APC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #46
    Sto se APCa tiche radice kako treba, preporucujem da smanjis napadno vreme na APCu, tako da nebaci na 0,9 vec na oko 0,8, onda na drugom POTu mozes da podignes pritisak malo. Ako pada previse jer imaju medjuspregu.
    Ako hoces da namestis jedan stabilan pritisak kroz obrtaje onda ovako:

    Najzadnja modifikacija protiv zatvaranja magnetnog ventila na vecim obrtajima:

    Testirano i nezatvara ni jedan procenat do 9000 rpm

    Zamisao je da se "skloni" signal obrtaja, koji dolazi preko R36 i ide dalje do P-kola . Ako se samo skloni otpornik ili se promeni vrednost istog, nefunkcionise kao zamisljeno. Iz razloga sto signal LOADPRESSURE dolazi kroz R37 i feed kroz R139, tako da "odnos" bude pogresan ako se samo promeni vrednost R36 i ispod 3000rpm bude previsoka vrednost ako se R36 skroz skloni..

    Resenje je da se napravi stabilan napon od oko 0,3V (0,295mV) i sprovede se umesto signala obrtaja na R36.

    Pogledaj shemu na: http://www.900aero.com/images/tech/apcu1_4.jpg

    Da bi napravio jedan stabilan napon, vez da se razbacujes sa strujom, je jedan naponski delilac sa jednim oko 1000Ohm otporom taman za poceti.
    To otprilike odgovara naponskom stabilitetu kod signala obrtaja.

    Interni stabilizator napona u APCu treba koristiti kao izvor sa delilac napona, taj je na 7,35V . Pogledaj koliki je napon na RPM signalu na ulazu na R36 ispod 3000 rpm.

    Odnos izmedju 7,35V i 0,295V je oko 1000/40

    Za modifikaciju zato treba sledece:
    Jedan 1000 Ohm potenciometar
    ILI
    Jedan od oko 1000 Ohmotpornik i jedan od oko 40 Ohm otpornik

    Uradi posle ovako:

    1. Skloni R138 ("skloni" = preseci nozicu), ovo da bi modifikacija funkcionisala optimalno,sto manji uticaj signala obrtaja sto je moguce.

    2. Odlemi desnu nozicu od R36 ( sa desnom mislim na onu na desno kad chitas "R36").

    3. Montiraj jednu nozicu 40 Ohmskog otpornika na levu stranu od R101 (masa)

    ILI

    Montiraj jednu od "cvrste dve" nozicu potenciometra na levu stranu od R101.

    4.Montiraj jednu nozicu 1000 Ohmskog otpornika na desnu stranu od R102.(=+7,35V )

    Ili

    Montiraj drugu cvrstu nozicu od potenciomentra na desnu stranu od R102.

    5. Zalemi zajedno ta 3 kraka (slobodne nozice od R36 , 40 Ohmskog i 1000 Ohmskog otpornika.

    Ili

    Nasteluj potenciometar tako da bude oko 40 Ohma izmedju stelujuce nozice na potenciometru i nozice na R101. Zalemi R36 na stelujucu nozicu potenciometra.

    Svestan sam da je tekst bespotrebno dugacak, moglo se opisati u 3 reda , ali da bi jednu jednostavnu stvar iskomplikovali , onda

    Pored svega preporuchujem da nabacis i LED diodu da vidis sta APC misli
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • duxducis
      CBC Senator
      • 19.10.2004
      • 207
      • Beograd

      #47
      Originally posted by Uros Piperski
      Uh... znaci ti ne znas da li je glava ravnana? Verujem da nece Nemac da te zezna, ali mozda podrazumeva da ces poravnati glavu... Proveri je lenjirom, posebno oko komrpesione komore gde naleze emtalni prsten sa dihtunga. Ako je ciscena smirglom tu blicu ivice kompresine komore je skinuto najvise materijala i moze da se desi da je pritisak na fire-ring manji i zato moze biti problema sa dihtungom. Da li je i tvoja na kolima takva?
      Ma nema brines, moj serviser ne zna ove cake sa APC i ostalim zajebancijama, ali je zato za mehaniku tata,pored toga je velika picajzla, tako da nam kriva glava nece promaci.
      Res non verba!

      Comment

      • Black Knight
        CBC Senator XXL
        • 13.10.2004
        • 2020
        • Novi Beograd, kicblo

        #48
        LE dioda izgleda kljcna stvar?!
        Injection is good,but I'd rather be blown!

        Comment

        • Uros Piperski
          CBC Senator XXL
          • 31.01.2005
          • 2978
          • Beograd

          #49
          Originally posted by duxducis
          Ma nema brines, moj serviser ne zna ove cake sa APC i ostalim zajebancijama, ali je zato za mehaniku tata,pored toga je velika picajzla, tako da nam kriva glava nece promaci.

          OK )


          RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

          Comment

          • duxducis
            CBC Senator
            • 19.10.2004
            • 207
            • Beograd

            #50
            Pa dobro utvrdili smo da glava puca uled izuzetno visoke temp, a da li je to primarno zbog paljenja ili zbog siromasne smese???Pitanje je sad.
            Pogledaj temu Turbo-regulacija pritiska, tu si mi boost dao jednu slicicu gde se vidi da saab npr. ima isto paljenje na 3000 obrtaja bez obzira da li je 0.3 ili 0.8bara. Po toj logici i meni bi onda trebalo da ostane isto kao sto mi je na 0.5bara... Pogledaj moj odgovor ispod tog grafikona
            Res non verba!

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #51
              Sta sad da ti kazem, trebalo je probati sa pozicijom 7 +10% goriva i 4,5 stepena puvuci paljenje.

              No, paljenje je kako rekoh ovde manji problem od same geometrijske konstrukcije glave , dakle vishe goriva mora .

              I to ne malo vishe nego dosta vise ako se prelazi granica koju je Alpina postavila a to je bilo ako se nevaram 0,3-0,4 bara ili?

              Opcija da moze da kasni sa paljenjem jos 4,5 stepeni + chinjenica da se smesa koja je obogacenija sporije gori i sa nizom temeraturom su recept koji se mora ispostovati.
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • duxducis
                CBC Senator
                • 19.10.2004
                • 207
                • Beograd

                #52
                Evo ovako stvari stoje od jutros>
                Izgleda da je glava i dihtung OK. Izbacio je bio malo tecnosti za hladjenje izgleda na cepu (raspala se gumica koja dihtuje izmedju cepa i kantice za rashladnu tecnost). Da pusta vodu polako na dihtungu ka spolja ne bi moglo odjedanput da bude toliko mokro u jednom delu motornog prostora, koji je blizu cepa. Usled nedostatka tecnosti je krenuo da se greje, ali izgleda da je sve dobro. Dolili smo tecnost i probao sam vise puta, pod maximalnim opterecenjem na autoputu, sve je bilo kako treba.

                Sto se tice Alpine>
                Ova varijanta sa odnosom k. 8:1, ide na 0.65bara i tada je 300ks.
                Kad sam prvi put video taj prekidac sa osam pozicija, stajao je u varijanti +6% goriva i netaknuto paljenje, delovao mi je kao da ga niko nikada ranije nije dirao, jer je gumica koja ga prekriva bila netaknuta. Ja sam ga prebacio na +10% goriva, paljenje netaknuto (pozicija 3).
                E sad zasto se meni javljaju problemi vec na 0.6bara cak i sa kvalitetnim gorivom(Shell V-power 100 oktana,kupio licno na pumpi, jedino ako malo gubi pri stajanju i pri presipanju).
                Ja mislim da je alpina stavila prilicno knap dizne za taj auto (300 ml/min) i jos su ga terali sa startnim pritiskom goriva 2.5bara (koji je eventualno dizao na nesto ispod 3).Meni krece sa 3 i dize skoro na 4bara pritisak goriva. Takodje u casopisu auto motor und sport iz 1984. su kao manu pronasli ovom autu da na preko 5000RPM ima "Motoraussetzer" ,tesko je adekvatno prevesti,ali to je nesto kao izbacivanje,preskakanje.Licno mislim da su mislili na detonacije i moguce je da su ih i oni imali ako su dizne bile na granici potrebnih. Negde sam procitao da su ti 3.5 turbo motori i napravljeni malo robusnije,kako bi izdrzali povremeno male detonacije. Uzmimo primer jos i Alpine B10 biturbo:isto 3430cm, odnos k. 7.2:1, 360ks na 0.8bara (kod svih je u pitanju isti blok), i sta sam kljucno hteo reci je da koriste dizne 315ml/min, a porsche turbo 3.6l i 360 ks iz 93,94godine sa odnosom kompresije manjim od 8:1 (ne mogu tacno da se setim) koristi dizne 510 ml/min. Znaci slicni motori, a velika razlika u protoku dizni. E sad mozda su u Porscheu racunali sa manjim duty cyclom, a u Alpini sa vecim, ali ipak kako god, mislim da je razlika VELIKA u protoku dizni.
                Moja turbina je malo preradjena(ubacena neka dupla peraja, kako bi se ranije zavrtela) i ne znam mozda je i tu problem, jer kad krene u overload,dize pritisak veoma brzo. Covek koji mi je prvi put sklopio motor mi se kleo da sada moja preradjena turbina povlaci ranije nego na alpini, tako da je mozda i tu caka, mislim veca brzina dizanja pritiska nego na toj alpini.
                Res non verba!

                Comment

                • M-power
                  Moderator
                  • 10.01.2005
                  • 10060
                  • Bg; Banovo Brdo
                  • CorsaC, astra H,

                  #53
                  Originally posted by duxducis
                  Evo ovako stvari stoje od jutros>
                  Sto se tice Alpine>
                  Ova varijanta sa odnosom k. 8:1, ide na 0.65bara i tada je 300ks.
                  Kad sam prvi put video taj prekidac sa osam pozicija, stajao je u varijanti +6% goriva i netaknuto paljenje, delovao mi je kao da ga niko nikada ranije nije dirao, jer je gumica koja ga prekriva bila netaknuta. Ja sam ga prebacio na +10% goriva, paljenje netaknuto (pozicija 3).
                  E sad zasto se meni javljaju problemi vec na 0.6bara cak i sa kvalitetnim gorivom(Shell V-power 100 oktana,kupio licno na pumpi, jedino ako malo gubi pri stajanju i pri presipanju).
                  Ja mislim da je alpina stavila prilicno knap dizne za taj auto (300 ml/min) i jos su ga terali sa startnim pritiskom goriva 2.5bara (koji je eventualno dizao na nesto ispod 3).Meni krece sa 3 i dize skoro na 4bara pritisak goriva. Takodje u casopisu auto motor und sport iz 1984. su kao manu pronasli ovom autu da na preko 5000RPM ima "Motoraussetzer" ,tesko je adekvatno prevesti,ali to je nesto kao izbacivanje,preskakanje.Licno mislim da su mislili na detonacije i moguce je da su ih i oni imali ako su dizne bile na granici potrebnih. Negde sam procitao da su ti 3.5 turbo motori i napravljeni malo robusnije,kako bi izdrzali povremeno male detonacije. Uzmimo primer jos i Alpine B10 biturbo:isto 3430cm, odnos k. 7.2:1, 360ks na 0.8bara (kod svih je u pitanju isti blok), i sta sam kljucno hteo reci je da koriste dizne 315ml/min, a porsche turbo 3.6l i 360 ks iz 93,94godine sa odnosom kompresije manjim od 8:1 (ne mogu tacno da se setim) koristi dizne 510 ml/min. Znaci slicni motori, a velika razlika u protoku dizni. E sad mozda su u Porscheu racunali sa manjim duty cyclom, a u Alpini sa vecim, ali ipak kako god, mislim da je razlika VELIKA u protoku dizni.
                  Moja turbina je malo preradjena(ubacena neka dupla peraja, kako bi se ranije zavrtela) i ne znam mozda je i tu problem, jer kad krene u overload,dize pritisak veoma brzo. Covek koji mi je prvi put sklopio motor mi se kleo da sada moja preradjena turbina povlaci ranije nego na alpini, tako da je mozda i tu caka, mislim veca brzina dizanja pritiska nego na toj alpini.
                  Nemas pojma koliko mi je drago sto ti nije nista sa motorom.
                  Sigurno da porsche sa manjim duty cyclom najverovatnije zbog konstrukcije motora (boxter) koji je zahtevao manji hod a veci klip pa je i duty odsecniji i kraci ali alpina bi-turbo ima jaci regulator pritiska i manju kompresiju od tvog fabrickog jer da nije tako zamisli njene detonacije
                  To date there has never been a faster car built for the public road and,
                  it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                  Comment

                  • duxducis
                    CBC Senator
                    • 19.10.2004
                    • 207
                    • Beograd

                    #54
                    alpina bi-turbo ima jaci regulator pritiska i manju kompresiju od tvog fabrickog jer da nije tako zamisli njene detonacije
                    Ima ali ja hocu da napravim sa ovim odnosom kompresije da radi kako treba a dokaz da to i te kako moze ces na primer naci na ovom sajtu
                    http://745i.scottiesharpe.com/jarmo/. Pogledaj molim te,pa ce ti biti jasno da je ovaj motor pravi izvor snage
                    Vidis moj motor je ustvari 745i turbo, a to je ista stvar kao i Alpina B7/1 (bas ova B7/1 jer ima tri varijante B7 ,B7/1 i B7S).Isti je blok, odnos kompresije,ista bregasta,glava, turbina,dizne,klipovi,uljno hladjenje klipa....identicno.Razlika je u motor menagment (mislim kompjuteru). I Alpina ima rezonantan usis, ja ne ,sto ne bi trebalo da utice na detonacije btw.B10 ima istu usisnu granu kao moj(obican 3.5 litre samo je obrnuta) .Sta je B7 uradila u odnosu na 745:digla pritisak turba, drugi program, rezonantan usis i to je to! I nije joj bio neki problem da na turbo motoru od standardnih 252ks dobije 300ks. A taj rezonantan usis joj je samo pomagao da ranije krece u overload, tj.brzi spool up u samom startu (iako si Boost rekao da nema mnogo veze, covek koji je konstruisao B7 turbo, Dr Fritz Indra kaze da je time postignut bolji odgovor gasa 23% ispod 2000RPM, pri cemu je krajnji efekat kasnije kod njega i kod mene isti).Kod B10 biturbo kasnije izbacuju rezonantan usis i stavljaju obican 3.5l samo obrnut.Zasto? Pa sada je alpina imala 2 manje turbine tako da nije imala mnogo problema sa spool up-om
                    Znaci ja imam tih 300ks(i malo preko) sto sam odavno video na dinometru. Ja bih da to prevazidjem jer znam da moze i to dosta .Kao sto rekoh pogledaj ovaj sajt, ima ukratko sve. [/quote]
                    Res non verba!

                    Comment

                    • M-power
                      Moderator
                      • 10.01.2005
                      • 10060
                      • Bg; Banovo Brdo
                      • CorsaC, astra H,

                      #55
                      Lepo, lepo bas se dosta snage izvlaci jednostavnim zahvatima a naj zahvalnije je to sto pokretni delovi trpe mnogo snage i NM pogotovu radilica, klipnjace klipovi, a ono sto je mana kod njih sto i sam znas su uglavnom u glavi na pr. klackalice cesto pucaju ali usled velikih obrtaja.
                      Tako sa turbinom je resen problem visokih obrtaja jer se ne vrti mnogo a blok sve trpi sto je ok.
                      Po ovim saznanjima vrlo lako dostizes stupanj 2. 450KS.
                      Nikad te nismo pitali za menjac koliko ja znam ti imas obican a ne kontras.
                      Da li si imao problem sa istim i dal razmisljas o kontrasu.
                      Imao sam iskustva sa njim veruj mi da je dobitak kao 50ks
                      U predstavljanju tvog automobila podaci o performansama nisu bili zadovoljavajuci.
                      Primer vozio sam se ukocki 3.5 oko 250ks sa kontrasem i M3 E36 nam nije mogao nista. Stoperica je do stotke stopovala 5-5,5 sec.
                      Veruj mi da bi menjac sve promenio i umesto silnih para ulozenih za nekih 50-tak dodatnih konja mozes prebaciti na menajc
                      To date there has never been a faster car built for the public road and,
                      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                      Comment

                      • M-power
                        Moderator
                        • 10.01.2005
                        • 10060
                        • Bg; Banovo Brdo
                        • CorsaC, astra H,

                        #56
                        To date there has never been a faster car built for the public road and,
                        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                        Comment

                        • duxducis
                          CBC Senator
                          • 19.10.2004
                          • 207
                          • Beograd

                          #57
                          dosta snage izvlaci jednostavnim zahvatima
                          To ti kazem
                          Kontras,ili ti sport getriebe ili ti dog leg(engl) mi stoji u garazi.Nekada je bio u mojoj kocki zajedno sa 2.7motorom od 200-220ks(to mi je bila II evolucija,ovo je sad III,he,he Imam taj motor ako nekog zanima.
                          Ne brini sve sam ja varijante u glavi mozgao 1000puta, stavio bi ga ali mi za njega treba diferencijal 2.56 a njega nemam, tako da ako bilo kojim slucajem nekog znas...
                          Druga varijanta je sa mojim postojecim diferencijalom 3.07 menjac koji ima duzu 1&2 a 3&4&5 istu, nazalost to je imala samo Alpina B7S coupe,tako da nema sanse to nabaviti. Pre cu nabaviti 2.56 diff...
                          Sto se tice predstavljanja auta ne mislim da je lose od 0-100 za 6s(ja sam dao ono sto se uvek postize,naravno da mozda nekad uspem i malcice brze).Medjutim od 100-200 za 12-13s, tu M3 ne moze da pridje.to mogu uvek da demonstriram.
                          Sto se tice alpina imao sam vise puta priliku i sa B10 biturbo i sa B7 turbo da se provozam, i imam sve o njima tako da ako nekog nesto zanima...
                          Puna mi je vise glava ovih 3.5l turbo motora...
                          Res non verba!

                          Comment

                          • M-power
                            Moderator
                            • 10.01.2005
                            • 10060
                            • Bg; Banovo Brdo
                            • CorsaC, astra H,

                            #58
                            Nesumnjam da si prolupao od ideja za tvoj auto
                            Znam 2.56 je tesko naci.
                            Drugar ima 3.15 diff. ali istina auto mu se vrti na 8000o/m i max brz. je 270km/h al zato ubrzanje ludilo.
                            Tako da tebi treba duzi prenos u diff.
                            Na koliko se tvoj vrti max. mozda moze sa prodje i 2.93 diff od tog 2.7
                            Mislim OK su performanse pogotovu sto kazes od 100-200km/h samo sam hteo da nagovestim da bi s menjacem mnogo napredovao.
                            Jos nesto probleme sa detonacijama moras skroz da resis jer ako je sad problem u temp. smese dok je napolju minus zamisli sta ce biti leti na 36 C.
                            Jos nesto sam primetio u onim pojacanim alpinama, nigde nepise da je zamenjen tj. povecan intercooler zasto? I kako se one ne pregrevaju sa onolikim pritiskom 1,5 bara a standardnim interom a tebi je kao vruca smesa.
                            Mozda je razlog tvojih detonacija ipak paljenje ili presiromasna smesa.
                            Kakav Chip imas?
                            To date there has never been a faster car built for the public road and,
                            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                            Comment

                            • BOOST
                              Founder - Admin od Začetka
                              • 29.09.2004
                              • 8726
                              • Gislaved//Sweden
                              • SAAB 9000 AERO R; SA

                              #59
                              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                              move your mind

                              Comment

                              • M-power
                                Moderator
                                • 10.01.2005
                                • 10060
                                • Bg; Banovo Brdo
                                • CorsaC, astra H,

                                #60
                                Duxducis koje dizne imas: Koje boje, koje marke Bosch ili Lucas, i koji im je broj. Treba mi jer moguce je da ja imam neke dizne za tebe bas sa jednog 745i turba koje su bile veceg protoka cini mi se 380ml pa smo ih probali na M5 3.8 pa su mu bile jake zalivao je i brljavio. Moguce da je taj moj motor bio nesto tuniran pa je imao i jace dizne.
                                Premericu im sutra protok ako te zanima.
                                Daj podatke tvojih dizni posto ih za 745i ima vise vrsta nesto sam gledao.
                                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                                Comment

                                Working...
                                X