je ubrizgavanje goriva i paljenje prilagodeno...

            Evo ti kompresorska mapa ovog turba da ju imas:

            Comment

            • Nenad
              CBC Senator XXL
              • 06.01.2005
              • 1364
              • BBgd/Mow

              #21
              Originally posted by kutija
              Hmmm.
              Obje su t3 trim 50.

              Ova sa Alfe TB0338 ima :
              451311-0014 kat. broj i velicina krilca je inducer 59,00 mm----exducer???
              Evo formula za izracunavanje inducera na osnovu exducera precnika 71mm i trima 48. U nasem slucaju zameniti vrednosti exducera sa inducerom koji imamo i dobicemo vrednost exducera koja nam fali.
              Boost or bust...

              Comment

              • kutija
                CBC Veteran
                • 30.11.2005
                • 100
                • Split,Hrvatska

                #22
                2 nenad: nije trim 48 ...... A/R je .48 ,a to nema veze sa trimom krilca.

                Gore sam stavio upitnik zato sto u katalogu ne mogu nac velicinu krilca,a znam da je inducer isti na ovoj porodici(59mm),ali exducer im se razlikuje.

                Pomijesao si A/R kucista i trim krilca,a to nema veze jedno s drugim....

                Comment

                • Nenad
                  CBC Senator XXL
                  • 06.01.2005
                  • 1364
                  • BBgd/Mow

                  #23
                  2kutija, a gde sam to pomeshao?
                  Ako jos jednom procitash moj post gde je formula i bolje pogledash formulu slozices se da nisam pomeshao.
                  Cak sta vise pogledaj moj drugi-treci post u topicu i videces da sam jasno objasnio razliku izmedju A/R i trima.
                  Zato sam i stav io formulu da se na osnovu tvojih podataka o Trim-u i inducer-u izracuna vrednost exducer-a tj. spoljnog precnika krilca.
                  Boost or bust...

                  Comment

                  • kutija
                    CBC Veteran
                    • 30.11.2005
                    • 100
                    • Split,Hrvatska

                    #24
                    Posto si quotao onaj moj dio gdje su upitnici mislio sam da se na to odnosi...
                    Jel se nikako ne moze doznat onaj podatak sto si quotao iz postojecih podataka..
                    Sve OK sad vidim....

                    Comment

                    • Nenad
                      CBC Senator XXL
                      • 06.01.2005
                      • 1364
                      • BBgd/Mow

                      #25
                      Citirao sam da bi neko kome je interesantno izracunao precnik, ti si dao dovoljno podataka da bi se jednacina isposhtovala a ja sam dodao formulu jednacine- pa ko voli nek' izvoli
                      Boost or bust...

                      Comment

                      • TAZZ
                        Banovan
                        • 30.05.2005
                        • 1409
                        • NBGD,SERBIA

                        #26
                        CBC riznica znanja.

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #27
                          Ovde su nekom pertle žute....

                          Nije me bilo pa da se zahvalim prvo svima koji su konstruktivno pomogli u razjašnjavanju delova slagalice....
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          • BOOST
                            Founder - Admin od Začetka
                            • 29.09.2004
                            • 8726
                            • Gislaved//Sweden
                            • SAAB 9000 AERO R; SA

                            #28
                            Uh.. vidim da sam ovu temu propustio totalno, izvinjavam se javno jer se osecam vrlo glupo da nisam odgovorio na poziv za pomoc..
                            i to kome

                            Da kreneomo u osnovi, Kutija je dao odgovor sa Trim 50 sto se tice granichnih vrednosti mase pumpanog vazduga.

                            Prakticno, svaka T3 - TB03 ma u kojem sastavu da je pumpa do 280-300KS.
                            Tu je plafon racunajuci sa kratkotrajnim prevrcivanjem.

                            Kad je u pitanju rad sa TB03 serijom i laborisanje u hibridnim varijantama, na motorima sa 2000ccm i vishe za vadjenje efekta kroz obrtaje ( jer je turbina o prirodi troma, starije gneracije sa velikom pokretnom masom) radi se vrlo cesto da se impela na izduvu obrusi i da se smanji protivpritisak u turbinskom kucistu-izduvnoj grani.
                            Dakle, jedna turbinska impela koja je malo erozirala i vozena vrelo je uz naknadno balansiranje idealna za visoke obrtaje.

                            Jos jedna od prednosti brusenje impele je da sile koje deluju na tranu na turbinu bivaju smanjene te tubina traje duze , ketchup efekat biva izrazeniji, (sad , ovo koliko je lepo za voziti je isto toliko pogubno za transmisiju) .

                            Jedan zdrav recept za jedan 1,8L motor koji ce se voziti u obrtaje, u slucaju koriscenja TB03 bi bio:
                            Obrusena impela i manji kompresor.
                            Daje za rezultat ne neki pad znage jer ce se ista nadoknaditi kroz zonu obrtaja koja se podize za ca:1k rpm, termichki protivpritisak se drzi bez pomoci WGa na zdravom nivou, i pokretna masa se spusta te se samim tim kompezuje tachka RPMa na nize koja je usled produvavanja pored impele bila podignuta na jos visociju.

                            Tako bi otprilike izgledao recept za doticni motor kojem bi privrgao.
                            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                            move your mind

                            Comment

                            Working...
                            X