Kako utvrditi dali je G lader dobar?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Kanarinac
    CBC Senator XXL
    • 08.10.2004
    • 2870
    • BG,Weedikovac

    Kako utvrditi dali je G lader dobar?

    Zanima me kako mogu ovako odokativno da vidim dal G lader nije za djubre?Auto pali i radi al poshto nisam imao prilike da se susrecem sa tim motorima zanima me kako da izvrshim neku proveru?

    I love my
  • Nenad
    CBC Senator XXL
    • 06.01.2005
    • 1364
    • BBgd/Mow

    #2
    Skini usisno crevo za vazduh i u gornjoj komori proveri da li ima tragova ulja-ne bi trebalo da ga bude ili max. vrlo tanak sloj ulja.
    To isto uradi sa crevom izmedju ladera i kulera; a mozes da skines senzor temperature usisnog vazduha sa plasticne cevi izmedju leptira gasa u kulera i proveris na ulje takodje.
    Pokusaj da proveris da li se cuju lageri (3 komada ako se ne varam), "na uvce".
    Generalno remenjacu menjas na svakih 70000km a mali prenosni kais(izmedju dve osovine) koji je u laderu menjas 1 godisnje ne razmishljajuci. On je sirok oko 5-6mm, zameni ga na varijantu od 11mm.
    Proveri koliki ti je boost preko dugmenceta za boost na MFA ekranu. A mozes i da prikacis vacuum/boost cajger i da vidis koliko daje. sa standardnom/fabrickom remenjacom od 78mm treba da da oko 0.75Bara.
    Koristi ulje sintetiku 10W40 ili jos bolje 0W40 ali nemoj Mobil 1 ono je "tanko" i brzo isparava pa nece dobro podmazivati.
    Boost or bust...

    Comment

    • g60
      CBC Senator XXL
      • 20.10.2006
      • 1011
      • Vrachar je majka ;)

      #3
      Generalno, i mene ovo sve zanima
      A gde u bg moze da se nadje taj mali kaisic koji ide u g-lader? Preko je on dzabe a ovde su u par radnji pokusavali da me opljackaju. Koji proizvodjaci te "galanterije" imaju u ponudi taj kais? Ono, kao... Dajko, danlop...
      Cini mi se da interkuler treba posteno da se ispushkira jednom godisnje jer zakrechi od prasine i blata a onda se javlja problem...

      Kanarinac, vodi racuna da vecina g ladera u stvari i nije vise to. Kada ga mamlaz spali, ima da se kupi adapter koji se turi u njega i on se vrti... Na oko sve izgleda ok ali unutra nema nishta

      Prosto... kada dash gas na oko 3000 obrtaja treba da povuce kao stoka.
      Ne sme da se cuje changrljanje iz njega... Kakve sam ja sve gledao kada sam kupovao auto... Frca ulje na sve strane, krljaju lageri a lik me pita da li ocu da probam auto

      Najopasnija je prva brzina za glader koliko sam cuo...
      Samo full sintetika
      Ja sipam mobil 1 sintetiku vec sedmu godinu... Nenade sta konkretno ne valja ili odredjeni viskozitet?
      Hvala.

      Inache koliko sam citao, redovan servis za glader se radi na svakih 80.000 ali... 250 evra kosta koliko se secam. Covek je skidao g lader i slao busom za svabiju i posle 10- ak dana kao vraca se remontovan. Ako nije bila prevara...
      Cena ide gore u zavisnosti sta se radi (lageri, karike ili kako se vec zovu...)
      Ako ga za****sh i ne reagujesh pravovremeno, on se unutra izlomi i mozes da ga bacih oma a 300-400-500 evra je polovan na majke mi preko ebaya...
      Sve u svemu, mnogo skup sport

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #4
        Esi se ti pretplatio da dobijes SMS svaki put kad se na forumu spomene "lader"
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • g60
          CBC Senator XXL
          • 20.10.2006
          • 1011
          • Vrachar je majka ;)

          #5
          Ma nije, drugar je postavio temu negde pa je trazim... Pa nalete na ovo a treba mi taj kaisic koji ide u g lader
          Turbina je keva ali g lader je bog

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #6
            Turbina je keva ali g lader je bog
            Pa jedan za 20.000? moze da bude konkurentan
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • g60
              CBC Senator XXL
              • 20.10.2006
              • 1011
              • Vrachar je majka ;)

              #7
              Ma nije toliko skup... Moze i jevtinije da se nadje

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #8
                De Nenade reci mu
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • g60
                  CBC Senator XXL
                  • 20.10.2006
                  • 1011
                  • Vrachar je majka ;)

                  #9
                  Nego strucnjaci, sto ovaj golf 1.3 netje da upali? To mi je drugar, pomagajte...
                  Pre neki dan sam tog gnoja2 krpio i zafarbavo, vidi se na temi jeftini spojleri za corada Ni ne vide kako je legla boja...
                  Ja laicki tipujem da je magnet otpao

                  Comment

                  • Nenad
                    CBC Senator XXL
                    • 06.01.2005
                    • 1364
                    • BBgd/Mow

                    #10
                    Mislim da mozda moze i preko i-neta da se kupi kais i remont komplet(lageri,gumene zaptivke,itd) u zavisnosti od vrste kompleta(koliko cega ima u kompletu) kosta od 150 do 300 Evra. Kaisevi su oko 15 evra. Mislim da sam imao negde infu-videcu nocas da potrazim.
                    Mobil 1 je odlicno ulje, ja ga koristim za motor. Po testovima motor moze da razvije najvise konja koristeci M1, minus je to sto je ulje "tanko"(zbog toga i dobro podmazuje) pa isparava brzo cak i u motoru a u G-laderu pogotovo pa onda podmazivanje nije adekvatno i zato lader zaribava.
                    Boost or bust...

                    Comment

                    • Nenad
                      CBC Senator XXL
                      • 06.01.2005
                      • 1364
                      • BBgd/Mow

                      #11
                      Evo ti firma u Nemackoj koja prodaje delove za g-lader, moze i online


                      Ako se ne varam ova firma je pravila G-ladere za VW i dan danas prodaje delove
                      Jung GmbH
                      Breites Tal 21
                      D-75305
                      Neuenbuerg
                      Germany

                      Tel. 0049/7082/4909-0
                      Fax 0049/7082/4909-144
                      Boost or bust...

                      Comment

                      • g60
                        CBC Senator XXL
                        • 20.10.2006
                        • 1011
                        • Vrachar je majka ;)

                        #12
                        Jos samo da ovi nasi dripci ne naplacuju spediciju i gomilu kojecega pa i da porucim
                        Ovako cu morati da cimam nekoga iz svabije ili negde oko... Jednog dana..
                        Mada me svrbi da oma odradim. U principu bih menjao ove nazovi karike... Savrseno radi ali... U principu sve treba komplet koliko kapiram.

                        Ali mi nije jasno za te male kaiseve... Ima ih u tri velicine? Vidim da si ti savetovao deblji? U cemu je fora?
                        Hvala na adresama

                        Jel bi mogao to danas neko kod nas da odradi? Koliko sam gledao na netu - nije neka nauka. Kada sam uzeo auto, svi su bezali kada pitam.

                        Comment

                        • Nenad
                          CBC Senator XXL
                          • 06.01.2005
                          • 1364
                          • BBgd/Mow

                          #13
                          Sto se tice malog kaisha (cog belt) sto shiri to bolje, zato sto bolje naleze na remenjace,manja mogucnost "plivanja" i cvrsci (orginali imaju tendenciju da pucaju).
                          Sam da reparirash G-kompresor je laka/srednje teska operacija.
                          Boost or bust...

                          Comment

                          • g60
                            CBC Senator XXL
                            • 20.10.2006
                            • 1011
                            • Vrachar je majka ;)

                            #14
                            E a jel mozda neko zna kako stoji susedna nam Hrvatska sa tim porudzbinama putem interneta? Jel kod njih ne otkidaju spediciju? Ako porucim iz nekoliko puta?
                            Hvala puno

                            Comment

                            • zverko
                              CBC Senator XXL
                              • 19.08.2005
                              • 7085
                              • BGD
                              • Audi A4

                              #15
                              ima bre coek ovde na forumu koji uz proviziju od 20e zavrsava posao. dakle cena porudzbine + postarina do austrije +20e. dobijes sve bez carine i bez dodatnih troskova. reci mu kani...

                              eve ti kontakt na pm
                              deutsche gemacht-gut gemacht...

                              Comment

                              Working...
                              X