APC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • duxducis
    CBC Senator
    • 19.10.2004
    • 207
    • Beograd

    APC

    Da li ce isptavno raditi APC ako ne povezem vakumski prekidac i pressure guard (to mi ne treba)?

    Do kog nivoa ce mi apc dizati pritisak bez ikakvih modifikacija na njemu, na koliko obrtaja krece da ga smanjuje, i koliko ga smanjuje?`

    Sto se tice PFPR s obzirom da imam skoro isti samo malo manji, zanima me da li onaj sraf koji je na njemu izvucen sluzi za stelovanje ratio, imam takve srafove i na mom ali nista se u uputstvu nije spominalo (iako je jedan obelezen nekom bojom,koja moze oznacavati i to da nije nikad otvaran-ista ona boja koja je na potovima u APC)?
    Res non verba!
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #2
    Re: APC

    Originally posted by duxducis
    Da li ce isptavno raditi APC ako ne povezem vakumski prekidac i pressure guard (to mi ne treba)?
    Huhh.. malo kasnim.. previse se deshava u SAAB kuci momentalno

    Da radice bez povezivanja oba i bez problema.

    Originally posted by duxducis
    Do kog nivoa ce mi apc dizati pritisak bez ikakvih modifikacija na njemu, na koliko obrtaja krece da ga smanjuje, i koliko ga smanjuje?`
    Signal paljenja, kod tebe , dakle, impulci obrtaja, se vezuju na APC.
    Racunajuci da je APC radjen za 4 cilindra a ti imas 6 , znachi da ce APC poceti sa regulacijom pritiska sa prelazom u aktivni mode na (2300/3)x2 rpm, tj na od = 1500 rpm ce probati da digne pritisak na novo podesenih vrednosti tj. na 0,9 Bara.

    Pocece da smanjuje na (4800/3)x2 =3200 rpm i na 6000 rpm (kod tebe na 4K rpm ce biti na 0,6 rpm.
    No ima lagan fix za taj deo sa malom modifikacijom APCa, na ulaznom delu gde je komparator obrtaja.


    Originally posted by duxducis
    Sto se tice PFPR s obzirom da imam skoro isti samo malo manji, zanima me da li onaj sraf koji je na njemu izvucen sluzi za stelovanje ratio, imam takve srafove i na mom ali nista se u uputstvu nije spominalo (iako je jedan obelezen nekom bojom,koja moze oznacavati i to da nije nikad otvaran-ista ona boja koja je na potovima u APC)?
    Da na centralnom srafu koji je izvucen pri membrani (ulazu vaccuma) se steluje ratio.
    Imas kontramaticu koja je za zakljucavanje istog.

    Posto vec imas merenje lambda vrednosti, nece ti biti tesko nastelovati ga
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • duxducis
      CBC Senator
      • 19.10.2004
      • 207
      • Beograd

      #3
      Ok, video sam koja je zica za sta imam jos par pitanja pre nego sto pocnem sa ugradnjom.
      1.Odakle da uzmem impuls za obrtaje, jer moze npr. minus sa bobine?
      2.Da li knock sensor stezem bese na 22Nm?
      3.Jedna bela zica izlazi iz apc sa pina br.20 i nije mi jasno za sta je ona?
      4. Da li prikljucak za vakumski prekidac ostavljam praznim(mislim rekao si da ce raditi bez njega),ali zanima me sta se radi sa zicom koja visi sa prikljucka za vakumski prekidac?
      5.
      kod tebe na 4K rpm ce biti na 0,6 rpm.
      ???Jer si mislio 0.6bara?I ako je tako jer to znaci da ce do kraja (nekih 6000rpm) pokusati da ostane na 0.6(naravno pod uslovom da nema detonacija)?

      Stavio sam pod 1,2,3...da bi ukoliko sam negde u pravu odgovorio samo sa da, bez mnogo kuckanja.
      Res non verba!

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #4
        1.Odakle da uzmem impuls za obrtaje, jer moze npr. minus sa bobine?

        Moze, ali treba verujem napraviti most za skidanje induktinog oeak napona, , 2 otpornika resavaju stvar

        2.Da li knock sensor stezem bese na 22Nm?

        DA

        3.Jedna bela zica izlazi iz apc sa pina br.20 i nije mi jasno za sta je ona?

        Bela zica sa 20 oznaka zice 767 vezujes je na shtop svetlo, dakle na + sa pekidacha na pedali koji vodi plus pema sijalicama. Smanjuje pritisak momentalno na osnovni kad pritisnes kocnicu da nebi bilo

        4. Da li prikljucak za vakumski prekidac ostavljam praznim(mislim rekao si da ce raditi bez njega),ali zanima me sta se radi sa zicom koja visi sa prikljucka za vakumski prekidac?

        NE premostis ta 2 prikljucka, dakle spojis ih zajedno.

        5.
        kod tebe na 4K rpm ce biti na 0,6 rpm.
        ???Jer si mislio 0.6bara?I ako je tako jer to znaci da ce do kraja (nekih 6000rpm) pokusati da ostane na 0.6(naravno pod uslovom da nema detonacija)?

        Da, ukoliko se APC nedira bice tako, ukoliko se poveca pritisak onda od MAX 1,2 bara ide na -0,3 bara dole. Dakle teoretski izvodljio da ostane na 0,9 bara .. no, kad ugradis pocinjemo sa tweaking delom

        Nema problema za kuckanje ovaj motor neces zakucati !!!
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • duxducis
          CBC Senator
          • 19.10.2004
          • 207
          • Beograd

          #5
          1.Odakle da uzmem impuls za obrtaje, jer moze npr. minus sa bobine?

          Moze, ali treba verujem napraviti most za skidanje induktinog oeak napona, , 2 otpornika resavaju stvar
          A jer mogu da ih uzmem sa zice koja vodi u ECU i njemu pokazuje obrtaje posto znam koja je. Uopste, odakle je to najlakse i najbolje uraditi?
          4. Da li prikljucak za vakumski prekidac ostavljam praznim(mislim rekao si da ce raditi bez njega),ali zanima me sta se radi sa zicom koja visi sa prikljucka za vakumski prekidac?

          NE premostis ta 2 prikljucka, dakle spojis ih zajedno.


          Evo slikao sam to posto mi treba buklvalno plasticno objasnjenje.
          Dakle, prvo(s leva na desno) iz apc direktno dolazi zuta zica na prikljucak (koji je za elektromagnetni ventil), zatim sa drugog pina tog prikljucka ide zuto-bela zica do drugog istog prikljucka(koji je ovaj put za vakumski prekidac),zatim sa drugog pina ovog prikljucka izlazi crna zica. E gde tu crnu zicu sad da spojim???
          Res non verba!

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #6
            Cao!

            Kontakt na levoj strani gde i dolazi i izlazi zuta zica samo napravi most, dakle da zuta zica nastavi u magnetni ventil bez prekida.

            Crna zica sa druge strane ide na MASU, dakle to je MINUS za Magnetni ventil ( MV).

            Sto se tiche signala obrtaja, tim bolje ako znas koji je kontakt na ECU , mozes uzeti odatle , verujem da ide dalje za obrtaljku negde u sklopu. Na LH sistemima je to pin 1 na ECU, dobro je kad znas koji je kod tebe

            Idemo dalje
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • duxducis
              CBC Senator
              • 19.10.2004
              • 207
              • Beograd

              #7
              Mislis ovako
              Res non verba!

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #8
                Stop, moja greska tumachenja slike.

                Signal sa APCa je zuta koja ulazi u magnetni ventil, ako je na slici, koja je dosta tamna pa nerazaznajem kontakte, magnetni ventil kontakt taj levi gde idu 2 zute zice, onda samo secnes izlaznu zicu i vezes je na masu. Mislim da si tako mislio i korektno je.
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  #9
                  Kod mene u shemi ide zuta u vaccumski kontakt, iz njega zuta dalje do magnetnog ventila a magnetni ventil ima crnu zicu za masu.

                  Kapiras?

                  Ako su kontakti isti onda moze i kao sto si rekao.
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • duxducis
                    CBC Senator
                    • 19.10.2004
                    • 207
                    • Beograd

                    #10
                    Jer bi mogao da odmah probam sa Bmw-ovim elektromagnetnim, radi isto na 12Hz, posto mi on vec stoji u motornom prostoru, usput je nov i od metala je? Mislim, ne bi valjda nesto pokvario u apc?
                    Da li map sensor moze biti u motornom prostoru ili mora u kabini(posto sam negde u onim tekstovima u kojima se objasnjava kako sve radi, nasao da se kod Saaba nalazi negde u kabini u kokpitu)?
                    Res non verba!

                    Comment

                    • BOOST
                      Founder - Admin od Začetka
                      • 29.09.2004
                      • 8726
                      • Gislaved//Sweden
                      • SAAB 9000 AERO R; SA

                      #11
                      Uh.. neznam sta da ti kazem , nemoj testirati, ventil ima i svoj otpor , TTL pulsevi su nesto drugo. Koristi Bosch/SAAB originalni za APC.

                      Sto se tiche MAP, mozes ga imati bilo gde gde je SUVO
                      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                      move your mind

                      Comment

                      • duxducis
                        CBC Senator
                        • 19.10.2004
                        • 207
                        • Beograd

                        #12
                        U redu koristicu Saabov, samo me zanima s obzirom da je od plastike da li i on moze da se stavi u motorni prostor, tj da li ce mu smetati toplota?
                        Res non verba!

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          #13
                          Hehe.. stoji zavrnut originalno na najvisocijoj tachki hladnjaka za vodu

                          100+ stepeni nije problem
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • duxducis
                            CBC Senator
                            • 19.10.2004
                            • 207
                            • Beograd

                            #14
                            Kako da znam kojim redom creva sa elektromagnetnog idu na WG, kompresor i return, tj. koje je za sta sluzi?
                            Res non verba!

                            Comment

                            • BOOST
                              Founder - Admin od Začetka
                              • 29.09.2004
                              • 8726
                              • Gislaved//Sweden
                              • SAAB 9000 AERO R; SA

                              #15
                              W ide na wastegate upravljanje
                              C je Compressor dakle sa niple sa turbo kompresora
                              R je retur - povratno pred turbo.



                              Ovde na slici imas tachno povezivanje
                              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                              move your mind

                              Comment

                              Working...
                              X