Zanima me kako mogu ovako odokativno da vidim dal G lader nije za djubre?Auto pali i radi al poshto nisam imao prilike da se susrecem sa tim motorima zanima me kako da izvrshim neku proveru?
Kako utvrditi dali je G lader dobar?
Collapse
X
-
Skini usisno crevo za vazduh i u gornjoj komori proveri da li ima tragova ulja-ne bi trebalo da ga bude ili max. vrlo tanak sloj ulja.
To isto uradi sa crevom izmedju ladera i kulera; a mozes da skines senzor temperature usisnog vazduha sa plasticne cevi izmedju leptira gasa u kulera i proveris na ulje takodje.
Pokusaj da proveris da li se cuju lageri (3 komada ako se ne varam), "na uvce".
Generalno remenjacu menjas na svakih 70000km a mali prenosni kais(izmedju dve osovine) koji je u laderu menjas 1 godisnje ne razmishljajuci. On je sirok oko 5-6mm, zameni ga na varijantu od 11mm.
Proveri koliki ti je boost preko dugmenceta za boost na MFA ekranu. A mozes i da prikacis vacuum/boost cajger i da vidis koliko daje. sa standardnom/fabrickom remenjacom od 78mm treba da da oko 0.75Bara.
Koristi ulje sintetiku 10W40 ili jos bolje 0W40 ali nemoj Mobil 1 ono je "tanko" i brzo isparava pa nece dobro podmazivati.Boost or bust...
-
-
Generalno, i mene ovo sve zanima
A gde u bg moze da se nadje taj mali kaisic koji ide u g-lader? Preko je on dzabe a ovde su u par radnji pokusavali da me opljackaju. Koji proizvodjaci te "galanterije" imaju u ponudi taj kais? Ono, kao... Dajko, danlop...
Cini mi se da interkuler treba posteno da se ispushkira jednom godisnje jer zakrechi od prasine i blata a onda se javlja problem...
Kanarinac, vodi racuna da vecina g ladera u stvari i nije vise to. Kada ga mamlaz spali, ima da se kupi adapter koji se turi u njega i on se vrti... Na oko sve izgleda ok ali unutra nema nishta
Prosto... kada dash gas na oko 3000 obrtaja treba da povuce kao stoka.
Ne sme da se cuje changrljanje iz njega... Kakve sam ja sve gledao kada sam kupovao auto... Frca ulje na sve strane, krljaju lageri a lik me pita da li ocu da probam auto
Najopasnija je prva brzina za glader koliko sam cuo...
Samo full sintetika
Ja sipam mobil 1 sintetiku vec sedmu godinu... Nenade sta konkretno ne valja ili odredjeni viskozitet?
Hvala.
Inache koliko sam citao, redovan servis za glader se radi na svakih 80.000 ali... 250 evra kosta koliko se secam. Covek je skidao g lader i slao busom za svabiju i posle 10- ak dana kao vraca se remontovan. Ako nije bila prevara...
Cena ide gore u zavisnosti sta se radi (lageri, karike ili kako se vec zovu...)
Ako ga za****sh i ne reagujesh pravovremeno, on se unutra izlomi i mozes da ga bacih oma a 300-400-500 evra je polovan na majke mi preko ebaya...
Sve u svemu, mnogo skup sport
Comment
-
-
Nego strucnjaci, sto ovaj golf 1.3 netje da upali? To mi je drugar, pomagajte...
Pre neki dan sam tog gnoja2 krpio i zafarbavo, vidi se na temi jeftini spojleri za coradaNi ne vide kako je legla boja...
Ja laicki tipujem da je magnet otpao
Comment
-
-
Mislim da mozda moze i preko i-neta da se kupi kais i remont komplet(lageri,gumene zaptivke,itd) u zavisnosti od vrste kompleta(koliko cega ima u kompletu) kosta od 150 do 300 Evra. Kaisevi su oko 15 evra. Mislim da sam imao negde infu-videcu nocas da potrazim.
Mobil 1 je odlicno ulje, ja ga koristim za motor. Po testovima motor moze da razvije najvise konja koristeci M1, minus je to sto je ulje "tanko"(zbog toga i dobro podmazuje) pa isparava brzo cak i u motoru a u G-laderu pogotovo pa onda podmazivanje nije adekvatno i zato lader zaribava.Boost or bust...
Comment
-
-
Evo ti firma u Nemackoj koja prodaje delove za g-lader, moze i online
Ako se ne varam ova firma je pravila G-ladere za VW i dan danas prodaje delove
Jung GmbH
Breites Tal 21
D-75305
Neuenbuerg
Germany
Tel. 0049/7082/4909-0
Fax 0049/7082/4909-144Boost or bust...
Comment
-
-
Jos samo da ovi nasi dripci ne naplacuju spediciju i gomilu kojecega pa i da porucim
Ovako cu morati da cimam nekoga iz svabije ili negde oko... Jednog dana..
Mada me svrbi da oma odradim. U principu bih menjao ove nazovi karike... Savrseno radi ali... U principu sve treba komplet koliko kapiram.
Ali mi nije jasno za te male kaiseve... Ima ih u tri velicine? Vidim da si ti savetovao deblji? U cemu je fora?
Hvala na adresama
Jel bi mogao to danas neko kod nas da odradi? Koliko sam gledao na netu - nije neka nauka. Kada sam uzeo auto, svi su bezali kada pitam.
Comment
-
-
Sto se tice malog kaisha (cog belt) sto shiri to bolje, zato sto bolje naleze na remenjace,manja mogucnost "plivanja" i cvrsci (orginali imaju tendenciju da pucaju).
Sam da reparirash G-kompresor je laka/srednje teska operacija.Boost or bust...
Comment
-
-
ima bre coek ovde na forumu koji uz proviziju od 20e zavrsava posao. dakle cena porudzbine + postarina do austrije +20e. dobijes sve bez carine i bez dodatnih troskova. reci mu kani...
eve ti kontakt na pmdeutsche gemacht-gut gemacht...
Comment
-
Comment