Univerzalni modifikator

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TETAK
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 3034
    • Čačak, Srbija

    #16
    Možda sam u off-u ali ja sam veoma uspešno koristio orginalni američki "petro-mizer".Radi se magnetu(posebno profilisanom) u plastičnom kućištu koje se pomoću dve stegice montira što bliže karburatoru na dolazni vod goriva.Posle potrošena dva rezervoara primetio sam da motor mirnije i tiše radi a potrošnja je spala za oko 10%.Ovu spravicu sam premeštao sa vozila na vozilo kako sam ih kupovao i rezultat je uvek bio sličan!Na kraju mi jedan skot kome sam prodao auto nije dozvolio da skinem uredjaj, tako da sam ostao bez njega a moj drug koji mi je to doneo iz USA više ne ide tamo....šmrc!
    Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

    Comment

    • dranix
      CBC Senator XXL
      • 04.10.2004
      • 3079
      • Antwerpen/Belgium
      • Saab 9-3

      #17
      Tetak,
      To se isto koristi i za vodovodne i za cevi za grejanje i kao takvo ima da se kupi.Sluzi da se ne hvata kamenac na unutrasnje zidove cevi a postoji i elektronska varijanta koja je manje prakticna. Magneti su prilicno veliki pa ne znam da li je zgodno za auto.Velicina je negde 6x6x6 cm i obuhvata cev od recimo 16mm. Ako nadjem to necu te zaboraviti. Vidjao sam u reklamama ranije. Ovo sto sam ja nabacio link je nesto drugo a ustvari su parcici cistog kalaja u kucistu (mrezici) od ne znam kog materijala i to se ubaci u tank. Navodno povecava oktanski broj a patent je ruskog porekla i koriscen je u II Sv. ratu na dovodu goriva u avionima. Englezi su ukrali patent i koristili godinama u raznorazne svrhe. Po pricama ako motor treba da trosi olovni benzin (super) kad to koristis mozes da vozis na regular i da uopste nema detonacija.
      Ta finta sto si ti imao nije nista posebno kao naprava ali ne znam kako trebaju da se postave magneti a inace je veoma lako napraviti od magneta za vratanca od namestaja a obujmicu napravis vec od necega, i eto ti.Precnik cevi za gorivo je dosta mali pa ne mora da se koriste veliki (jaki) magneti sto je prednost. Vidjao sam neke samogradnje negde na netu ali nazalost nisam pokupio slicice pa je sada muka to naci ponovo.Bilo kako bilo, ako pronadjem da kupim poslacu ti u Cacak posto si uveren da to funkcionise.
      Licno, ne bi da komentarisem da li je to nesto dobro ili lose ili da ima ili nema efekta jer nisam probao i ne znam. Pozdrav

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #18
        Skeptican

        Razvali neki stari zvucnik ako bas hoces magnet na cev

        Ko zna , Dranix, mozda u SCG ima toliko vode u gorivu da treba nesto da hvata rdju koja se stvara u sistemu
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • Nenad
          CBC Senator XXL
          • 06.01.2005
          • 1364
          • BBgd/Mow

          #19
          Zasto magnet kada moze da se ustedi na gorivu poboljsanjem sagorevanja smese "swirl" sistemom.

          Boost or bust...

          Comment

          • 206
            Admin od ispočetka :)
            • 09.12.2004
            • 9548
            • Beograd
            • 206

            #20
            ...hmmm, imam jedan.

            Sta reci...sto se tice potrosnje...razlika postoji, ali ne tolika da bih sa 100% sigurnoscu mogao da tvrdim da ta razlika nije prouzrokovana malo drugacijim stilom voznje od rezervoara do rezervoara i razlicitim kvalitetom goriva (meni auto prelazi od 420 do 280 KM po rezervoaru od 52 litra...). Mada auto maaaalo bolje vuce odozdo. Kome treba, prodacu mu je, posto ionako moram da je skinem sa usisom koji pravim.
            The difference between men and boys is the price of their toys

            Comment

            • dranix
              CBC Senator XXL
              • 04.10.2004
              • 3079
              • Antwerpen/Belgium
              • Saab 9-3

              #21
              Ja samo nisam hteo da komentarisem za benzin nista a imam kao i svi magnetic u filteru za gas koji skuplja prasinu od rdje. Sto se tice vode, tu efekta ima a i voda se i ionizira i magnetise u fabrikama gde se proizvodi voda za pice koja se salje u vodovod.Te faze su poslednje u pripremi vode za pice i rutinski se primenjuju odavno.
              Nenad je upravo rekao sve sto je trebalo a to je da je "velika tajna" u SWIRL-u ili u prevodu vrtlozenju smese a to su dobri proizvodjaci motora vec napravili kako treba pa bilo kakvi dodaci i prepravke po tom pitanju nisu potrebni.Treba znati koji su to motori a sigurno je da je jedan od njih Saab (podatak od Boosta) a za druge ne znam. Postoji i lukav nacin da se to sazna kao naprimer da se po statickoj tacki paljenja utvrdi brzina sagorevanja i ako je mala onda ne valja. U principu trebalo bi da to bude to. Sto se ostalih stvari tice dovoljno je pored dobrog swirl-a da paljenje radi korektno i da ne promasuje varnica. Nista posebno vise kao dobra osnova za kvalitetno sagorevanje nije potrebno bar za standardne motore.

              Comment

              • dranix
                CBC Senator XXL
                • 04.10.2004
                • 3079
                • Antwerpen/Belgium
                • Saab 9-3

                #22
                Sa ECOTEK site-a

                (Q) Why wasn't his device fitted to my car by the manufacturers at the factory?

                (A) There are a number of reasons for this:
                Ecotek Technologies Plc. owns the exclusive design rights to the device.
                The device has to be individually tuned to each car. This is complicated and expensive if incorporated in the assembly process.
                Induction turbulence is a relatively recent development in mainstream combustion technology.
                Most mass production cars are over engineered and designed more for reliability than efficiency, this device obviously narrows these margins.
                Conventional manufacturers see such a device as an additional and unnecessary complication in an already complicated manufacturing process. Their attitude tends to be: ‘if it ain’t broke don’t fix it’.
                Emissions and petrol costs have only recently moved to the top of peoples agendas and manufacturers have chosen to tackle these issues through management systems and chemical catalysts. In the long run these can theoretically reduce emissions to much lower levels that the Ecotek device.
                In the event the major market of the Ecotek CB-26P is for retrofit to existing cars. Manufacturers of new cars have to chose a different direction because emission regulations will get tighter and tighter for new cars in the future.

                We have not been approached by any major manufacturers wishing to incorporate the device in new cars and feel in the light of the above that this is unlikely. We are however in discussion with more than one manufacturer regarding homologation as an approved accessory but are told this is a lengthy process.

                "Idi begaj" sto rece Zika u Dinastiji

                Comment

                • TETAK
                  CBC Senator XXL
                  • 30.09.2004
                  • 3034
                  • Čačak, Srbija

                  #23
                  Hvala na predlozima ali ja ću pokušati da ponovo nadjem orginalni "Petro-mizer".Koliko sam zaključio nije stvar samo da se stavi magnet na cev već je bitna i veličina i snaga magneta za optimalne rezultate!Na uputstvu piše da se može koristiti za kotlove na naftu kao i za bojlere za vodu u cilju onemogućavanja stvaranja kamenca!Ako neko dodje do "Petro-mizera" neka se javi!Inače dimenzije su mu oko 8x3x2,5 cm.
                  Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    #24
                    "Fuel Economy" Products (obrati paznju na znake navoda )



                    Link, klasa, BAD

                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment

                    • 206
                      Admin od ispočetka :)
                      • 09.12.2004
                      • 9548
                      • Beograd
                      • 206

                      #25
                      Sve je ovo lepo, ali nazalost, vecina ovih "poboljsivaca" se uglavnom oslanja na dobar marketing umesto na neki naucno i eksperimentalno dokazan princip.

                      Cisti placebo efekat, u 99% slucajeva.

                      Evo, nek me neko ispravi ako gresim, ali uzmimo ovaj kod nas dosta poznati Univerzalni Modifikator. Ovaj proizvod se oslanja na tehnologiju oblaganja unutrasnjosti motora mikronskim slojem hemikalije X koja oblozenim povrsinama daje vrlo nizak koeficijent frikcije, znaci po logici stvari manja frikcija --> manje habanje motora. E ponekad, makar koliko je meni poznato, odredjene frikcije u motoru moraju da postoje radi njegovog pravilnog funkcionisanja. Na stublinama cilindara vecina motora ima uradjenu finu saru brazdi, tzv. honove, koji imaju funkciju da stvaraju odredjeni otpor, odnosno zadrzavaju ulje da se ne sliva niz zidove stublina preterano brzo, i na taj nacin stite motor, odnosno ulje se zadrzava tamo gde je najpotrebnije umesto da se prebrzo slije u karter. Menjanjem koeficijenta povrsinskog trenja, ovaj efekat se umanjuje ili potpuno nestaje, sto naravno NE VALJA.

                      Znaci, motor se po aplikaciji ovog modifikatora mozda i vrti nesto lakse (kao posledica smanjenog povrsinskog trenja karike i zida stubline koji, makar privremeno iako ne zadrzava dovoljno ulja, ima smanjenu frikciju kao posledica aplikacije Modifikatora), medjutim to nikako ne znaci da mu to i prija, upravo suprotno - moze da dovede do prebrzog slivanja ulja sa stublina u karter tako da dolazi do povecanom habanja stublina - u najboljem slucaju ovaj mikronski niskofrikcioni sloj ce da nestane posle par hiljada kilometara kao posledica povecane frikcije (sto je opet posledica prebrzog slivanja ulja u karter), tako da ste opet na starom.

                      Voleo bih da me neko ispravi ako gresim, i da mu objasni ZASTO gresim, jer ovo nije prica koju pricam napamet, pa me bas interesuje sta mislite o tome.
                      The difference between men and boys is the price of their toys

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        #26
                        Na uputstvu piše da se može koristiti za kotlove na naftu kao i za bojlere za vodu u cilju onemogućavanja stvaranja kamenca
                        ako pise bas tako onda je 99,9999% (ostaje ona jedna inzenjerska devetka) cist marketing iz razloga sto se u kotlovima na naftu nikada ne moze stvoriti kamenac, ni uz kakvu naftu.
                        btw, kamenac je kalcijum karbonat nastao iz kalcijum bikarbonata u vodenom rastvoru a nafta i voda se nikada ne mogu pomesati sto je lako utvrditi prostim eksperimentom.(uvek nastaje sediment i razdvajaju se po slojevima tako da se voda moze ocediti iz nafte/dizela (voda kao teza uvek ide na dno posude).

                        kao sto je fakt koji je nauka odavno utvrdila niti benzin niti dizel nisu feromagnetnih osobina i nikakav magnet ni na sta ne utice dejstvom magnetnog polja bilo koje jacine.
                        sve i da je 5 Tesla efekat magneta je ravan apsolutnoj nuli.

                        osim dzepova trgovaca
                        Magnofuel je od strane zakona proglasen u Nemackoj za prevaru.
                        a nesto se ni kod nas vise ne reklamiraju, na srecu.

                        inace magnet je magnet i moze se napraviti prostim obmotavanjem tanke zice oko voda goriva i prikljucenjem struje formirace se magnetno polje a modulacijom struje moze da se po zelji vrsi i taj "uticaj? magentnog polja.

                        a jos jednostavnije, ako to radi zasto nigde u industriji, u firmama, u toplanama, na brodovima u avionima i svuda gde se trosi mnogo vise goriva pa bi i ustede bile mnogo vece tako nesto ne koristi vec se naivno podmece da vazi samo kao za automobile

                        to me podseca kao na svetu vodicu, ili sveti vazduh u limenkama
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          #27
                          Eh bre momci, sto ste takvi okrutni realisti
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • 206
                            Admin od ispočetka :)
                            • 09.12.2004
                            • 9548
                            • Beograd
                            • 206

                            #28
                            E da mi rece neko drugi pa ajde...

                            Mada ja kao cinjenicu znam da u motoru u stvari zive mali ljudi i vile rusalke koje okrecu male pedalice a sakriju se kad zavirimo unutra...
                            The difference between men and boys is the price of their toys

                            Comment

                            • BOOST
                              Founder - Admin od Začetka
                              • 29.09.2004
                              • 8726
                              • Gislaved//Sweden
                              • SAAB 9000 AERO R; SA

                              #29
                              Originally posted by 206

                              Mada ja kao cinjenicu znam da u motoru u stvari zive mali ljudi i vile rusalke koje okrecu male pedalice a sakriju se kad zavirimo unutra...
                              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                              move your mind

                              Comment

                              • Nenad
                                CBC Senator XXL
                                • 06.01.2005
                                • 1364
                                • BBgd/Mow

                                #30
                                Karlson je u BOOST-ovom motoru
                                Boost or bust...

                                Comment

                                Working...
                                X