Na modernim autima se ovo regulise uz pomoc vishe prigusivacha na fuelrailu. Ovo sa jednom jako debelom cevi za fuelrail je lek.
Prigusivac pulseva za fuelrail - gde na kojem autu?
Collapse
X
-
A tebi ustvari treba neka druga vec postojeca varijanta koja je low budget da resi ovaj konkretan problem? Mozda je glupo, ali ako se stavi gumeno crevo na dovod za fuelrail koje se ipak malo rasteze mozda ono odradi kao amortizer, znaci ako injektori rade na 5 bara da se crevo do tog pritiska nesiri nego tek preko tako da ako pumpa gura npr 6 bara crevo skladisti taj jedan bar pritiska recimo tj napravi amortizaciju svojim skupljanjem i sirenjem. samo tacno izracunati specifikaciju za tako nesto je bas dosta racunanja, al odgovarajuci materijal sigurno postoji.The time you enjoy wasting is not wasted time
Growing old is mandatory, growing wise is optional
Comment
-
-
Uh.. nije problem naci iz podataka koje imam, mogu se koristiti FPR u pasivnom modu sa blindiranim izlazima retura.
Ovo sa gumom nedolazi u obzir, komadu gume se neveruje, u blizini svega je temperatura komponenata i do 900C stepeni.
Razmisljao ali odbacio kao sigurnosni rizican zahvat.Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
pa ono sto sam ja malopre u jednoj radionici video na turbo motoru poznate italijanske marke je bas taj stabilizator pritiska koji po konstrukciji cini mi se radi ovako,
ima membranu koja odvaja od goriva dzep sa vazduhom, koji se sabija kad se postigne radni pritisak, membrana je elasticna te onaj vazduh radi kao dzep u samom FR ?
mislim mozda radi i drugaciji, al ovo mi je prvo palo na pamet kad sam ga ugledao... a cini mi se i kao jednostavno resenje,
mozda ne mora membrana, moze klip ili sta vec ....
a za Nira resenje imam da kazem samo jedno, umesto svih th senzora i skupe brze elektronike, jednu transportnu pumpu do rezervoara pod haubom, pa iz njega 4 male pumpe visokog pritiska sa zasebnim regulatorima ?
pozz
RAle
Comment
-
-
Nije to Nira resenje, nismo se razumeli.
Nira ima opciju za povezivanje brzog senzora pritiska goriva da kompenzuje u realnom vremenu.
NP.
Ovo iz Nira labaratorije je samo podatak koji ukazuje na problem. Resenje je za one koji imaju POTREBE, gde su veliki injektori u pitanju.
SAAB ima od T7 motora, u railu podeljen rail po duzini, rail koji je chetvrtastog oblika, u railu je gumeno crevo, na railu je ventil kao za gumu. Crevo se napumpa sa 1/2 baznog pritiska i eliminise problem za zapreminu tog raila i tih injektora.Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
ako treba jeftino i da bude gotovo rešenje, možda da se potraži fuel rail sa nekog kamionskog motora.
tu su ionako ve?e zapreminski brizgaljke po protoku, radni pritisak zadovoljava, pouzdanost kroz materijal isto zadovoljava.
ostaje pitanje navoja i priklju?aka u smislu kompatibilnosti.
druga varijanta koja mi pada na pamet je da se spregnu 2 obi?na raila sa auta, dobija se dvostruka zapremina a time i opada na 1/2 brzina kretanja fluida, time i osetljivost na promenu pritiska uzrokovana brizgaljkama.
što se vazdušne kompenzacije promene pritiska ti?e može da se zaviri u domen uredjaja za grejanje, ekspanziona posuda je tu negde na oko 3 bara (može i na 5 da se napumpa obi?nom pumpom za gume), postoje takve malih zapremina i dimenzija (za gasne fasadne kotlove) i nisu skuplje od nekoliko desetina evra.
negde bi se valjda našlo mesto iznad fuel raila po visini, i makar malo zašti?eno od tih 900C koje si pomenuo.
koliko jeftino treba da bude, možda je budžet premali za takav nivo želja- tako veliki protok na brizgaljkama.
imam još jednu ideju ali koja zahteva razradu-
postavi se još jedna brizgaljka istog kapaciteta u sam fuel rail na povratnu stranu ali tako da radi u kontra fazi sa glavnim.
kada se glavna otvori da propusti gorivo i pritisak padne ona nova pomo?na se zatvori i time ometa povrat goriva odnosno diže pritisak u railu.
kada se glavna zatvori ova pomo?na se otvori.
da pojednostavim, rad u kontra taktu.
jedan obrta?a faze u elektronskom obliku nije skup, lako se realizuje pošto su u pitanju male pogonske struje i mali radni naponi.
ali treba da se uloži u razvoj i eksmperimente, ako to budžet dozvoljava.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
Comment