volvo v6

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #16
    zamenjena je bregasta i sredjene su obe glave , kablovi su menjani pre 5000km ili ti pre 3godine ,
    ok, onda to sve otpada kao sumnja.

    inache preshao je samo 150hiljada razvodnik je oreginal ali ipak cu ga menjati
    to nije tako malo za taj motor, mada nije ni mnogo...sve zavisi od redovnosti odrzavanja narocito zamene ulja.

    ja bih prvo proverio razvodnik pa tek onda ako ne valja eventualno menjao.

    nisi rekao da li je promenjena ili veoma detaljno popravljena komplet zicana forma ?

    ja sam imao isto 82 godiste i poznati sindrom biodegradable wiring loom.


    to je pod obavezno za to godiste.



    ako imash nekog majstora koji se razume u elkroniku da mi preporuchish poshto se ipak nerazumem dovoljno u el. za kola ,
    hm ne pada mi niko na pamet. ali za kakvu elektroniku kada taj auto nema nikakvu elektroniku motora posto je karburatorski/ mehanicki ?

    najvisi stepen elektronike je radio u njemu...pa mi nije jasno kakav majstor.

    to oko paljenja je prosto, ko na Jugu, i svaki elektricar bi trebao da se snadje izprve. razvodnik ima te ranije pomenute 2 zice a pojacavac paljenja 5- 2 sa razvodnika, masu i 2 sa bobine.
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • Dutchman
      CBC Senator XXL
      • 30.09.2004
      • 741
      • Vracar centar sveta

      #17
      bio sam do nekog lika rekao mi je da je komutator pa chim malo otopli vadim auto iz dvorishta da to sredim i da isproveravam sve te zice , svi servisi su redovni bili , poslednji je bio maltene pred parkiranje kad je cale ishao sa kolima u francusku pre 3 godine do madjarske se auto sabrao i sledecih 4000km nije pravio probleme maltene uopshte chak je i potroshnju spustio ispod 10 na 100km
      Prevelika slika u potpisu!

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        #18
        rekao mi je da je komutator
        ignition amplifier kada se pokvari uopste ne radi. rezim je ispravan radi bez greske ili neispravan ne radi uopste motor.

        kada je povremeno prekid u radu po pravilu je rec o spojevima, kontaktima, ogoljenoj izolaciji i koroziji zica.

        ne rece, da li ste promenili sve zice u motorskom prostoru kao obaveznu stvar- bio je i oficijelni recall za taj kvar?
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #19
          Uh.. brick... zna i te kako da se glupira.. veruj mi vrlo chesto

          Dok sam sredinom 90-ih radio sa servisiranjem u servisu koji nije bio vezan za marku auta, od 10 auta sa greskom na sistemu paljenja je bilo vise od pola sa greskama na komutatorima.
          Najchesci vid iskazivanja greske je bio da se posle malo voznje zagreje ali da i da pochne prvo sa missfire, a kratko po tome da se auto ugasi.

          Obichan razlog greshke je starenje silinkonske paste kojom je premazan sa zadnje strane zbog prenosa toplote na karoseriju. Pasta kad ostari ispuca i okolina u kojoj se komutator nalazi je puna vibracija, te termichka spojka nestane
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #20
            Obichan razlog greshke je starenje silinkonske paste kojom je premazan sa zadnje strane zbog prenosa toplote na karoseriju. Pasta kad ostari ispuca i okolina u kojoj se komutator nalazi je puna vibracija, te termichka spojka nestane
            da, to sam opisao kao pojavu ranije u temi. ali za godiste o kome je rec i motor B28A nije poznato da komutator pravi probleme kada je Bos sistem sa crvenom razvodnom kapom u pitanju. sa belom kapom i Chrysler komutatorom poznati su problemi tog tipa.

            modeli Volvo od 1985. do 1988. mogu imati simptome komutatora i to samo leti, obicno posle duze voznje i kratke pauze pa ponovno startovanje.

            komutator iz 1982. ima svoj hladnjak i moze da visi u vazduhu tokom rada, i bez termo paste.

            na godistima 1981 do pola 1988 faktor broj 1 sa paljenjem je wiring i truljenje izolacije zica, odnosno haoticno dodirivanje a masom.

            zato sam za taj model i to godiste umanjio znacaj i sansu da komutator pravi problem, sudeci po americkoj statistici uzroka kvarova.

            ipak bez testa, uvida i dijagnostike radi se o nagadjanju.
            nadam se da proverom biti otklonjena sumnja i pronadjen uzrok problema kod naseg drugara.
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #21
              Imam negde u podrumu LUCAS tester za komunikatore, i koliko se secam da su na trzistu bar ovde u S bas BOSCH sistemi bili "sumnjivi"

              Izasla je jedan afrermarket verzija marke HUCO kao idealna zamena , no ukoliko tvrdis da je za taj sistem vec provereno sa strane sistemskih gresaka sta je standard, nemam sumnje na tvoje izvore informacija
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #22
                ne tvridm nista, samo pitam kakva su saznanja iz prakse u SAD gde i inace ima najveci broj tih V6 motora a formirana je baza sistemskih gresaka po godistima. to godiste je sa motorom male snage, sa niskoenergetskim komutatorom.

                moze da se desi da komutator pravi probleme ali do sada se pokazalo da biodegradable wires uzrokuju najveci deo svih problema koji su intermitent i cudno sami od sebe nastaju i nestaju.

                kao rezervni deo wiring loom je za ta godista lako dobavljiv i cenu je sam Volvo 3 puta obarao da bi svima bila dostupna. drugim recima, Volvo je priznao gresku indirektno.

                stoga sam mislio da prvo to treba dijagnosticirati pre potrage za relativno retkim komutatorom bas za taj model tog godista kod nas.
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • Dutchman
                  CBC Senator XXL
                  • 30.09.2004
                  • 741
                  • Vracar centar sveta

                  #23
                  e hvala ljudi mislim da ce sada sve biti uredu ja idem na skijanje a auto sam ostavio kod majstora da proveri sve navedeno, mada ce prvo da promeni komutator kako bi tu varijantu izbacio kao mogucnost .

                  E sad poshto se razumete vishe od mene a i specifikacije ste nashli... zanima me na koliko moze da se vrti razvodnik na tom motoru, poshto sam razmishljao sad kad ga popravim da se pozabavim malo olakshavanjem delova u motoru ali me zanima da li to razvodnik moze da prezivi.

                  U stvari josh bolje bi bilo kad bi mi vi dali neke vashe preporuke kako da nabudzim koji konj vishe u v6 motor sa karburatorom. znachi shta bi po vama bilo idealno poshto mi nije hitno taj auto iovako stoji imam drugi koji vozim, znachi i radikalni zahvati su prihvatljivi.

                  moja neka ideja je bila da se olakshaju klipovi, klipnjache, zamajac itd, ispoliraju lezishta ventila, stavi tanji dihtung glave, izduv 3 u 1 sa obe strane samo sa protochnim loncem pozadi i ako uspem da nadjem rezernu usisnu granu onda bi se zezao da namestim 3 karburatora ... mozda sam ja neshto prevideo tako da bi najbolje bilo da mi date konkretne predloge shta sve i kako u cilju "kojeg" konjica vishe .
                  Prevelika slika u potpisu!

                  Comment

                  Working...
                  X