dakle, posto sam rasklopio motor, razmisljao sam sta mogu da uradim na njemu kad je jelte vec takvo stanje 
jedna ideja koja mi pade na pamet je da uradim konverziju na 2.0 (motor je sada 1.8). Precnik cilindara je sada 84.80mm, a kod 2.0 je 86mm. Izmedju cilindara je sada 6.5mm materijala. Ako prosirim cilindre, to ce se smanjiti na 5.3mm. Sta vi mislite o tome, jel to suvise malo?
Kod 2.0 je takodje stroke, tj, hod klipa, 86mm, a kod mene je 79.50mm. Cenim da ako stavim radilicu i klipove od 2.0, da je to to, ili mozda gresim u razmisljanju? (pretpostavka je da je visina bloka ista i da radilica od 2.0 moze da stane kod mene)
Sta bi mi preporucili da uradim na ovako rasklopljenom motoru u okviru cifre od 300e, a da ili povecam snagu motora ili da ga pripremim za neko buduce povecanje?

jedna ideja koja mi pade na pamet je da uradim konverziju na 2.0 (motor je sada 1.8). Precnik cilindara je sada 84.80mm, a kod 2.0 je 86mm. Izmedju cilindara je sada 6.5mm materijala. Ako prosirim cilindre, to ce se smanjiti na 5.3mm. Sta vi mislite o tome, jel to suvise malo?
Kod 2.0 je takodje stroke, tj, hod klipa, 86mm, a kod mene je 79.50mm. Cenim da ako stavim radilicu i klipove od 2.0, da je to to, ili mozda gresim u razmisljanju? (pretpostavka je da je visina bloka ista i da radilica od 2.0 moze da stane kod mene)
Sta bi mi preporucili da uradim na ovako rasklopljenom motoru u okviru cifre od 300e, a da ili povecam snagu motora ili da ga pripremim za neko buduce povecanje?
Comment