Samo ako je stariji od 20-ak godina ... sto je slucaj s Kadettima i njihovim kanisterima svih vrsta Menja se samo ako se zacepi, a sumnjam da je to i ovde slucaj?! Jos nisu sve opcije ispitane...
je li neko od vas otvarao kanister o kome pri?amo kao uzro?niku vakuma ?
unutra nema ništa, obi?an ?umur, nema nikakvog te?nog goriva, nema nikakvog vakuma, nema nikakvog natpritiska, nema nikakve pumpe, nema ni?ega što bi uticalo na pritisak u rezervoaru goriva.
zato sam i napisao da je pasivan, ne uti?e na pojavu vakuma u rezervoaru ni na koji na?in.
postojao ili ne postojao taj kanister, vakum u rezervoaru ne nastaje usled tog razloga.
?ak i da se nekim ?udom zapuši, zasiti aktivni ugalj sve što se može desiti da prestane njegova ekološka funckija. pri tome i dalje nema nimalo uticaja na rezervoar goriva, na stanje pritiska ili vakuma u njemu, niti na rad motora na bilo koji na?in.
ovde je iznet problem potpritiska u rezervoaru, za taj problem kanister pare je van igre, pasivan.
sada sam bio jasniji nadam se.
U kanistru moze doci do stvaranja podtlaka, moze doci do pojave tecnog goriva, moze doci do uticaja na rad motora. Ponekad blato biti moze uzrok, ponekad cak i mis koji napravi gnjezdo na ulazu svjezeg zraka u kanister.
Neki noviji EVAP sistemi namjerno stvaraju podtlak u rezervaru a neki imaju pumpe kojima se stvara pritisak u rezervaru u svrhu testiranja.
Pasivnost kanistra ponekad dodje u pitanje. Da bi doslo do toga ventilacija rezervara mora biti takodjer onesposobljena.
Samo ako je stariji od 20-ak godina ... sto je slucaj s Kadettima i njihovim kanisterima svih vrsta
Ma samo ti tako nastavi, pa kad te Comi do'vati napravice od tebe CANISTER dok kazes Nubira!!!
Ne sve u svemu ipak moze ponesto da se nauci i o ovom problemu koji sam izneo s'obzirom da od kad sam kupio auto tek sad sam saznao cemu sluzi taj famozni "canister". Samo jos da se Valent i brick sloze oko toga koje probleme moze da prouzrokuje pa da se da konacni zakljucak kako bi nama koji manje znamo bilo sve jasnije u vezi njega.
EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T
Da bi doslo do toga ventilacija rezervara mora biti takodjer onesposobljena
ja to i rekao, uzrok je u rezervoaru koji je za?epljen.
ono što si naveo da -može- do?i, navedi kako kanister uzrokuje nastanjanje vakuuma ?
iz principa rada, a spojen je sa usisnom granom, ne postoji nikakva šansa da takav kanister stvara vakuum.
svaki vakuum koji se tu eventualno konstatuje je negde drugde stvoren.
u pitanju je Opel Kadet vozilo.
nema, niti može biti nikakve uzrokovanosti kanistera po pitanju vakuuma sve i da je neispravan. taj tip kanistera, i tih godina je isklju?ivo pasivan da pasivniji u radu ne može biti, obi?na šuplja kutija sa malo ?umura na dnu. nikakve pumpe, ništa sli?no...
sve i da je zapušen dovod atmosferskog vazduha u kanister u njemu nema vakuuma pošto je povezan sa karterom motora (i sa filterom vazduha posredno preko creva) , a tu nikada ne nastaje vakuum.
udaljili smo se od pomo?i..najmanje mogu?om varijantom zašto nema vazduha u rezervoaru.
ono što si naveo da -može- do?i, navedi kako kanister uzrokuje nastanjanje vakuuma ?
Kanister sam po sebi nemozu uzrociti podtlak.
svaki vakuum koji se tu eventualno konstatuje je negde drugde stvoren.
Tocno.
u pitanju je Opel Kadet vozilo.
nema, niti može biti nikakve uzrokovanosti kanistera po pitanju vakuuma sve i da je neispravan.
Vec znamo da se ne slazemo po tom pitanju.
sve i da je zapušen dovod atmosferskog vazduha u kanister u njemu nema vakuuma pošto je povezan sa karterom motora (i sa filterom vazduha posredno preko creva) , a tu nikada ne nastaje vakuum.
Karter motora??? Siguran??
alexa05:
Sto se tice "carbon canistera" jedno crevo od glavnog gde se sipa benzin ide do njega i kaci se na gornji deo. Drugo slicne debljine koje se kaci odmah pored ovog ide u karburator negde pored motorica ler gasa. Trece koje se kaci na samom vrhu "canistera" ide na spoj usisne grane i serva za kocenje(mislim na vezu koja ih spaja. I cetvrto se kaci na samom dnu "canistera" i zavrsava negde ispod hladnjaka sa drugim krajem koji je slobodan.
Odzracivanje kartera i rezervara se nigdje ne radi zajedno.
udaljili smo se od pomo?i..najmanje mogu?om varijantom zašto nema vazduha u rezervoaru.
da siguran sam da kanister jeste povezan sa karterom, sa sistemom uljnih para. PCV sistem i kanister medjuosobno dišu zajedno, a sve zajedno benzinske i uljne pare se u****vaju kroz usisni manifold.
na turbo motoru postoji još i jedan nepovratni ventil, da spre?i nadpritisak turbine da gura uljne i benzinske pare nazad.
sistem je jako prost u suštini i nepokvarljiv sam od sebe.
ok, može da se mehani?ki ošteti crevo ili kutija i to bi bilo to i tada ekologija trpi a motoru je svejedno.
Posto ja nisam nikad siguran kao ti, odlucio sam pogledati. Trenutacno su ovdje u garazi:
1971 Cadillac Eldorado
1974 MGB
1976 MB 450 SLC
1984 Pontiac Fiero
1989 Ford Mustang
1991 Dodge Colt
1991 Nissan Pick Up
1992 Infinity Q45
1996 Dodge Stratus
1994 Chevrolet Lumina
1995 Ford Probe
1997 Saturn SW2
1993 Subaru
1998 Hunday Sonata
1986 Renault 11
Svi imaju razdvojene PCV i EVAP sisteme.
Uljne pare se odvojeno uvlace u motor kontinuirano i kroz kalibrirani ventil.
Uvlacenje benzinskih para se kontrolira temperaturnim ili elektricnim ventilima kroz sasvim zaseban cjevovod.
Dok kod vas EVAP kanistri nisu toliko vazni, ovdje moraju propisno funkcionirati zbog EKO testa. Sto vise, na OBD II vozilima cijeli EVAP i PURGE sistem se nadgleda od strane PCM-a. PCV sistwem se ne nadgleda. Ako sistem za dovod goriva dobije bilo gdje otvor od 0.5 mm sistem ce upaliti lampicu i nemozes proci EKO test. Ako se cep rezervara ne zategne dobro pali se lampica.
Svake dvije godine raja koja padne na testu dolazi na popravke. Cesto se
nadju i problemi sa EVAP/PURGE problemima i nisu uvijek jednostavni za popravak.
a motoru je svejedno.
Nije ni motoru uvijek svejedno. Na primjer; PCV ventil je kalibrirani
"fals vazduh". Instalacijom neadekvatnog ventila na motor s MAF sensorom ce uzrociti problem.
da siguran sam da kanister jeste povezan sa karterom, sa sistemom uljnih para. PCV sistem i kanister medjuosobno dišu zajedno
Ja bih volio da sam siguran kao ti, ali nisam. Dolazi nekoliko evropskih vozila uskoro pa cu opet pogledati.
I na SAABovima su sistemi uvek razdvojeni. Najcesca greska da pali lampicu je pri samom elektroventilu na adapterno crevo od gume bude izgrizeno od benzinskih para. Celi duzi cevovod je od plasticne cevi i imun je dok sam prelaz sa ventila na plasticnu cev ide sa gumenim crevom i slaba mu je tacka.
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Sto vise, na OBD II vozilima cijeli EVAP i PURGE sistem se nadgleda od strane PCM-a. PCV sistwem se ne nadgleda. Ako sistem za dovod goriva dobije bilo gdje otvor od 0.5 mm sistem ce upaliti lampicu i nemozes proci EKO test. Ako se cep rezervara ne zategne dobro pali se lampica
sve ti to verujem da je tako, samo što smo mi pri?ali o Opel Kadetu i njegovom sistemu iz ranih 80tih godina.
nema nikakvih posebnih ventila, struje koja bilo ?ime upravlja još manje, jedna obi?na boca na ?ijem dnu je šaka uglja a na vrhu 3 cevi/creva.
jedno crevo ide direktno u atmosferu, i na njemu je ?ist mehani?ki nepovratni ventil.
drugo crevo ima direktno u rezervoar.
tre?e crevo ide direktno u PCV sistem.
kutije koje sam otvaraju imaju tako rešen sistem.
zbog toga sam odmah odbacio EVAP kanister kao mogu?i uzrok nastanku vakuuma u rezerovaru, kao pasivni element u ovom problemu koji ni na šta ne uti?e bilo pozitivno bilo negativno.
i stoga sam naveo ono što smo se oboje složili, da uzrok nastanka vakuuma treba tražiti negde drugde.
nema nikakvih posebnih ventila, struje koja bilo ?ime upravlja još manje, jedna obi?na boca na ?ijem dnu je šaka uglja a na vrhu 3 cevi/creva.
kod mene su cevi/creva na dnu.
mozda nema struje koja bilo cime upravlja ali IMA struje jer na vrhu, bar kod mene ima uboden dvozilni kabli. Zanima me dal neko ima pojma gde bi te zice trebalo da idu? kabal ide u prazno, odnosno bezveze obmotan i nigde ne zavrsava , tako sam kupio auto. Duzina mu je 120cm, i toliko je krt i star da je verovatno star koliko i sam auto.
nemam problema na autu, cista znatizelja
pozdrav
Originally posted by Valent Vudriga
ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.
Comment