Friziranje 1.5 dci motora

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Laki GSi
    CBC Senator XXL
    • 15.10.2006
    • 2426
    • Beograd-Vozdovac

    #16
    Naso si gde ces i koga da pitas,gang land. Em otimaju em veze nemaju!
    Malo cu da te udavim ali iz tog davljenja shvati koliki je to poso!

    Naime,dok sam bio vlasnik fiat una hteo sam da radim mali tuning motora ali ispostavilo se da sve sto se uradi to je drzi vodu dok majstori odu ili ti pravis auto za vrlo kratak period.Uradis ful glavu,brzo ce se sjebati klipovi-karike,uradis glavu,karike i klipove onda ti treba jaci ili adekvatan sistem ubrizgavanja goriva,uradis sve to onda razvodnik ne moze da podrzi....

    Posto zelis tuning dizela onda moras naci adekvatno coveka koji radi tuning i koji zna kako i sta treba da se radi. To secenje opruga ni u ludilu da nisi uradio,to sto ces ustedeti 100eur.u startu vrlo brzo ce te kostati mnogo vise. Zamena turbine,bez jacih klipova i karika totalno besmisleno!

    Ovo sve sto sam iskenjao ti mozes da shvatis kako hoces ali ukoliko zelis da taj auto vozis naredne 2-3god.onda i ozbiljnije pristupi resenju tuninga,a ukoliko hoces da se vozis 2-3meseca onda sve sto ti je reko ovaj iz gang-landa slobodno uradi.
    Vozim lagano....bolje pola sata kasnije nego 40god.ranije!!!

    Comment

    • shonsy
      CBC Senator XXL
      • 11.05.2007
      • 1391
      • London/Beograd
      • Honda CBR 125R

      #17
      Naime,dok sam bio vlasnik fiat una hteo sam da radim mali tuning motora ali ispostavilo se da sve sto se uradi to je drzi vodu dok majstori odu ili ti pravis auto za vrlo kratak period.Uradis ful glavu,brzo ce se sjebati klipovi-karike,uradis glavu,karike i klipove onda ti treba jaci ili adekvatan sistem ubrizgavanja goriva,uradis sve to onda razvodnik ne moze da podrzi....

      Za sve ovo si u pravu, zato je po meni najbolje resenje da se kola samo stilizuju, a sto se brzine tice, kupi se neki motor(dvotockas) i uzivas ko covek i przis ko covek! Salu na stranu, ovde stvarno ima odlicnih saveta ali ima i dvoumljenja i razilazenja u misljenjima. tako da sam trenutno u fazi upijanja podataka pa na kraju cemo videti sta ce od toga svega biti... nesto hoce sigurno!

      Comment

      • Lord_o21
        CBC Senator XXL
        • 29.04.2006
        • 494
        • Novi Sad

        #18
        Samo upijaj i edukuj se... bez toga nemoj ni da kreces sa bilo kakvim tuningom. Za svaki "tuning" moras imati jako veliko pred-znanje. I nikad nemoj da uzimas zdravo za gotovo ono sto ti "majstori" savetuju (oni zive od tvojih izmisljotina).

        Naime, kod savremenih turbo dizel motora, ECU remap, interkuler i to je to. Sve ostale intervencije, zahtevaju znatno vise para, vremena, znanja... I nemoj neke revolucije da ocekujes iz tako malog dizel motora, niti da pokusavas da radis ono sto su ti doticna gospoda iz gang land-a savetovala.

        Ako ti treba neki savet, slobodno pitaj, bolje nego da napravis neku glupost...


        p.s. Sportski lonac sa Buvljaka, nemoj misliti da je npr. Supersprint lud sto naplacuje samo zadnji lonac 200-300e, ni neki dobitak performansi ne ocekuj...
        ...technology is the only Replacement for Displacement.

        Comment

        • ile
          CBC Veteran
          • 15.03.2007
          • 101
          • Reading UK

          #19
          Re: lepo ste me nasmejali

          Originally posted by shonsy
          Hvala svima na zasmejavanju, a stvarno hvala Iletu koji me je jedini ozbiljno shvatio. Bio sam u Gang Landu na nekim doradama i njihov mehanicar mi rece da bi najbolje bilo da stavim vecu-jacu turbinu i da naj taj nacin povecam snagu. Ile na kakav tunung si mislio? Jer znam da ima tuningbox to je kao za dizele ali problem je u tome sto se kaci na protokomer, a ja ga nemam. tako da ne bih to mogao da stavim.
          E sad, sto se tice K&N kita koji sam stavio, nste u pravu. Ljudi on je gubio snagu posle vec od 2500,a o 3000 obrtaja da ne pricam, a sada vuce i kad je frka menjam ga na 4500. Dakle snazniji je on mozda za nijansu ali sam dobio dosta na obrtnom momentu i mnogo mi brze odgovara na pedalu. Takodje-u cemu je i najveca razlika- zvuk! Uopste vise ne stekce kao njegovi rodjaci dizelasi vec je dobio mnogo dublji zvuk i pomalo rezak. Idem za vikend na Bubanj potok pa cu mu uzeti sportski zadnji lonac i nadam se jos poboljsati zvuk. Sto se opruga tice najverovatnije idem na secenje jer mi rekose da su svi jugici sa trka na taj nacin spustani i da im nista ne fali. Ima li neko iskustva sa menjanjem turbina?


          shone,

          koji je na kraju dci u pitanju. 65, 82 ili 102?

          bas kao sto neko vec spomenu, ja sam mislio na ,,ecu remapp".

          prosto receno.

          svodi se na to da tvoj auto prikljuce na diagnosticki kompjuter sa ecu programatorom putem takozvanog diagnostickog obd porta.

          putem adekvatnog softvera snime ,,mapu" tvog ecu-a sto mu dodje nesto kao bios kompjuterske ploce. tu mapu modifikuju parametre turbine i ubrizgavanja i tako modifikovanu je opet ucitaju u tvoj ecu.

          na taj nacin dobijas dosta konja i znacajno veci obrtni momenat.

          mali ref. link



          i jedan cenovnik jednog engleskog tjunera koji spada u srednju klasu u uk.



          svemu tome bi jako pomogao sportski free flow katalizator i cira izduvna cev izmedju same izduvne grane i katalizatora. to se ovde zove downpipe.

          ecu tjuningom ti definitivno povecavas stres motora i svega drugog manje ili vise. tako tjunirani automobili se ovde u engleskoj masovno voze i mnogi prelaze ogromne kilometraze nakon tjuninga. neki nazalost i ne. dugotrajnost ti niko ne moze garantovati. ako je motor u top stanju i ima jako dobro odrzavanje tipa sipanje najskupljih ulja tipa motul 300v svakih 5000- 7500km i slicno ne bi trebalo da bude vecih problema u bliskoj buducnosti.

          jako bitno je da to radi covek koji apsolutno zna sta radi i ima veliko iskustvo u tjuniranju dci motora iza sebe.

          kod nas je verovatno vrlko ozbiljan zadatak naci zaista takvog. ali sam skoro siguran da u okolnim zemljama tipa madjarska, hr... mozes naci.

          a ako i tu nema takvog onda u becu imas 100%.

          sto se kn-a tice sigurno je da ne smeta i da ce sa tim ecu tjuningom zaista doci do izrazaja.

          ja bi ti savetovao da apsolutno zaboravis stvari tipa vecih turbina i slicno jer to umeju biti vrlo ozbiljne investicije, po meni neisplative na takvom autu.

          ovo je samo moje amatersko vidjenje svega toga.


          veliki pozdrav

          igor

          Comment

          • ile
            CBC Veteran
            • 15.03.2007
            • 101
            • Reading UK

            #20
            shone,

            jos nesto.

            nikako ne seci opruge!

            kupi koni ili eibach ako to bas zelis.

            takodje nikako ne preporucujem neke kopije sportskih auspuha koje se jeftino prodaju po nasim auto pijacama.

            to niti traje, niti lepo zvuci, a ume cak i da smanji performanse auta umesto da ih unapredi. bolje sacekaj, skupi lovu , pa ako ti to bas znaci kupi remus, dnx, blueflame...

            u svakom slucaju je sportski katalizator sa vecim protokom i sira cev od grane do njega mnogo bolje ulaganje nego zadnji lonac za pocetak.

            Comment

            • ile
              CBC Veteran
              • 15.03.2007
              • 101
              • Reading UK

              #21
              Uradi li nesto sa clio-m ?

              Ako jesi, bas me zanima kakva su ti sada iskustva i utisci?

              Pozdrav svima

              Igor

              Comment

              • dexony
                CBC Veteran
                • 02.06.2007
                • 182
                • Beograd

                #22
                Cao !!!! Sto se tice eco tuninga probaj kod HOLIDIS DOO Novi Sad ,063/50 20 40 ima vec gotove ecu fabricki natjunirani. Vlasnik se zove Andras i on je uvoznik. Znam da sa tom nadogradnjom Golf tdi dobija oko 20 tak KS. Sto se tice K&N na sjajna stvar Verujem da si koliko toliko dobio snage. Pokusavam ljudima da objasnim da je to dobra stvar ali ljudi voze plin a plin o K&N nikako. Salim se samo svakom po volji. Sto se tice opruga NIKAKO SECI. Zar hoces i ti da ustedis koju paru a da ti auto skace ko jarac i da razbijes amortizere. Zovi MASS kompani oni imaju spustene federe a probaj i da ih porucis sa neta. EBAY.DE Veliki pozdrav i izvestavaj
                CIVIC COUPE

                Comment

                • zverko
                  CBC Senator XXL
                  • 19.08.2005
                  • 7085
                  • BGD
                  • Audi A4

                  #23
                  Re: lepo ste me nasmejali

                  Originally posted by shonsy
                  Bio sam u Gang Landu na nekim doradama i njihov mehanicar mi rece da bi najbolje bilo da stavim vecu-jacu turbinu i da naj taj nacin povecam snagu.
                  od kad oni imaju mehanicara
                  deutsche gemacht-gut gemacht...

                  Comment

                  • Danilo
                    CBC Senator XXL
                    • 02.10.2004
                    • 908
                    • Beograd, Dorcol

                    #24
                    Naso si gde da pitas za savet
                    www.blindmanmotorsport.com

                    Comment

                    • shonsy
                      CBC Senator XXL
                      • 11.05.2007
                      • 1391
                      • London/Beograd
                      • Honda CBR 125R

                      #25
                      Ljudi, hvala vam na trudu da mi pomognete ali ne vredi. Uverio sam se da moj temperament ne ide nikako sa temperamentom ovog lepog i pazenog autica. Bilo kakvo friziranje ce mu doneti samo zlo. 1.5 dci motor je jako osetljiv i ne bih nikome preporucio da se njime igra. Eto ja sam mu samo stavio K&N filter i malo ga ostrije vozio... Ubrzo mi je riknuo EGR ventil i poceo je da pokazuje neku gresku u rail-u (to ga verovatno K&N zbunjuje). I sa postavkom K&n-a sam imao puno problema jer se nalazi na najgorem mogucem mestu - iznad turbine. Pucali su drzaci, tri sam promenio, samo je celicni izdrzao ali mi je zato pukla plastika za koju se kaci, ma namucismo se svi. Sad je sve sredjeno, uslovno receno, jer bi najbolje bilo da izmestim filter na neko hladnije mesto ali sta cu onda sa onom greskom u rail-u?! Tako da cu verovatno vratiti clio-a na "fabricko" stanje i baciti se u potragu za nekom "zujalicom". Clio ima full opremu, dva seta tockova (16-ice Alessio sport wheels sa pirelli 195/45 gumama i 14-ice celicne sa Tigar 185/65 gumama), stilizovan je kako spolja tako i u gepeku
                      , mnogo sam ulozio ali mi vi recite po vasem misljenju koliko otprilike vredi i naravno ako bi neko da se menja neka da predlog... Pozdrav svima

                      Comment

                      • Laki GSi
                        CBC Senator XXL
                        • 15.10.2006
                        • 2426
                        • Beograd-Vozdovac

                        #26
                        Zavisi koje je god.! Da vidimo kolik trebas da doplatis za moju zujalicu
                        Vozim lagano....bolje pola sata kasnije nego 40god.ranije!!!

                        Comment

                        • shonsy
                          CBC Senator XXL
                          • 11.05.2007
                          • 1391
                          • London/Beograd
                          • Honda CBR 125R

                          #27
                          Re: lepo ste me nasmejali

                          Originally posted by zverko

                          od kad oni imaju mehanicara
                          Mehaniku im radi Goran iz 011 racing team-a, a pre njega je bio neki "indijanac" zbog koga sam se bas napatio. E Zverko kad bi znao da sam zbog tvog bivseg vts-a konacno prelomio... Nikola je moj brat i bilo je dovoljno da mi da kljuceve na 5min...samo 5min u onoj kadici, za onim volanom, a kako ide znas bolje od mene! Ajde reci mi kako onda da se vratim u svoj auto? Nisam smeo da ga upalim, a kada sam to ucinio, onda sam brzo pojacao muziku i na taj nacin zaboravio na brzinu i zvuk! Bas mi je zao sto Nikolu zadesise ovi problemi sa saxom ali procice valjda i to... Veliki pozdrav

                          Comment

                          • shonsy
                            CBC Senator XXL
                            • 11.05.2007
                            • 1391
                            • London/Beograd
                            • Honda CBR 125R

                            #28
                            Originally posted by Laki 55
                            Zavisi koje je god.! Da vidimo kolik trebas da doplatis za moju zujalicu
                            hehe, Laki, procitao sam sve o tvojoj masini i moram reci da si postigao nesto sto ne uspeva svima. Ne samo da si ispunio svoj "mali" san, vec si pokrenuo mnoge klince (medju njima su i neki moji drugari) da krenu tvojim stopama i na taj nacin udju dublje u svet tunninga i sto je jos vaznije u svet jakih veza izmedju vozaca i njihovih automobila! Svaka cast!
                            Inace, moj clio je 2002 god. tek registrovan, trosi 5l na 100km, presao 98000. Jel te interesuje jos nesto o ozvucenju na primer ako zelis pitaj u pp. pozdrav

                            Comment

                            • Vladd
                              CBC Senator XXL
                              • 09.07.2006
                              • 581
                              • NBG

                              #29
                              Vrati tog Klia u prvobitno stanje, prodaj ga i prodaj pribor koji si kupovao i uzmi polovnu alfu 147, mozda uz doplatu par k€, koliko bi slupao na tjuning, i potpuno ce odgovarati tvom temperamentu..

                              Poz.

                              Comment

                              • ile
                                CBC Veteran
                                • 15.03.2007
                                • 101
                                • Reading UK

                                #30
                                Originally posted by shonsy
                                Originally posted by Laki 55
                                Zavisi koje je god.! Da vidimo kolik trebas da doplatis za moju zujalicu
                                hehe, Laki, procitao sam sve o tvojoj masini i moram reci da si postigao nesto sto ne uspeva svima. Ne samo da si ispunio svoj "mali" san, vec si pokrenuo mnoge klince (medju njima su i neki moji drugari) da krenu tvojim stopama i na taj nacin udju dublje u svet tunninga i sto je jos vaznije u svet jakih veza izmedju vozaca i njihovih automobila! Svaka cast!
                                Inace, moj clio je 2002 god. tek registrovan, trosi 5l na 100km, presao 98000. Jel te interesuje jos nesto o ozvucenju na primer ako zelis pitaj u pp. pozdrav
                                Duze me nije bilo na ovim prostorima, pa reko da vidim sta si na kraju uradio? Jesi prodao klio? kupio nesto brze....?

                                Pozdrav

                                Igor

                                Comment

                                Working...
                                X